Gå til innhold

The office ( US ) - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Gud hvor jeg savner Ricky Gervais geniale humor, hvorfor legger ingen en pen sum penger på bordet for å få denne mannen til å komme opp med en ny serie :cry: Det blir jo selvfølgelig helt umulig å toppe den orginale The Office, han/de skjønte i hvertfall å gi seg mens det var på topp.

 

Extras, An Idiot Abroad, Lifes too Short... Lager nye ting hele tiden han :)

/OT off

 

Ja, men Extras begynner å bli noen år siden det også nå. An idiot abroad var morsomt i seg selv, men det var Pilkington som gjorde den serien morsom, ikke Ricky direkte :) Lifes too short har jeg faktisk ikke fått med meg, må sjekkes ut, takk.

 

Nok OT, sorry :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker avataren din. :p Bare å sett på en av de gamle episodene.

 

 

Ser egentlig mer fram til spinoff'en med Rainn Wilson nå (om den blir en realitet). Alltid trodd at The Office US kom til å slutte etter denne sesongen, og det er det beste imo. Synd om vi ikke får se Carell i rollen som Michael Scott igjen noensinne.

Lenke til kommentar

Glemt Frasier?

Spinn-off kan ofte bli mye bedre også.

 

Kan ikke si jeg synes Frasier var så sinnsykt bra akkurat og forløperen (Cheers) var mye bedre, var ikke akkurat den første serien som slo meg nei. Tenkte mer på Friends, Seinfeld og Family Guy for å nevne noen.

Lenke til kommentar

Frasier var vel for avansert for dere da, Frasier syns jeg var en kjempebra serie men mye bra humor men mulig dere ikke forstod alt?

 

Men Seinfeld sitt spinn-off?

 

Blir vel kanskje litt feil å kalle det direkte Seinfeld spin-off, men verken Julia Louis-Dreyfus (f.eks serien Christine), Jason Alexander eller Michael Richards (f.eks The Michael Richards Show) har gjort det veldig skarpt i ettertid (i hvertfall ikke sammenlignet med Seinfeld). For å ikke snakke om Jerry Seinfeld selv og The Marriage Ref.

 

Frasier var vel ikke akkurat avansert, det var bare ikke morsomt, akkurat som jeg ikke synes The Big Bang Theory finnes det grann morsomt heller uten at det er spesielt avansert av den grunn. Smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...