Mr. Lurk Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Faen jeg er en kulemagnet, Først løper 1 av mine med soldater over veien, så to så tre, så løper jeg over veien og jeg blir så klart skutt, Dette skjer gang på gang, jeg løper sammen med andre soldater, og jeg er den eneste som blir skutt mens de andre får tid til å kaste seg ned på maven takket være at jeg tok kulene som var ment for dem. Jeg døde faen meg 26 ganger på teharn kartet
KakeMonster3 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) det virker som om lydproblemet er et problem hos de fleste. regner med det blir fikset det og. Irriterende ja, samtidig litt artig. Føles som stillheten før stormen til tider, kan være jækla urovekkende ^^ Endret 30. oktober 2011 av Nomad89
Goldshoten Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Ganske merkelig at lyden bare plutselig blir borte, ja. Selv hører jeg på musikk mens jeg spiller uansett, så vet ikke om jeg har mistet lyden i spillet eller ikke enda
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Ganske merkelig at lyden bare plutselig blir borte, ja. Selv hører jeg på musikk mens jeg spiller uansett, så vet ikke om jeg har mistet lyden i spillet eller ikke enda Hører på musikk når du spiller? Da er jo omtrent hele poenget med å spille borte etter min mening 1
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Faen jeg er en kulemagnet, Først løper 1 av mine med soldater over veien, så to så tre, så løper jeg over veien og jeg blir så klart skutt, Dette skjer gang på gang, jeg løper sammen med andre soldater, og jeg er den eneste som blir skutt mens de andre får tid til å kaste seg ned på maven takket være at jeg tok kulene som var ment for dem. Jeg døde faen meg 26 ganger på teharn kartet Det som plager meg mest er når jeg blir skutt gjennom andre personer. Står bak 2-3 andre personer og blir så klart drept gjennom de.
KakeMonster3 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 her er noe jeg undrer meg over. Hvorfor kan jeg som engineer unlocke m4en 3 ganger? har allerede unlocket den 2? Ser det går igjenn i alle klassene med fleire våpen? Ifølge battlelogg er det og helt nøyaktig samme rifle og ikke en annen versjon? Dette var ganske rart syns eg, da kunne de heller flyttet AG3en over i enginneer score unlocks istaden for i forbaska coop categorien. Noen som har en forklaring?
Mala Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Dette timed-out from server opplegget, plager meg noe jævlig! Noen som har en løsning på det?
Mr. Lurk Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Endelig begynner jeg å få litt teken på dette spillet, http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/1199939/1/352175522/ Fikk 8344 poeng den runda der. Pleier å ligge på mellom 800 og 2000. Ligger på 5000-6000 på vanlige jeg, noen ganger 7000-8000. Inatt hadde jeg runder på 10k - 12k
Green_Monster Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Kræsjer hele tiden på Diskusjon.no serveren - har det noe med chat spammen å gjøre ?
Cheshire Cat Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Kræsjer hele tiden på Diskusjon.no serveren - har det noe med chat spammen å gjøre ? Har diskusjon.no en server? :o
KakeMonster3 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 M4, M4A1. eg vet de har forskjellige navn men descriptionen ingame er 100% lik, alle tidligere addonene følger med videre, ingen synlig forskjell. enlighten me om du vet noe meir enn forskjella i navna.
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Kræsjer hele tiden på Diskusjon.no serveren - har det noe med chat spammen å gjøre ? Om det er de automatiske beskjedene du mener, så nei. Er det at folk skriver mye i chat, så nei. Er det dette med join/leave message, så nei. For å lage et poeng. Plugins jeg kjører via Procon Frostbite vil ikke gjøre at du kræsjer. Da er det noe hos server programvaren til Dice som gjør det. Kræsjer hele tiden på Diskusjon.no serveren - har det noe med chat spammen å gjøre ? Har diskusjon.no en server? :o Vi har egen server ja. Connection info finner du her
Flux1 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 M4, M4A1. eg vet de har forskjellige navn men descriptionen ingame er 100% lik, alle tidligere addonene følger med videre, ingen synlig forskjell. enlighten me om du vet noe meir enn forskjella i navna. Den aller første du har er M4A1 som kun kan brukes som US. Mens M4 som låses opp senere har burst-mode, men ikke full auto. Den siste M4A1 du låser opp gjør at du kan bruke M4A1 på begge lag og ikke bare US.
