Gå til innhold

The office ( US ) - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Her er tråden for the office (US) jeg har akkuratt sett alle episodene som er ute , og begynte og lete etter en tråd hvor det var liksinnede folk som elsker denne serien.

 

Siden jeg ikke fant det tenkte jeg at jeg sksulle starte en! Håper den faller i smak og at dere diskuterer i vei! :)

 

Genre : Komedie

Språk : Engelsk (US)

Hovedpersoner:

*Michael Scott

*Dwight Schrute

*Jim Halpert

*Pam Beesly

*Ryan Howard

*Andrew Bernard

 

The office er en amerikansk fiktiv dokumentarserie som er basert på den engelske serien ved samme navn.( jeg har sett begge og fant ut av den amrikanske er mye bedre ) Handlingen er lagt til firmaet Dunder Mifflin i Scranton, Pennsylvania.

 

The office er helt konge, det er morsomt, overaskene , sjokkerende og rørende.

Det er ingen klissete komedie , men har sine tider med litt kliss som alt annet av serier og filmer. Jeg var kjempe skeptisk når jeg så første episode og synes det var ekstremt merkelig og ikke spesielt morsomt, men etter andre episode så var jeg forelska.

Grunnen til at jeg gadd og se mer en 1 episode etter at den egentlig ikke var den bestevar fordi en kompis av meg sa at man må se 2 første episodene før man kom inn i det, og satan som han hadde rett etter episode 2 klarte jeg ikke og rive meg vekk fra det jeg var HEKTA!

 

Det som jeg finner så ekstremt bra med serien er at , ikke bare er den morsom men skuespillerene gjør en så ufattelig god jobb på og spille ut rollene sine. Så tilslutt så sitter du der hekta og er heelt med.Du kommer til og elske særtrekkene til personene og alt de gjør! Jeg kunne for alltid sitte og skrive om det egentlig ( helt til jeg hadde skrivet alt da :p ) men et så uffatelig bra dette showet, det anbefales på det sterkeste !

 

The office intro

http://www.youtube.com/watch?v=QR1MizGhbkE<

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ukas episode var lattis.

Noen av de siste har vært småkjedelige, men denne var genial.

 

Litt av problemet med Office er at den balanserer på en fin linje mellom troverdige karakterer, og fiktive karakterer.

 

Det er en serie som presenteres som et dokumentar-show om en arbeidsplass. Og oftest er problemene og atferden ekte. Jeg kjøper den som noe som kunne skjedd i virkeligheten.

 

Men at Dwight plutselig ville ha barn for å selge mer var helt urealistisk. Allikevel morsomt.

Lenke til kommentar

Starta på serien igjen i februar. Så nettopp ferdig sesong 4 i går. Drew, Dwight og Michael er jo de store grunnene til at jeg ser serien. Er så mye bra med dem. Også har du kanskje Kevin, Stanly, Toby og Andy i tilegg. Jim liker jeg som regel bare da han driver gjøn med Dwight, ellers gangske kjedelig karakter synes jeg.

 

Ler så inderlig av denne beefen Michael har med Toby av trolig ingenting. Og den episoden hvor Stanly klikker på Michael foran hele kontoret er elsk. Å for å ikke glemme broren til Dwight som så og si løper i alle episodene han er med.

 

Starta på The Office igjen etter at jeg savnet sånn humor som var i Arrested Development. Synes de serien har litt lik humor, og like gode skuespillere. Og jeg er naturligvis ganske fan av Steve Carell. Dere burde forresten få med dere Communtiy og hvis dere liker humoren i The Office(US). Amerikanske synes jeg og faktisk er bedre, men mye fordi det er mye mer å like enn i den britiske. Også enklere.

 

Blir forresten en syvende sesong. Den ble bekrefta for bare noen få dager siden.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg fulgte med på til litt uti sesong nr. 6, men så fikk jeg nok, for da orket jeg ikke å se på den mangelen på respekt Michael stadig utviste ovenfor Jim og Pam, deres ekteskap, og Pam's graviditet.

 

Ble bare kvalm av hele greia.. Michael Scott er den typen man kunne tenke seg å knivstikke, selv om man er snill som et lam.

Endret av greygenic
Lenke til kommentar

Jeg fulgte med på til litt uti sesong nr. 6, men så fikk jeg nok, for da orket jeg ikke å se på den mangelen på respekt Michael stadig utviste ovenfor Jim og Pam, deres ekteskap, og Pam's graviditet.

 

Ble bare kvalm av hele greia.. Michael Scott er den typen man kunne tenke seg å knivstikke, selv om man er snill som et lam.

 

Dude, det er jo bare en komedie xD

Lenke til kommentar

Sluttet halveis i sesong 5, har hørt mye dritt om sesong 6 med hensyn til babyen osv..

 

Det virker som babyer ødelegger de fleste tv serier de blir satt i...

 

jeg har akkuratt sett ep 17 og babyen har akkuratt blitt foedt, jeg synes det er bra morsomt fortsatt og har ikke hoert noe dritt untatt av dere to her naa :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, på søppeldyngen var det ganske klart at det var bluescreen.

Forøvrig er nyeste episode flott, fikk se litt av Creed (han er herlig, liker at han holder seg litt i bakgrunnen og bare glimter til iblant med noen syke greier) og det ser ut som Michael faktisk har funnet en som liker han. Gleder meg til neste!

 

Dwight er som vanlig genial.

Lenke til kommentar

HAHA! ja , når jeg så den nyeste episoden faen som jeg lo !! xD " hi im dating mike, god to meet me " HAHA Faen så genialt.

 

Må si meg enig om Creed, han er skummel egentlig, heelt sjuk i huet ! Enig Henrik C digger at han bare popper opp og sier / gjør noe så forsvinner igjen.

Som den gangen han farga håret med blekk fra printeren og prøvde og være ung, DA lo jeg godt !!

Lenke til kommentar

Haha Dwight er mannen!

En perfekt Office-episode. Så flau at jeg åler meg rundt i stolen.

 

Haha det der er så riktig! Akkurat sånn jeg mener at de beste episodene er også.

 

Min favoritt karakter er uten tvil Dwight, han er denne seriens Kramer. Forøvrig så savner jeg hun som var kjæresten til Michael (ikke Jan!) som han fikk sendt til en annen avdeling. De hadde en så morsom dynamikk og kjemi mellom seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...