Gå til innhold

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere fikse sånn at på «Siste 24 timer» så kan jeg luke ut enkelte kategorier eller forum? Er så lei av samlivsforumet! Helt villt med alle de trådene "vil hun ha meg!?", "hva betyr dette?!" det svømmer jo i slike tråder...

Skrevet

Herregud, de småfeilene begyner å irritere meg. Du hopper i førsteposten når du ser på mine innlegg, du ser ditt personlig bilde på sidebaren og ikke avataren og ikke minst de andre småfeilene visuelt.

Skrevet

Kan ikke noen lage et Greasemonkey-script ellerno som endrer getlastpost til getnewpost i Mine innlegg? Blir snart gal av å sitte og trykke "Copy link location", paste i adressebaren og endre det manuelt før jeg trykker enter.

Skrevet

Alt er bare luft, klarer nesten ikke lese, må scrolle hele tiden og alt er samlet midt på skjermen og litt for langt til høyre, er det mulig å gjøre noe med dette selv?

Skrevet

Alt er bare luft, klarer nesten ikke lese, må scrolle hele tiden og alt er samlet midt på skjermen og litt for langt til høyre, er det mulig å gjøre noe med dette selv?

var visst bare å velge dynamisk hardware.no nederst når du står et eller annet sted, bare scroll helt ned så blir dette fikset :) deilig

Skrevet

Hm, er det ikke mulig å få lagdt ut det gamle designet? Har blitt så vant til det, og har alltid likt gamle Hardware.no dynamisk (trur det var den) best.

Hehe, samme her, jeg har brukt det gamle HW.no - dynamisk-skinnet helt til nå, savner det! :cry:

Skrevet

IP Board har finest design, men har ingen Mine Innlegg-funksjon, og er rotete på forsiden. Så jeg bruker Hardware.no Dynamisk.

Brukte før Hardware.no Dymanisk Ny.

Skrevet

Awesome! Takk! :D

Vurderer å ta en skikkelig overhaling av css-en og gjøre forumet nærmere slik det var før oppgradering utseendemessing hvis det ikke skinsene forbedres litt snart.

Skrevet (endret)

Hva skjer når diskusjon.no har fikset bugsene? Blir scriptet fucka?

edit: innstalerte det anyways, og funker fjell. TAKK!

Endret av CypheroN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...