Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Får ikke spillt BC2 her. Kjøpte det tidligere i år etter å ha spillt det på konsoll i utallige timer, men når jeg ble lvl 11 eller noe sånt så ble jeg bannet av punkbuster å jeg har aldri brukt noe cheats i spill siden Super Mario 3 til NES.

Utrolig irriterende, når jeg ikke vet grunnen til at jeg ble bannet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Prøvde meg litt på Battlefield 3 i går igjen, etter noen smårunder dagene før, og halvannet år siden før det igjen, og jaggu ser det ut som jeg husker tingene mine fra den tiden!

 

Har vel stort sett alltid kjørt tanks, på Operation Firestorm, på en server med 3000 ticks så runda jeg 118 kills, og 22 deaths i går! :D Deilig å spille litt igjen!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/1/84493120/352908330/

Lenke til kommentar

Det er et mareritt å spille på tyske servere mot tyske spillere i Gun Master. Jeg har en helt ok ping på rundt 70 og alle har fra 4 til 30 i ping... Jeg er dårlig nok fra før. Og det fins jo omtrent ikke servere som har Gun Master lenger heller.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg tenkte å ta meg en liten runde BF3 igjen.
Men jeg får opp feilmeldinga " BF3 har sluttet å virke " .. Dette skjer uansett mulitplayer, co-op, campaign.. 
Jeg har innstallert på nytt og samme meldinga kommer opp.. Noen som har ide om hva som kan være galt?
Skal sies at jeg har opp​​​gradert til Windows 10 siden sist, men kan ikke tenke meg at det her noe med saken å gjøre!?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg fant masse aktive servere når jeg prøvde BF3 igjen for første gang på lenge for et par dager siden. Det var en forferdelig nedtur må jeg innrømme. Suppression og de blasse fargene gjorde at det kun ble 1 runde på meg før jeg la spillet dødt igjen.

 

Jeg har Win 10 btw å det fungerte uten noen problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

(Battlefield.no): Et kjapt søk viser at både Battlefield 1942 og Battlefield 2 har over 250 variasjoner som kan spilles. Utseende, nye kjøretøy, kart og nye måter å spille er del av Battlefield opplevelsen. Da Battlefield 3 og Battlefield 4 kom ble det slutt, men nå er det en liten gruppe spillere som arbeider med Frostbite motoren og Battlefield 3.

 

LES MER HER

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...