Gå til innhold

The office ( US ) - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke særlig flott for meg å se en av de få komiseriene vi har, forvandles til noe dritt.

 

Finnes masse gode komiserier der ute. Men ikke rart du ser dritt når du har hodet i ræva.

Kommer mer kvalitet ut fra ræva mi enn fra The Office.

 

Og nei, det er ikke "masse gode komiserier der ute", det er bare du som har dårlig humor. Jeg har litt høyere standard enn amerikanske sitcom.

Lenke til kommentar

Det er ikke særlig flott for meg å se en av de få komiseriene vi har, forvandles til noe dritt.

 

Finnes masse gode komiserier der ute. Men ikke rart du ser dritt når du har hodet i ræva.

Kommer mer kvalitet ut fra ræva mi enn fra The Office.

 

Og nei, det er ikke "masse gode komiserier der ute", det er bare du som har dårlig humor. Jeg har litt høyere standard enn amerikanske sitcom.

Du har god humor fordi du ikke ler av no... Ja, serr!

Lenke til kommentar

Kommer mer kvalitet ut fra ræva mi enn fra The Office.

 

Og nei, det er ikke "masse gode komiserier der ute", det er bare du som har dårlig humor. Jeg har litt høyere standard enn amerikanske sitcom.

Å beskylde noen for å ha dårlig humor, når du selv ikke forstår den er kanskje ikke så smart. "The Office" skiller seg jo virkelig ut fra standard amerikansk sitcom, og det er det som gjør det så bra. Riktignok har det mistet en liten dimensjon (i mine øyne også) etter at Michael forsvant, men er fortsatt i særklasse innenfor sin sjanger.

 

Men du skal selvfølgelig få lov til å ha din egen mening om "The Office". Tenk hvor kjedelig det hadde blitt om alle hadde samme mening om alt!

Lenke til kommentar

Kommer mer kvalitet ut fra ræva mi enn fra The Office.

 

Og nei, det er ikke "masse gode komiserier der ute", det er bare du som har dårlig humor. Jeg har litt høyere standard enn amerikanske sitcom.

Å beskylde noen for å ha dårlig humor, når du selv ikke forstår den er kanskje ikke så smart. "The Office" skiller seg jo virkelig ut fra standard amerikansk sitcom, og det er det som gjør det så bra. Riktignok har det mistet en liten dimensjon (i mine øyne også) etter at Michael forsvant, men er fortsatt i særklasse innenfor sin sjanger.

 

Men du skal selvfølgelig få lov til å ha din egen mening om "The Office". Tenk hvor kjedelig det hadde blitt om alle hadde samme mening om alt!

Det er helt riktig, det er det som gjorde at Office skilte seg ut fra Sitcom. Men nå har serien tapt orginaliteten sin, og alle de gode ideene er brukt opp.

 

Du sier "liten dimensjon". Jeg sier stor.

Hvorfor tror du Carell sluttet? Det er fordi serien tapte seg i kvalitet, og da er det sånn at hvis man fortsetter å delta i et produkt som taper kvalitet, går det utover karrieren. Og han hadde en god karriere å ivareta.

 

Det er ikke slik at det plutselig ble dårlig etter han. Det at han forlot serien er bare understrekingen av hele dilemmaet. Nettopp at kvaliteten har tapt seg.

Lenke til kommentar

Det er ikke særlig flott for meg å se en av de få komiseriene vi har, forvandles til noe dritt.

 

Finnes masse gode komiserier der ute. Men ikke rart du ser dritt når du har hodet i ræva.

Kommer mer kvalitet ut fra ræva mi enn fra The Office.

 

Og nei, det er ikke "masse gode komiserier der ute", det er bare du som har dårlig humor. Jeg har litt høyere standard enn amerikanske sitcom.

 

Vil ikke kalle Office for en sitcom. Er jo en mockumentary. Finnes masse bra der ute om du bare prøver deg litt. Louie, Curb, Parks And Recreation, Community, BMS, Modern Family etc. Men om du har en høyere standard enn oss andre så er det helt greit.

------------------------

 

God episode. Synes fortsatt serien kan dra opp morsomheter til tross for at Carrel ikke er med lengre. Utrolig kult at Josh Groban fikk en gjesterolle.

Lenke til kommentar

Kommer mer kvalitet ut fra ræva mi enn fra The Office.

 

Og nei, det er ikke "masse gode komiserier der ute", det er bare du som har dårlig humor. Jeg har litt høyere standard enn amerikanske sitcom.

 

Jeg ser mye prat om problemer, men ingen løsning hos deg.

 

Hva skal du gjøre, legge deg ned å dø? Begynne å grine? Fortsette med ditt kvalm her?

 

Gå ut, trekk litt frisk luft og si til deg selv: "Jeg skal slutte å klage på ting jeg ikke kan gjøre noe med"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gabe er så latterlig bra. Digger sesongslutten i fjor når Andy skal intervjues for branch manager stillingen, og Gabe stiller han mange random spørsmål som får Andy til å se riktig så bra ut. Reaksjonen til Gabe da er priceless.

 

Og klassikeren:

 

Gabe: "Michael, you're making this harder than it has to be".

Michael: "THAT'S WHAT SHE SAID!!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke savnet Michael noe særlig, de har klart overgangen nokså greit. Såklart, det har vært en betydelig nedgang fra starten til denne sesongen, men man har liksom blitt "dratt med" nedover, og forventningene er dermed annerledes enn de var under de første, knallgode sesongene.

 

Det er ihvertfall mine 2 øre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg savner den flaue, langsomme stemningen i de første sesongene. Da det var mye pinlig stillhet, langsomt og hele kontoret så mye mer "kaldt og trøtt" ut. Nå begynner det å bli for raskt og for mye som skjer. Det er ikke en mockumentary lengre, det er for gøy og for mye som skjer på kontoret, noe som gjør det mer til en sitcom.

Endret av Sebbe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...