Gå til innhold

Komplett: startknapp?


Anbefalte innlegg

Jeg gikk meg en tur på Komplett i Trondheim, og spurte om de hadde startknapper+ledninger til PC, Chieftec kabinett, om mulig... Power SW og knapp, liksom.

 

Komplett-kassemann: "Øøøøh, ka e det for nåkka?"

Jeg: "Du veit, sånn knapp som du starte PC'n med, du trykke på for at alt ska sættes i gang...?"

Komplett-kassemann:" Det har æ aldri hørt om....

Vent litt, så ska æ ring te tæknisk avdeling og spør dæm om dæm veit nåkka."

 

<5 minutter etter>

 

Komplett-kassemann: "Æ ringt te tæknisk i Oslo å spurt, men dæm visst ittj heil ka du ment for nåkka, å så sa dæm at du kuinn prøv på Clas Ohlsson."

 

:yes: Right..... :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si at jeg aldri har sett slike reservedeler på en eneste WEB-sjappe. Normalt så funker knappene og ledningene som fulgte med kabinettet hele dets levetid og sikkert enda lenger...

 

Men det er kalrt, et komplett standard ledningssett burde det være mulig å kjøpe uten å få med resten av kabinettet.

 

På Komplett.no så har man jo en del deler fra Chieftec, men jeg fant ikke noe som lignet helt på hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg aldri har sett slike reservedeler på en eneste WEB-sjappe. Normalt så funker knappene og ledningene som fulgte med kabinettet hele dets levetid og sikkert enda lenger...

 

Men det er kalrt, et komplett standard ledningssett burde det være mulig å kjøpe uten å få med resten av kabinettet.

 

På Komplett.no så har man jo en del deler fra Chieftec, men jeg fant ikke noe som lignet helt på hva du er ute etter.

Lenke til kommentar
Jeg gikk meg en tur på Komplett i  Trondheim, og spurte om de hadde startknapper+ledninger til PC, Chieftec kabinett, om mulig... Power SW og knapp, liksom.

 

Komplett-kassemann: "Øøøøh, ka e det for nåkka?"

Jeg: "Du veit, sånn knapp som du starte PC'n med, du trykke på for at alt ska sættes i gang...?"

Komplett-kassemann:" Det har æ aldri hørt om....

Vent litt, så ska æ ring te tæknisk avdeling og spør dæm om dæm veit nåkka."

 

<5 minutter etter>

 

Komplett-kassemann: "Æ ringt te tæknisk i Oslo å spurt, men dæm visst ittj heil ka du ment for nåkka, å så sa dæm at du kuinn prøv på Clas Ohlsson."

 

:yes:  Right.....  :woot:

 

Måten du forklarte på så skjønner jeg godt at han mannen ikke skjønnte deg..

"Du veit, sånn knapp som du starte PC'n med, du trykke på for at alt ska sættes i gang...?"

Det samme som å si: Du veit, den greia, den dingsen som starter PC'en, har dere det?

Du kunne i det minste vist han det/pekt ut på et bilde eller på det egentelige kabinettet.

Lenke til kommentar
Du burde studere litt. Webshoppen til komplett er UAVHENGIG av butikkene i byene. De har ingenting med hverandre å gjøre, derfor kan man ikke hente varene sine i butikken. Så drit i å kritisere en webshop du ikke har handlet i du.

Jo.

 

Same thing, same shit. :grumpy:

 

Men.... jeg liker de lave prisene deres, da. 8)

 

Og forresten, jeg har handlet der mange nok ganger til at jeg kjenner rutinene deres, og det gjelder både web og butikk :p

Lenke til kommentar

La meg få dette klart, han som rotet med startknappen, du chattet med han på IRC du da? Hvorfor tror du man ikke kan få support på webkjøp i butikkene? Du driter så jævlig på draget. Tenk litt (hvis du greier det da) før du anklager webshopper som komplett. DU HANDLET JO IKKE I EN WEBSHOP, SÅ DU BURDE ALDRI HA POSTET DENNE POSTEN.

Lenke til kommentar
La meg få dette klart, han som rotet med startknappen, du chattet med han på IRC du da?

Det er ingen som snakker om irc her
Hvorfor tror du man ikke kan få support på webkjøp i butikkene?

Har han kjøpt noe på web og prøver å få support på en butikk ?
Du driter så sinnsvakt på draget. Tenk litt (hvis du greier det da) før du anklager webshopper som komplett. DU HANDLET JO IKKE I EN WEBSHOP, SÅ DU BURDE ALDRI HA POSTET DENNE POSTEN.

Jeg tror det er du som ikke burde ha postet din post, les posten hans en gang til. Så kanskje du skjønner hva posten hans handlet om ...

Lenke til kommentar

NEI. Denne kategorien handler om webshops. Komplett-butikkene er ikke webshops. Det er poenget. De er uavhengige fra webshopen til komplett, derfor kan man ikke få support på webvarer i en butikk. De har rett og slett INGENTING med hverandre å gjøre. Hvis du ikke fatter hva jeg prøver å presse inn i den mikroskopiske hjernen din så bør du gå til en pedagog. Han har ingen rett til å kritisere komplett i denne saken, fordi HAN IKKE HAR HANDLET I EN WEBSHOP. Nå bør du kanskje prøve å lære deg alfabetet på nytt, fordi det virker ikke som om du kan lese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...