Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hva som er morroa med å spille med MAV. Hjelper ikke laget og er passe lamt. Håper de nerfer maven så den ikke kan drepe folk. En fult armert soldat hadde ikke blitt drept av et fjernstyt helikopter på ordentlig..

 

Det er ganske så moro skal jeg si, og man kan virkelig hjelpe laget skal jeg si. Jeg spiller mye som sniper på Karkand og da bruker jeg MAV i mellom til å spotte, og mens jeg spotter dukker jeg ofte ned om muligheten byr seg å treffe en i bakhodet. Dette gjelder spesielt snipere så står et stykke unna kampens hete med fokuset klistret gjennom scope`et. Easy kill.

Jeg har opplevd at spottingen min har snudd kampens gang. Der jeg får rapportert mest mulig fiender og tar ut spawnbecons mm. Dette gjør at mitt lag får ganske god kontroll hvor fienden er. Dette bekreftes igjen gjennom en haug med spotassists. Så man kan helt klart bidra til laget.

Lenke til kommentar

En ting er garantert. Jeg har MYE å lære.

 

Jeg flyr rundt, skyter og reviver jeg... Eller, er ikke så villhøns, men jeg har langt langt igjen merker jeg! Spiller med den taktikkenjeg gjorde sist jeg spillte krigspill på relativt store maps. Det var CoD: UO i 04/05. Der det mest high-tech var en jeep og kikkert, velkommen til den nye verden!

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Fatter ikke hva som er morroa med å spille med MAV. Hjelper ikke laget og er passe lamt. Håper de nerfer maven så den ikke kan drepe folk. En fult armert soldat hadde ikke blitt drept av et fjernstyt helikopter på ordentlig..

 

Det er ganske så moro skal jeg si, og man kan virkelig hjelpe laget skal jeg si. Jeg spiller mye som sniper på Karkand og da bruker jeg MAV i mellom til å spotte, og mens jeg spotter dukker jeg ofte ned om muligheten byr seg å treffe en i bakhodet. Dette gjelder spesielt snipere så står et stykke unna kampens hete med fokuset klistret gjennom scope`et. Easy kill.

Jeg har opplevd at spottingen min har snudd kampens gang. Der jeg får rapportert mest mulig fiender og tar ut spawnbecons mm. Dette gjør at mitt lag får ganske god kontroll hvor fienden er. Dette bekreftes igjen gjennom en haug med spotassists. Så man kan helt klart bidra til laget.

Enig i det du sier her. Har flere ganger selv følt at jeg har bidratt til å snu kampen fra et tap, til en seier, grunnet spotting. Altså jeg ser først at laget mitt er langt bak, og klarer ikke å push'e fremover. Gikk opp med MAV, spottet og herjet, og jeg ser laget mitt klarer faktisk nå å ta ut fienden.

 

Spiller du med noen med voice-com så funker det fett også. "Fiende rundt hjørnet. Incom tanks mot A, fra B. Du har ingen fiender rundt deg, så resupply og lad, og forbered deg å gå videre snart." :p

 

(btw, sjekk ut linken i signaturen min, hvis du liker lagspill)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

En ting er garantert. Jeg har MYE å lære.

 

Jeg flyr rundt, skyter og reviver jeg... Eller, er ikke så villhøns, men jeg har langt langt igjen merker jeg! Spiller med den taktikkenjeg gjorde sist jeg spillte krigspill på relativt store maps. Det var CoD: UO i 04/05. Der det mest high-tech var en jeep og kikkert, velkommen til den nye verden!

 

+1. Kjenner meg sinnsykt godt igjen.

Lenke til kommentar

En ting er garantert. Jeg har MYE å lære.

 

Jeg flyr rundt, skyter og reviver jeg... Eller, er ikke så villhøns, men jeg har langt langt igjen merker jeg! Spiller med den taktikkenjeg gjorde sist jeg spillte krigspill på relativt store maps. Det var CoD: UO i 04/05. Der det mest high-tech var en jeep og kikkert, velkommen til den nye verden!

