Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at den "prosessen" ikke er så kort. Tar jo litt tid før noen dør av tourch.

Fungerer EOD-bot tourch? Altså teller den?

Da hadde han isåfall ikke 100% health når jeg begynte, for det tok bare rundt 2 sek. Det var fort nok når han var helt oblivious til at jeg var der.

Skrevet

Kanskje hvis han blir healet av en kasse, så han står igjen med 2-3 hp etter du har gjort 100 skade over tid, for så at en annen spiller dreper han?

Men det vil vel ikke telles med ?

Skrevet

Kanskje hvis han blir healet av en kasse, så han står igjen med 2-3 hp etter du har gjort 100 skade over tid, for så at en annen spiller dreper han?

Men det vil vel ikke telles med ?

Tja, flere ganger jeg har hatt 0% Liv igjen. Så mulig det er 0.X% også :!:

Skrevet (endret)

Log ut og inn av origin og battlelog - funket for meg.

Forøvrig bare jeg som syntes at sharqi var litt mørkt? veldig mørkt fargepalett elns.

Han har gjort det.

Edit: Noen få servere funker.

Endret av ÜberTec
Skrevet (endret)

Noen er skuffet over f-35, jeg er faktisk positivt over hvordan det fungerere, hadde forvente my være. Det er mye lengre ifra hvordan f-18 og flanker(en dårlig føleles iforhold til bf2) fungerte en hva jeg hadde håpet og tru.

Endret av Faddn
Skrevet

Hva skal jeg gjøre for å få B2K, har limited edition (forhåndsbestilt), men står bare at jeg trenger å kjøpe det når jeg prøver å joine en server.. :realmad:

Skrevet

Jeg er skuffa over back to karkand mappene. Dem føles rett og ser heller ikke ut som de i BF2. Snakker egentlig ikke så mye grafikkmessig forståelig nok. Men, generelt.

Og en annen ting, de assigmentsene - må en spille på B2K maps for å unlocke dem, eller kan en gjøre assigmentsene på vanlige maps og?

Skrevet

Ok, dere som fikk ettersendt kode til B2K fra Elkjøp.. Hvor i all verden er det meningen at denne koden skal skrives inn?

Regner med du skal gjøre det i Origin, gå på tannhjulet og "løs inn produktkode"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...