Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ting en ikke bør gjøre - Intimbarbering


Anbefalte innlegg

I dag har jeg gjennomgått noe som viste seg å være ganske smertefullt.

 

Jeg tok en heltett intimbarbering der nedentil og fant ut at jeg ikke hadde noe barbervann. Da fikk jeg en god idé! Jeg hadde lest bakpå at ublandet Vademecum var "meget desinfiserende" og kunne brukes til å rense uren sår hud.

 

Dermed tok jeg en real dose med vademecum i hendene og smørte til utover hele understellet. Og etter ti sekunder så begynte det. Det begynte å svi, skikkelig også. Det ble gradvis verre og verre og endte med at jeg måtte legge meg på gulvet og brakk meg..

 

Tror kanskje at ublandet Vademecum var litt i kvasseste laget om en skal ha en erstatter for etterbarberingsvann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hvis vi først skal dele erfaringer og fortelle om ting man ikke bør drive med der nede, så kan vel jeg ta min også:

 

Jeg skulle stusse litt til helga, og hadde ikke gjort det på en stund, dermed virket det lurt å gå over litt med saks først for å gjøre jobben litt lettere for høvelen (Du hogger ikke ned regnskogen med øks, liksom). Ikke å anbefale, i et svakt øyeblikk hvor konsentrasjonen sank klarte jeg jaggu meg å klippe meg i pungen, smerten var like mye psykisk som fysisk, og det var skummelt :(

Lenke til kommentar

Hvis vi først skal dele erfaringer og fortelle om ting man ikke bør drive med der nede, så kan vel jeg ta min også:

 

Jeg skulle stusse litt til helga, og hadde ikke gjort det på en stund, dermed virket det lurt å gå over litt med saks først for å gjøre jobben litt lettere for høvelen (Du hogger ikke ned regnskogen med øks, liksom). Ikke å anbefale, i et svakt øyeblikk hvor konsentrasjonen sank klarte jeg jaggu meg å klippe meg i pungen, smerten var like mye psykisk som fysisk, og det var skummelt :(

Haha, jeg for min del ville aldri mista konsentrasjonen om jeg holdt en saks mot understellet. Stoler ikke nok på meg selv til at jeg kunne la tankene drifte bort i en sånn situasjon. Mye tryggere med en god barbermaskin, spør du meg!

Lenke til kommentar

Er nok mest den sinnsyke mint-blandinga som svir mest av alt, kan jeg tenke meg. Om noen her tilfeldigvis også har testet glidemiddel med mint-smak, så vet de hva jeg mener. En kraftig pastill av typen Frisk er også en sinnsykt dårlig idé å ha i munnen i noen sammenhenger. Hu sa det føltes ut som det brant.

 

Vademecum bruker jeg forsåvidt effektivt for å rense skrubbsår, eller desiinfisere stuff, samt at et par dråper vademecum reint i kjeften kverker alt av dårlig ånde. Ulempen er at du lukter gamling.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kan trøste trådstarter med at resultatet ville nok blitt det samme sjølv om han hadde hatt etterbarberingsvatn.

Både etterbarberingsvatn og vademecum inneheld mest sprit og det skal ikkje noken rakettforskar til for å forstå at rein sprit mot sart hud på følsome plasser er ein dårlig ide.

 

Men no har du jo prøvd en ting, skal du prøve spylervæske neste gang? :tease:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...