Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen konkrete bevis, men med tanke på at OTA oppdateringene er en funksjon av WP8 så må du nok belage deg på å bruke Zune for å oppdatere til 7.8 ja.

 

For øvrig så tilsier de siste ryktene at vi ikke får Xbox Music i 7.8 Det er i hvistnok ikke på plass i 7.8 buildsa på NaviFirm, men er selvfølgelig ett ørlite håp om at de kan komme med det senere.

Lenke til kommentar

Har ingen konkrete bevis, men med tanke på at OTA oppdateringene er en funksjon av WP8 så må du nok belage deg på å bruke Zune for å oppdatere til 7.8 ja.

 

For øvrig så tilsier de siste ryktene at vi ikke får Xbox Music i 7.8 Det er i hvistnok ikke på plass i 7.8 buildsa på NaviFirm, men er selvfølgelig ett ørlite håp om at de kan komme med det senere.

 

Det er greit, men etter at jeg har oppdatert kan jeg da "glemme" Zune og bare flytte filer mellom pc og telefon?

Lenke til kommentar

Jeg hadde eksamen i dag og i går. Når jeg skrudde på min lumia etter eksamenene så fikk jeg ikke dekning. Får "no service" og et parkering forbudt skilt i venstre hjørne. Etter å ha tatt simkort inn og ut og restartet mange ganger fikk jeg dekning i går. I dag har jeg enda ikke fått orden på det. Bor <10 meter fra mobilmast, dekning er ikke problemet. Hva skjer?

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg fikk en advarsel om at høyt volum kan skade hørselen når jeg skrudde volumet opp til 13. Men etter advarselen kan jeg nå skru volumet høyere opp. Kan hende at telefonen din har hengt seg opp i den meldingen.

 

Jeg har en Lumia 800 som jeg har oppdatert til 7.8 nå, og jeg synes det tar litt lengre tid og åpne apps enn med 7.5. Før var telefonen veldig rask, den reagerte med en gang jeg ville åpne en app. Nå er det ca. et halvt sekunds forsinkelse. Andre som opplever det samme?

Lenke til kommentar

Jeg fikk en advarsel om at høyt volum kan skade hørselen når jeg skrudde volumet opp til 13. Men etter advarselen kan jeg nå skru volumet høyere opp. Kan hende at telefonen din har hengt seg opp i den meldingen.

 

Jeg har en Lumia 800 som jeg har oppdatert til 7.8 nå, og jeg synes det tar litt lengre tid og åpne apps enn med 7.5. Før var telefonen veldig rask, den reagerte med en gang jeg ville åpne en app. Nå er det ca. et halvt sekunds forsinkelse. Andre som opplever det samme?

Har selv Lumia 800, men har ikke fått noen advarsel. Når jeg trykker volume+ knappen så skjer det ingenting heller, før jeg bruker volume-. Dette kan selvsagt ha noe med at jeg flasha telefonen til 7.8, da jeg ikke har fått noen oppdatering på den siden jeg kjøpte den ny. Merker selv det går litt seinere, men er til å leve med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...