Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hvordan ligger det ann med BF3 idag? Husker ikke hvorfor jeg sluttet å spille det, kanskje da jeg ville ha en pause eller noe, men vurderer å begynne igjen.

 

EDIT: Sjekker heller om det fremdeles finnes servere i BF2 og prøver det.

Endret av RqO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes enda servere i bf2 ja!

Har selv nylig gått tilbake til det, høy underholdnings verdi den dag i dag.

 

Noen måte å disable "enemy X spotted"? Hadde glemt hvor irriterende det er. Noe som ble oppdaget omtrent hvert andre sekund. Mulig commanderen var litt ivrig.

Lenke til kommentar

I dag har jeg faktisk spilt BF3 igjen på et and Close Quarters bretta før første gang og det første jeg la merke til er hvor utrolig mye lydlekkasje det er både horisontalt og vertikalt mellom tak og vegger. Det er akkurat som om det ikke er tak og vegger i det hele tatt mellom lydkilden og meg, var det virkelig så ille i BF3? JEg spiller kun BF3 fordi EA fucker opp med innlogging på BC2 forøvrig!

Lenke til kommentar

Laget denne i dag.

 

....

 

Er ikke ekspert på redigering så setter pris på tilbakemeldinger på hva som bør utbedres. Passer musikken til klippet, bør jeg kanskje kutte bort når jeg selv blir skutt?

 

Goodbye Battlefield 3, så ville jeg forventet mer Battlefield. Ikke close combat shotgun. Vis det som gjør Battlefield til Battlefield. Både feature-messig sett (fotsoldat, tanks, fly etc.), men også såkalte "Battlefield-moments".

 

Som video så er den strengt tatt uinteressant å se på. Er bare en lone-wolf match, hvor vi ser noen skyter og blir skutt. Den blir litt mer interessant med sakte film innimellom, men da husk på å ha ekstra fps, ellers blir det hakkete når du skalerer ned til saktefilm.

Musikken og filmen bør gå overens. Er filmen rask, har du rask musikk, er musikken i en rolig periode, vis rolige klipp.

 

Du kan godt klippe bort death, om det ikke har en mening. Samt scoreboard trenger du vel heller ikke å vise fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...