Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som føler for å kjøre litt tanks nå (eller en annen dag)? - kan gjøre annet enn å kjøre tanks også btw.

 

Trenger noen å spille med som har voice comn (TS3/Skype) :).

 

Add meg på Battlelog: MFleksnes

Hei! Hvis du vil ha noen å spille med, bør du sjekke ut Norwegian Task Force. Norsk BFklan som spiller på pc. Link til platoonen her, og hjemmesiden vår her.

Legg meg gjerne til på battlelog og, om du lurer på noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke selv i BETAen. Selv syntes jeg tempoet er noenlunde likt BF3, men det er visse aspekter som gjør det mer intenst. Mer ødeleggelse, raskere raketter og kjøretøyene følers raskere (helis, tanks, båter og biler)

 

Har ikke tenkt til å kjøpe BF4, og har verken BF3 premium, eller MoH, så jeg er ikke i noen beta. Håper på at Bad Company 3 blir fantastisk når det kommer, og ser Battlefield som død.

Lenke til kommentar

4E1c1.jpg

Trønderbataljonen søker nye medlemmer!

Trønderbataljonen ble dannet i mars 2003 og har siden den tid vært gjennom alle i Battlefield- og Bad Company serien. Nå er det på'n igjen med Battlefield 4, som er ute i beta en stund fremover. I forbindelse BF4 ønsker vi i Trønderbataljonen å se etter nye medlemmer! Er du lysten på lagspill, kompetetiv spilling og vil ha en satsning på BF4 kan Trønderbataljonen være en bra samarbeidspartner for nettopp deg! Vi kan tilby en organisert klan med en rekke spennende medlemmer og alt som man trenger til kompetetiv Battlefield-spilling.

I BF4 ønsker vi å satse på 8vs8 og 5v5. Vi ser veldig gjerne at spillere som kan håndtere kjøretøy søker, men dette er ikke noe krav og vi prøver selvsagt ut om det kommer noen rene infanterister også!

Om noe av dette høres interessant ut eller at du ønsker mer informasjon - nøl ikke med å sende meg en PM her på forumet eller legg til "TB-GORGONPLEX" på Battle log. Søknader leveres her

På vegne av Trønderbataljonen,
Kaptein GORGONPLEX

Lenke til kommentar

Meste vi spilte var vel 16vs16. Er dessverre ikke ofte det skjer. Samt er nesten at den med best pilot er det laget som vinner. :p

Satser på det blir bedre balansering i BF4, eller at det har blitt løst på en annen måte.

 

Det som er mulighet for er å slå sammen flere grupper/klaner, for en joint-operation for en match.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Siden det er så få som snakker om BF3 for tiden så får jeg gjøre det ;)

 

Endlig blitt ferdig med alle "oppdragene" og fått minst 1 av alle medaljene. 500 kills med alle våpene blir det neste. Bare 8 stk igjen der + noen mine, mortar og laser designator. Men føler at jeg neppe kommer til å ta meg tid til å få nok kills med Igla/stinger, selv om jeg faktisk har nesten 300 igla kills :o

 

Noen her som har tatt alle?

Lenke til kommentar

Kudos for å forsøke å ta det meste.

 

Personlig er jeg stor motstander av "grinding" i alle typer spill så jeg orker ikke tvinge meg til å spille med et dårlig våpen over lengre tid, jeg går lei og prøver noe annet, så da blir det litt tilfeldig når jeg fullfører assignments og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...