Gå til innhold

The office ( US ) - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Trenger hjelp! Leter etter en episode jeg ikke klarer å huske når gikk. Det dreier seg om en scene hvor Michael skal demonstrere enn fantastisk forretningsidé som de andre mener er pyramidespill. Michael påstår hardnakket at det ikke er det, før Jim til slutt går fram og tegner en pyramide av notatene til Michael...

 

Har en kollega som har hoppet på en slik pyramidegreie, men nekter å innrømme det selv, selv om det er veldig tydelig at det er det når han forteller om det. Må bare vise denne episoden til ham.

Lenke til kommentar

Jeg synes de to siste episodene var ganske bra. Men serien er ikke like ofte bra nå som tidligere, det må selv en die-hard fan av serien som meg innrømme.

 

Sjekk ut Parks And Recreation. Bedre og smartere enn The Office, selv med mange likheter.

 

 

Dagens episode elsket jeg forøvrig. Litt av et hus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men etter recent-events, hmm. Nå vet jeg ikke hva skal si. Nå virker det derimot som at The Office avsluttes, og en spinnoff kommer på plass. Men det er også en mulighet at hovedserien også forsetter.

 

Som jeg skrev i serieprat-tråden så er en spinnoff med Rainn Wilson som Dwight i planlegging for 2012-2013 sesongen for en premiere i 2013 hvis prosjektet blir bestilt til serie.

 

Nå har også FOX (Ikke NBC som sender The Office) plukket opp pilot med Mindy Kaling (Kelly) til produksjon. Kommer den inn som serie så mister The Office hennes som produsent også. Kontrakten til Kaling utgår i vår også for The Office.

Lenke til kommentar

Gud hvor jeg savner Ricky Gervais geniale humor, hvorfor legger ingen en pen sum penger på bordet for å få denne mannen til å komme opp med en ny serie :cry: Det blir jo selvfølgelig helt umulig å toppe den orginale The Office, han/de skjønte i hvertfall å gi seg mens det var på topp.

 

Og hvorfor i helsike er jeg så treig med med å få ut fingern når det gjelder billetter, hadde ikke regnet med at stand-up showet hans + ekstraforestilling skulle bli utsolgt på minutter :cry:

Lenke til kommentar

Gud hvor jeg savner Ricky Gervais geniale humor, hvorfor legger ingen en pen sum penger på bordet for å få denne mannen til å komme opp med en ny serie :cry: Det blir jo selvfølgelig helt umulig å toppe den orginale The Office, han/de skjønte i hvertfall å gi seg mens det var på topp.

 

Extras, An Idiot Abroad, Lifes too Short... Lager nye ting hele tiden han :)

/OT off

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...