Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har du norsk live-konto og har kjørt NoDo frem til nå?

 

Kjørt NoDo og norsk live-konto. Zune-kontoen derimot har vært satt til UK så der er jeg i samme situasjon som så veldig mange andre.

 

Edit: Forsøker også på en annen telefon, hvor jeg legger inn ALT på norsk, og ser om det virker.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

jeg har også irritert meg over dette tidligere pluss mye annet med zune.

skal de andre i familien din få lov til å laste ned samme apps som du har kjøpt, så må "Hoved" kontoen på deres telefoner være DIN live ID. Det er heller ingen kontroll av passord ved kjøp, så hvis du ønsker å kjøpe noe, så er det eneste marketplace gjør er å spørre deg om du er sikker. Ergo kan din familie kjøpe så mye de vil, og la kredittkortet ditt ta seg av oppgjøret...

 

Har selv sendt forslag til Microsoft on en familie-ID som vil løse dette. Tenkte ikke på apps når jeg sendte forslaget, men på filmer og TV-serier. La oss enkelt og greit koble la oss si opp til 6 Live-IDer til en familie-konto, og det som en kjøper blir tilgjengelig for alle.

Lenke til kommentar

Fått lagt til Mango, byttet til Norsk ordliste. Ser greit ut.

 

Hadde håpet og kunne linke ringetone til hele Mp3 sanger, men man kan vist bare ha snutter på 39 sekunder og under 1 mb. Det blir himla mye mer arbeid en å bare linke til en hel sang.

 

 

Instructions:

  1. On your PC using any audio software (like Audacity) cut the music or part of the song you want to use as the ringtone. Cut it to be a maximum of 39 seconds in length.
  2. Make sure that the size of your newly created clip does not exceed 1Mb.
  3. As the format of the clip you have two options. You can either go for MP3 or WAV.
  4. Your clip must be completely open and having read/ write access over it. In other words DRM must not be there for the file.
  5. Fire up Zune.
  6. Now navigate to the clip you just created and right-click on it. From the popped up options choose Edit song info.
  7. Go to genre and modify to Ringtone.
  8. Save and sync with your phone.

In this way you can add any custom ringtone to your WP7 Mango phone.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...