Gå til innhold

Ny character, eller geare opp den gamle?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en lengre pause fra wow, og har nå bestemt meg for å prøve litt igjen! Da jeg spilte var det Retribution Paladin det gikk i, og det var i og for seg artig nok. Selvom dps er en ting jeg liker, husker jeg tilbake til tbc da jeg tanket som Warrior, og tenkte det kunne vært interessant å prøve igjen.

 

Det jeg egentlig lurer på er om jeg burde satse på å geare opp paladinen for tanking, eller starte en Warrior. Om dere ville valgt å starte en warrior, hvilken rase på alliance-siden ville dere i så fall valgt?

 

Om dere synes jeg burde revurdere valg av klasse til tanking, til f.eks Death Knight eller Druid så kom gjerne med argumenter for det :) Alle svar mottas med stor takknemlighet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare grinde heroics til du har nok marks til paladin tankegear? Finnes nesten ikke bedre og morsommere tank (sikkert litt smak og behag). Så slipper du enda en lang leveling prosess.

 

Angående rase så er jo det helt opp til hva du foretrekker å se på. Er utrolig minimalt med forskjeller med mindre du skal gå pvp, da noen har visse fordeler der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...