Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitte med en FPS på 37-55 på High Settings på BF3. Men har et ekstra grafikkort som skal kobles på til helga, tror dere at FPS stige såpass at eg kan kjøre det fulle spillet på Ultra Settings?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk alpha kode av GTAmann her p forumet. :love:

Hvor skriver jeg den inn? I Origin?

NVM, got it! Man skriver den inn i Origin! Starter nedlastning nå! :love:

Endret av N1ko
Skrevet

Må si jeg misunner folk med Alpha key en smule. Battlefield 3 ser jo helt rått ut! Har skaffet meg sommerjobb slik at jeg kan oppgradere PC'en til å kjøre Ultra settings. Medium er ikke bra nok! :new_woot:

Skrevet

Må si jeg misunner folk med Alpha key en smule. Battlefield 3 ser jo helt rått ut! Har skaffet meg sommerjobb slik at jeg kan oppgradere PC'en til å kjøre Ultra settings. Medium er ikke bra nok! :new_woot:

så du skal jobbe hver dag i hele sommer du da?

Skrevet

Fikk invite idag! Kjøpte akkurat BC2 til PS3 for å spille med venner der, selv om jeg har det på PC. EA må ha fått vite på dette på en eller annen metode. Add meg på Origin: zeldahei

Gleder meg som en unge til å spille!

Skrevet

Min bror fikk to nøkler (en på hver mail), og jeg fikk en akuratt samtidig, så det må ha vært en veldig stor giveaway i dag.

Skrevet (endret)

Spillt en stund selv nå.

Har igrunnen ikke hatt noen store problemer.

FPSen er en smulig lav. Varierer fra rundt 20 til 80~. Men ligger mest mellom 20-30. Men igjen, er alpha så er vel egentlig forventa.

Ganske moro når man først kommer inn på en server med god ping. :new_woot:

Bare legge meg til om dere ønsker det -> http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Merkoen/

Endret av Merko.
Skrevet

Hvorfor i helv*** maser folk om BF2 hele tiden? Dette er BF3, ikke BF2. Hvordan BF2 var bør da ikke ha en fjatt med BF3 å gjøre. Dette er ett nytt spill, ikke en exp. for BF2. :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...