Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den lyskasteren på sniperne er sykt irriterende. Fører jo strengt tatt bare til at sniperne camper mer da de må stå utenfor rekkevidden til vanlige våpen. Før Kunne man være med fremover og støtte mer med presis ild på kortere hold, men nå har du jo blåst posisjonen din til alle med en gang du sikter.

 

På BC2 var det først og fremst irriterende med anngripere som campet med sniper og aldri var med fremover. Om det var dette man ville til livs tror jeg man har feilet stort, for nå egner jo sniperen seg kun til å campe langt unna. Håper det fjernes helt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke forstått ranksystemet på BF3, noen som klarer å forklare det?

Hva er høyeste lvl?

Er det noen form for prestige?

45 (Colonel) er høyeste rank. Etter det så kan du levle videre til Colonel 1 Star, Colonel 2 Star, osv... Helt til Colonel 100 Star.

 

Og det skal bli deilig med Tactical light nerf!

Lenke til kommentar

Har ikke forstått ranksystemet på BF3, noen som klarer å forklare det?

Hva er høyeste lvl?

Er det noen form for prestige?

45 (Colonel) er høyeste rank. Etter det så kan du levle videre til Colonel 1 Star, Colonel 2 Star, osv... Helt til Colonel 100 Star.

 

Og det skal bli deilig med Tactical light nerf!

Ok, så når det er det bilde av ørnen eller hva det er, så står det hvilken colonel du er i ved siden av(Det tallet)?

Lenke til kommentar

Synes den lyskasteren på sniperne er sykt irriterende. Fører jo strengt tatt bare til at sniperne camper mer da de må stå utenfor rekkevidden til vanlige våpen. Før Kunne man være med fremover og støtte mer med presis ild på kortere hold, men nå har du jo blåst posisjonen din til alle med en gang du sikter.

 

På BC2 var det først og fremst irriterende med anngripere som campet med sniper og aldri var med fremover. Om det var dette man ville til livs tror jeg man har feilet stort, for nå egner jo sniperen seg kun til å campe langt unna. Håper det fjernes helt.

Er det tactical light du snakkar om? Det skrur ein av med T.

Lenke til kommentar

Jeg tar mine internet løfter veldig alvorlige.

 

 

DISKUSJON.NO serveren nå folkens!!! Eller er det bare konsollspillere her?

 

IMO så er det synd at det ble valgt så spesielle regler på den serveren... Jeg skjønner at det var en vote men hvis man bare skal ha én server så tror jeg det beste hadde vært om den var helt normal. Men men jeg ser at den er full nå så da er det ihvertfall noen som har det moro der :)

 

Spesielle regler how? Det kjøres en vanlig HC server med maps dere har valgt. Eller mapsa kommer inn i rotation så fort serveren faktisk vil at jeg skal endre dem.

 

Jeg skal bli med min kamerat til MW3 midnight launch (vi skal henge sammen etterpå uansett), så jeg lurte på, ettersom det er veldig sannsynlig at vi blir først i køen, skal jeg bare gå for å kjøpe BF3 til PC? :)

 

DOIT!

 

 

Jeg skal bli med min kamerat til MW3 midnight launch (vi skal henge sammen etterpå uansett), så jeg lurte på, ettersom det er veldig sannsynlig at vi blir først i køen, skal jeg bare gå for å kjøpe BF3 til PC? :)

Nope

CoD spillere har ingenting i Battlefield 3 å gjøre.

 

 

Jeg skal bli med min kamerat til MW3 midnight launch (vi skal henge sammen etterpå uansett), så jeg lurte på, ettersom det er veldig sannsynlig at vi blir først i køen, skal jeg bare gå for å kjøpe BF3 til PC? :)

Nope

CoD spillere har ingenting i Battlefield 3 å gjøre.

 

Med den holdningen der så har du heller ingenting å gjøre i BF3. Spillet dreier seg om teamwork, noe du tydligvis ikke forstår deg i.

 

@amir90 waits for alice, kjøp begge. ;)

 

 

HS: 761m

 

Eh, er det med et Infantry våpen (altså håndholdt) eller stationary/vehicle våpen? Tipper det siste.

SV98 (x12) + bipod

 

Jeg skal bli med min kamerat til MW3 midnight launch (vi skal henge sammen etterpå uansett), så jeg lurte på, ettersom det er veldig sannsynlig at vi blir først i køen, skal jeg bare gå for å kjøpe BF3 til PC? :)

 

DOIT!

Do it or else your gay!

 

Okei folkens, jeg og 3 kamerater møtte opp på den lokale Gamestop i Kristiansand, vi var nummer 15 i køen, vi fikk lov å gå i butikken ca 23.30, men måtte selvsagt vente inne helt 24.00, for min del var det verre med for varm temperatur inne, enn kald temperatur ute. Er vel derfor vi kalles svettinger.

 

Men uansett, når det var ca 1 min igjen til folk kunne begynne å kjøpe spill, så var det ca 70 mennesker i kø, jeg gikk til PC avdelingen deres, hentet spillet mitt og gikk tilbake til køen. Nå var det min tur, og som lovet, filmet jeg det (deler av videon ble redigert, og på grunn itunes/iphone bullshit er de borte for alltid, så beklager hvis den er kort og rar oppløsning :( )

 

lol @ Gamestop for å prøve selge garanti til et spill som skal registres digitalt?

(kamerat 1 kjøpte 360 MW3 edition med BF3 og MW3, kamerat 2 kjøpte 2 bamser, yoda og chubakka, og sistemann kjøpte et japansk spill med robotor og samuraier, idk)

 

Når hele vennegjengen var ferdig med kjøpet sitt, gikk vi ut, det var nesten 60 mennesker igjen.

Jeg tok spillcoveret og brukte som maske.

 

Jeg fikk høre seinere at noen folk sa:Hmm, kom det spillet ut i dag, trodde det kom ut 2 uker siden jeg :o

 

Jeg har lyst å nevne at jeg gjorde alt det jeg kunne med å gjøre narr av COD mens jeg var i køen (30 min venting er drittkjedelig, selv med gode venner).

 

 

Nå har jeg spilt MW3 og BF3 på 360 med kameratene i hele natt, nå er det på tide å kommme seg hjem for å spille et skikkelig mannfolk spill, BF3 til PC.

Kommet hjem, spillet er ferding installert, gleder meg til å teste dette ut :)

 

Her er noen bilder også :)

 

 

post-155889-0-91218400-1320769218_thumb.jpg

post-155889-0-62295000-1320769224_thumb.jpg

post-155889-0-76636900-1320769232_thumb.jpg

 

 

PS: For dere som er bekymret for min vekt, jeg er på diett, den dietten tok dog en pause de siste 24 timer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...