Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så unødvendig vanskelig å unlcocke nye våpen på spillet. er i level 40 eller no, og har bare noen våpen på assault, engineer, recon support.. Må jo drepe 10 000 personer for å få en ny våpen på hver kit!.. tips til efektivt måte å skaffe på?

Lenke til kommentar

Det er så unødvendig vanskelig å unlcocke nye våpen på spillet. er i level 40 eller no, og har bare noen våpen på assault, engineer, recon support.. Må jo drepe 10 000 personer for å få en ny våpen på hver kit!.. tips til efektivt måte å skaffe på?

 

Rundt level 40 burde du vel ha de fleste våpen? Lønner seg å se gjennom lista med unlocks for å finne ut av hva du trenger å gjøre. Repair 50 vehicles, kill a player with a EOD-bot, heal 200 squadmates osv osv.

Lenke til kommentar

Agh. har prøvd EndGameto ganger nå og dette ser jo bare ut til å være en ny versjon av fiaskoen AK ,bare med motorsykler i tillegg. :( Kjedelige & uinspirerende store tomme kart.

 

Du liker tydeligvis ikke kjøretøy og "store" kart, så da anbefaler jeg deg å ikke bruke mer tid på å spille EG og sitte å irritere deg. Det finnes ganske mange der ute som også ser på CQ som fiasko. (personlig liker jeg CQ).

 

Jeg har hatt MYE morro på AK banene, og AK er langt i fra noen fiasko i mine øyne.

 

Nå har man kart som dekker stort sett de fleste behov, CQ og AM for de som liker mer infanteri kart, og AK og EG for de som liker kjøretøy. I tillegg har man Vanilla med mange gode kart og B2K.

 

Man kan ikke sitte å forvente att DICE skal lage alle disse utgivelsene for å dekke noen få individers behov.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Rundt level 40 burde du vel ha de fleste våpen? Lønner seg å se gjennom lista med unlocks for å finne ut av hva du trenger å gjøre. Repair 50 vehicles, kill a player with a EOD-bot, heal 200 squadmates osv osv.

 

Jepp, assignments er en flott og ganske enkel måte å få tak i nye våpen på. Så sant man faktisk har premium eller tilgang til diverse våpen unlock assignments via de respektive DLCene. BTK og CQ har en haug av våpen man kan låse opp relativt lett.

Lenke til kommentar

Du liker tydeligvis ikke kjøretøy og "store" kart, så da anbefaler jeg deg å ikke bruke mer tid på å spille EG og sitte å irritere deg. Det finnes ganske mange der ute som også ser på CQ som fiasko. (personlig liker jeg CQ).

Har ikke noe imot kjøretøy og store kart i utgangspunktet. Men jeg forventer gjerne noe litt mer inspirerende innenfor kartdesign enn de samme store tomme kartene når man er i ørtende iterasjon av kartutgivelser. Sleng på noen litt tette strøk som krever litt mer strategi å cappe istedenfor å bare buldre over med tanks el. AM er nok det nærmeste de har kommet en god balanse. Kunne gjerne laget et litt mer åpent område utenfor byene i tillegg med et par punkt så kunne de som kun er interessert i kjøretøy hatt seg en orgie der.
Lenke til kommentar

Det er så unødvendig vanskelig å unlcocke nye våpen på spillet. er i level 40 eller no, og har bare noen våpen på assault, engineer, recon support.. Må jo drepe 10 000 personer for å få en ny våpen på hver kit!.. tips til efektivt måte å skaffe på?

Tja "Close Quarters" DLC er ganske intensivt og tett og duger veldig bra til å skaffe seg unlocks. Veldig lite dødtid på de kartene der.
Lenke til kommentar

er alle assignments bare premium dritt?

 

 

 

ser ikke sånn ut da, får ikke unlocka acr eller g53, eller mtar...

Da er det enten 1. noe galt, eller 2. du har ikke DLC/Premium. Noen av assignments er jo kun for premium, men hvis jeg husker riktig er det ikke våpen, men camo til våpen.

 

Når jeg først er inne på det, hvorfor må de lage så hinsides grinding assignments. Vanligvis er jeg litt "achievement-whore", men denne gangen tok det kaka. Etter AK ble jeg bare lei og orket ikke mer >:0

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Jeg kjeder meg. Er det noen i vennelista mi som er pålogget nå (eller i morgen, i overimorgen etc) og som har lyst å spille, aller helst med VT/TS/mumble (har en VT-server). Mange Diskusjon.no-medlemmer har blitt lagt til Battlelogen min men jeg tror jeg knapt har spilt med en eneste en, men mange av dere ser jeg er aktive. Pling på i chatten whenever.

 

Og de som ikke har lagt meg til må gjerne gjøre det, men gjør det nå bare dersom dere ønsker å spille... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...