Gå til innhold

Komplett: startknapp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig hele saken..

 

Alle kan gjøre en feil! Kanskje ikke han skjønte riktig hva du mente med forklaringen din.. Eller at det var en lærling/student som stod der!

 

Fordi om man står i kassa i en butikk, bør man ikke kunne legge inn et OS, eller drive med casemodding ?

Lenke til kommentar

formuleringa av spørsmålet var kanskje ikkje den beste...

 

men ein som jobber i Komplett som er reinspikka databutikk bør kunne skjønne slikt. De fleste innen dataverden skjønner at Startknappen er power-button...

 

hadde forresten vert kult å lagt ein liten kabel fra kabinettet og til senga eller døra...legger den parallellt med power-button og du kan slå på maskina i sengaved døra :)

 

Fordi om man står i kassa i en butikk, bør man ikke kunne legge inn et OS, eller drive med casemodding ?

 

det får da vere grenser...når du først skal jobbe med noe bør du ha kunnskap til det...det er nett som om ein som jobber i bilforretning ikkje veit kva "startknappen" (switchen) på ein bil er...

 

Når du går inn i ein butikk og skal handle noe forventer du at de ansatte har innsikt i det de jobber med. Å legge in OS bør vere noe ein ansatt i ein plass som Komplett bør kunne.

 

Dersom ein person uten noen kunnskaper om data skal kjøpe ein er det betryggende å kjøpe av kvalifisert personell.

Lenke til kommentar

Jeg har selv førstehånds erfaring med de folkene som står i kassen på komplett. De greide å gi meg 1*enkeltsidig og 1*dobbeltsidig rambrikke en gang. Men jeg blir irritert fordi dette ikke er en webshop. Det er et faktum at komplett hadde gjort et smart trekk ved å ansette noen som faktisk har litt peiling på det de driver med, MEN, det er ikke en webshop det er snakk om. Beklager tonen, men slike ting irriterer meg, særlig når poenget ikke blir tatt første gang.

Lenke til kommentar
Jeg har selv førstehånds erfaring med de folkene som står i kassen på komplett. De greide å gi meg 1*enkeltsidig og 1*dobbeltsidig rambrikke en gang. Men jeg blir irritert fordi dette ikke er en webshop. Det er et faktum at komplett hadde gjort et smart trekk ved å ansette noen som faktisk har litt peiling på det de driver med, MEN, det er ikke en webshop det er snakk om. Beklager tonen, men slike ting irriterer meg, særlig når poenget ikke blir tatt første gang.

 

Og du jobber for komplett/kjenner noen som jobber for komplett? Har en ting å si til deg; A4!

 

Det finnes verre overtramp enn å "feilposte" litt (dette er riktignok en butikk-erfaring, om ikke WEBshop så det er opp til hver enkelt om det vil tolkes som en feilpost) som f.eks den "vennlige" tonen din. Du har tydeligvis ikke fått med deg innholdet under Netikette-linken i forum-meny'en har du?

Lenke til kommentar

Hvor tar du det fra? Hold deg til saklig argumentasjon. Denne posten er helt uvesentlig hvis man skal snakke om en webshop. Hvorfor? Jo, fordi man aldri kunne ha kommet i denne situasjonen ved handel i en webshop. Har du noen gang snakket med en person som jobber for komplett mens du handlet på websidene deres? Trodde ikke det. Er den situasjonen tenkelig for andre webshops? Trodde ikke det heller. Det var HELT uvesentlig å poste denne posten i det hele tatt, fordi den ikke har NOE med en webshop å gjøre.

Lenke til kommentar

Nå må du være grei. Tydeligvis bare du som henger deg opp i dette. Så kan du slutte å mase om det. Vi har alle skjønt poenget ditt, men tydeligvis er ingen spesiellt opptatt av at denne kanskje er feilpostet. Uansett er det greidt å ha alle erfaringer med data butikker under samme tak, eller som i dette tilfellet i samme kategori.

 

Uansett er det faktisk mulig å ringe til komplett.no og snakke med en person og bestille. Så det er godt mulig at det kunne skjedd.

Lenke til kommentar

hadde tenkt å skrive min erfaring med komplett i oslo... så jeg så gjennom forumet og så etter en plass å poste den, så så jeg denne tråden. vel vel - skyt meg (i fingen) hvis dette er en grov feilposting :)

 

jeg var inne hos komplett i oslo og skulle ha et radeon 7500 skjermkort (fordi det var billig) - han kom med et kort til 650,- men jeg hadde sjekket at de hadde et low-profile inne med sdram (grøss) til 200,- mindre, og spurte om å få det heller. det kunne jeg, men jeg måtte vite at det passet ikke inn i et vanlig kabinett, men jeg måtte ha et low-profile kabinett, ellers måtte jeg bøye "den greien hvor en skrur fast kortet til kabinettet". jeg synes det var rart, da jeg har et low-profile nettverkskort som går fint i mitt normal-profile kabinett. uansett - ikke imponert når jeg åpnet esken og fant ut at det passer helt fint... stå på ..

Lenke til kommentar
NEI. Denne kategorien handler om webshops. Komplett-butikkene er ikke webshops. Det er poenget. De er uavhengige fra webshopen til komplett, derfor kan man ikke få support på webvarer i en butikk. De har rett og slett INGENTING med hverandre å gjøre. Hvis du ikke fatter hva jeg prøver å presse inn i den mikroskopiske hjernen din så bør du gå til en pedagog. Han har ingen rett til å kritisere komplett i denne saken, fordi HAN IKKE HAR HANDLET I EN WEBSHOP. Nå bør du kanskje prøve å lære deg alfabetet på nytt, fordi det virker ikke som om du kan lese.

 

Hei kamerat, nå må du ikke glemme å puste da. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...