Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Kom nettopp hjem fra skolen. Hvordan får man caspian border?

Du får ikke det. Er heller ikke meningen at noen bortsett fra utvalgte skal få det.

Siterer igjen:

So the deal with Caspian Border in the Open Beta is that it is only for internal testing at the moment. Passwords are being given out to selected community members, sites and clans to help us evaluate the feedback we are getting as well as making sure that the map is continiously being tested.

The passwords will be changed on a frequent basis and I am personally making sure that as many community people as possible who are engaged in different community sites get the chance to try the map out and supply us with feedback.

This in itself was a challenge. This is only meant to be for internal testing. When footage and passwords start being spread around, it´s difficult for me to justify the community´s cause about joining us in our internal testing.

So please, if you are participating in the testing, please don´t post any footage and please don´t spread the password. If we can´t keep this in an organized fashion, I won´t be able to include the community into more cool stuff in the future ” - Daniel “Zh1nt0″ Matros , DICE Global CM

As soon as we are given permission by DICE to write or share media of Caspian, expect to hear a lot about it from us here at Battlefieldo. In the mean time, we are looking forward to hitting up the beta with all of our readers!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker allerede at jeg begynner å gå lei av Metro (og Rush egentlig, men det kan vel bare være kartet). Håper noen i DICE (Eller EA, DICE har vel egentlig fint lite å si på hva vi får tilgang til) skjønner at hvis spillet skal Beta testes ordentlig, så må det nok mer enn ett lite rush-map til.

Er det forresten flere som har problemer med at spillet går tilbake til windowed-mode hver gang det loader, eller har jeg bare ikke funnet rett instilling?

Fullscreen= ON rett under resolution valget.

Lenke til kommentar

faen kommer ikke inn på caspian border serverne :(

JEg kom inn!! :D

Edit again: Caspian border var noe helt annet en metro :D klarte å få tak i et heli og flydde litt rundt, drit artig :D

wait what? er ikke de låst da?

" So the deal with Caspian Border in the Open Beta is that it is only for internal testing at the moment. Passwords are being given out to selected community members, sites and clans to help us evaluate the feedback we are getting as well as making sure that the map is continiously being tested.

The passwords will be changed on a frequent basis and I am personally making sure that as many community people as possible who are engaged in different community sites get the chance to try the map out and supply us with feedback.

This in itself was a challenge. This is only meant to be for internal testing. When footage and passwords start being spread around, it´s difficult for me to justify the community´s cause about joining us in our internal testing.

So please, if you are participating in the testing, please don´t post any footage and please don´t spread the password. If we can´t keep this in an organized fashion, I won´t be able to include the community into more cool stuff in the future " - Daniel "Zh1nt0″ Matros , DICE Global CM

Tydeligvis noen unger som ikke klarer å holde det de sier seg enig med når de leser "User agreement"'er

Ikke kall meg unge uten grunn, zinhto gikk selv ut med passordet på eauk forumet :)

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1431035-baspian-corder-password-leaked-5.html#post19983444

Lenke til kommentar

Skynet, kl.14 idag begynte de og sleppe betaer.

=( Bestilte desverre så sent så regner med inatt/imorgen føre jeg får den

Du får ikke tilgang til closed beta om du bestilte eter 25. Sept (tror jeg det var?). Men du får tilgang til Open beta 29 sept.

Bestilte den 19, men de tar vel de som bestilte først og arbeider seg oppover mot 25.

Absolutt ikke.

Jeg bestilte 11. februar..

Nopp, har ikke fått noe, fikk det nøyaktig kl. 14.05 til xboxen (MoH T1 e)

Men den jeg kjøpt det den 19.09 så har jeg ikke fått noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...