TÅLMODIGHET er et nøkkelord :) Ikke løp rundt som en gal. Se deg for og tenk før du hiver deg ut i skuddsonen!

Lenke til kommentar

Er litt latterlig at man kan bli drept av MAV, at man tar litt skade av å bli truffet av en kan jeg forstå. Skjønner heller ikke hvordan den klarer å frakte en mann på 90kg+ opp på et tak? Det er jo ikke akkurat store saken.

Regner med at det å bruke MAV som en heis blir patchet bort om ikke alt for lenge.

Lenke til kommentar

å spotte med MAVen er kanskje ikke allverdens gøy, men det hjelper. Jeg tror spørsmålet var ment på dem som bruker MAVen som roadkillverktøy, ikke dem som bruker den til primæroppgavene.

 

Hvis du vil hjelpe laget ditt mest mulig så kan man parkere MAVen på et key punkt. Man får spot og masse poeng + kills.

Lenke til kommentar

Tror Tugs har større radius, så hvis det er et punkt du kommer til, og skal gjøre det, så er Tugs å foretrekke.

 

En annen kjekk ting med MAV er, de gangene jeg er aleine å forsvarer et flagg, så kjører jeg MAV'en opp, for å se hvor fienden komemr fra, går ut av MAV og går bort for å ta fienden ut, og forhåpentligvis får jeg Motion Sensor fra MAV'en til å spotte de slik at jeg får de på minimap.

Lenke til kommentar

MAV er å foretrekke over TUGS ettersom MAV viser på minimap, TUGS lager vel bare lyden?

 

Men passiv TUGS/MAV er ingenting mot en aktiv en som spotter fra høyt oppe, ettersom du kan spotte mye mer enn det som kommer inn i den passive detection rangen.

 

Pluss at du kan ta ut fiendlig recon utstyr som SOFLAMs, andre MAVer, spawnpoints o.s.v...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Er litt latterlig at man kan bli drept av MAV, at man tar litt skade av å bli truffet av en kan jeg forstå. Skjønner heller ikke hvordan den klarer å frakte en mann på 90kg+ opp på et tak? Det er jo ikke akkurat store saken.

Regner med at det å bruke MAV som en heis blir patchet bort om ikke alt for lenge.

Ja, de skrev at det skulle bli fikset.

 

Men vi får se.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

MAV er å foretrekke over TUGS ettersom MAV viser på minimap, TUGS lager vel bare lyden?

 

Men passiv TUGS/MAV er ingenting mot en aktiv en som spotter fra høyt oppe, ettersom du kan spotte mye mer enn det som kommer inn i den passive detection rangen.

 

Pluss at du kan ta ut fiendlig recon utstyr som SOFLAMs, andre MAVer, spawnpoints o.s.v...

 

Tugs har markert folk på minimap de gangene jeg har brukt den.

Har litt problemer i det siste med å ta ut soflam, mav etc. Blir rød trekant osv men det skjer ikke noe når man trykker på knappen. Må være en bug

Lenke til kommentar

MAV er å foretrekke over TUGS ettersom MAV viser på minimap, TUGS lager vel bare lyden?

 

Men passiv TUGS/MAV er ingenting mot en aktiv en som spotter fra høyt oppe, ettersom du kan spotte mye mer enn det som kommer inn i den passive detection rangen.

 

Pluss at du kan ta ut fiendlig recon utstyr som SOFLAMs, andre MAVer, spawnpoints o.s.v...

 

Tugs har markert folk på minimap de gangene jeg har brukt den.

Har litt problemer i det siste med å ta ut soflam, mav etc. Blir rød trekant osv men det skjer ikke noe når man trykker på knappen. Må være en bug

 

Litt buggy ja, men det går som regel etter noen forsøk. må ofte trykke flere ganger og/eller holde knappen inne for at den skal locke og ødelegge.

 

Herlig å ligge med MAV nå på levler med høy flightceiling og nekte fienden bruk av omtrent alt som heter utstyr. Funker dog best i rush der action er ganske godt konsentrert kontra CQ. En Surveilance Medal pr runde om det går bra for attacker, er ikke urealistisk.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...