dTd Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) M4, M4A1. eg vet de har forskjellige navn men descriptionen ingame er 100% lik, alle tidligere addonene følger med videre, ingen synlig forskjell. enlighten me om du vet noe meir enn forskjella i navna. Forskjellen er at den ene har full auto i tillegg til de andre firing modsa, mens den andre kun har burst & singel shot. (det er ingame forskjellen, tror ikke det er forskjellen irl) Edit: too l8 x) Kan du beskrive lydproblemene? Når jeg har veldig mange lyder rundt meg (kuler, eksplosjoner osv) er det enkelte lyder som forsvinner. For eksempel lyden av at jeg går rundt, lyden når jeg skyter eller reload-lyden. Dersom det er mine egne skytelyder som forsvinner hjelper det å bytte til pistolen også tilbake igjen. Dersom jeg har en eksplosjon nært meg vil lyden forsvinne halvveis i eksplosjonen. Ditto. L G35 Jeg har også lydproblemet på laptopen, men ikke på min stasjonære pc. Har et par teorier om hva problemet kan være, skal teste det ut etter 12-ish. Endret 30. oktober 2011 av dTd
Skroll Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er altfor rastløs til å være i ro på et sted, så jeg løper rundt om kring og tar flagg. Dette gikk veldig bra en stund, men nå blir jeg drept nesten uansett hvor jeg går av campere. Noen som har noe tips til spillerstil? Hater å campe selv, men merket hvor effektivt det var da jeg lå i et hjørne mens jeg snakket i tlf......
vesleengen Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 OK. Da har jeg spilt BF3 i et par timer... Inntrykk Positivt først: Utrolig kult med kjøretøy, selv om noen av de føles helt shit... Unlocking systemet funker bra, og spillet i selv selv er vel gjennomført. Negativt (sålangt) Hvem idiot fant på Origin og Battlelog? Jeg må inn på en browser for å velge server, så logge inn på Origin, så vente på tilkobling til server, for å så vente til spillet starter. Utrolig tungvindt! Hvorfor ikke bare en føkking IN GAME serverlist?? Må jo ut av spillet for å velge ny server jo? Hvorfor beholder ikke spillet min satte oppløsning? Ja det er lavere oppløsning en det skjermen min har native, men ffs INGEN andre spill jeg noen gang har hatt har føkka så mye med oppløsning noen gang som det BF3 driver med. Må inn og skifte oppløsning og applye det hver gang jeg starter spillet... Er noen ting bare kvalmt OP? Som M1A1 Tanken? Jeg står sammen med 3 andre Engies og vi alle 4 fyrer av missiler på dritten, men en kar aleine klarer å skyte oss, og hoppe ut, reparere tanken sin, og hoppe inn igjen og drepe alle 4... Dette klarte han 2 ganger på rad, selv om vi alle 4 traff han på første skudd med panservern?? Det virker for min del å vøre en utrolig stor fordel å være rundt lv 10-15 kontra lv 2-3. Fikk prøve en kompis sin BF3 der han har fått unlocka red-dot sight til m16. det var bare helt ufattelig mye enklere å treffe folk en uten sikte! Jeg har ikke fått unlocka mye enda siden jeg bare har ca 3 timer ingame så har bare vanlig sikte.. helt utrolig vanskelig å treffe.. Kommer til å fortsette å spille, hvor mye er tja.. så som så, spesielt siden jeg er plaget med at lyden ofte henger seg eller spiller av flere ganger og skaper ekko.. Og jeg er allerede lei sniper campere -_-
Goldshoten Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Syns det er lettere for folk å campe i dette spillet enn det var i BF2.. Joda, det gikk an der og, men der var det lettere å gjøre motstand også hvis du var god. Her er det suppressive fire til helvete..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå