Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?


Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alf Hildrum på tven i sted. Vi er veldige glade på huset for å sikret oss PL, og vi skal levere fotballen slik folk er vant med og liker at tv2 alltid har gitt dem.

 

Jeg kjenner jeg grøsser av den uttalelsen da jeg ser på det som en bekreftelse på Davy og Co i studio, med sin Se og Hør stil som er mindre opptatt av de gode prestasjoner og spillet på banen, men heller på dommerfeil og intriger.

Sitter svært langt inne å betale Tv2 en krone for fotballsendingene dems, og tror nok jeg kommer til å benytte andre alternativer også nå som de fikk PL.

Lenke til kommentar

Alf Hildrum på tven i sted. Vi er veldige glade på huset for å sikret oss PL, og vi skal levere fotballen slik folk er vant med og liker at tv2 alltid har gitt dem.

 

Jeg kjenner jeg grøsser av den uttalelsen da jeg ser på det som en bekreftelse på Davy og Co i studio, med sin Se og Hør stil som er mindre opptatt av de gode prestasjoner og spillet på banen, men heller på dommerfeil og intriger.

Sitter svært langt inne å betale Tv2 en krone for fotballsendingene dems, og tror nok jeg kommer til å benytte andre alternativer også nå som de fikk PL.

Det som er mest "morsomt" er jo at de sitter med vrangforestillingen at folk liker det de ser. Det er vel mer at de sitter på tippeligaen som gjør at de får seertall, ikke Davy.

Lenke til kommentar

Positivt:

- Alsaker er en god kommentator som har blitt bedre på å skjule sin partiskhet (hardcore Liverpool-fan)

- Fjørtoft og Solér jobber ikke i TV2.

- Web-tilbudet via Sumo ser spennende ut.

 

Negativt:

- Davy

- Håpløst tabloide vinklinger og sensasjonsfokus.

- Finn Gnatt

- Trolig dårligere studiosendinger i pausene.

- Høy sannsynlighet for at de finner et kvinnelig alibi/eye candy som er håpløst inkompetent.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

 

Web-tilbudet via Sumo ser spennende ut.

 

 

 

Det er forsåvidt bygget opp på silverlight, noe som til tider har vært helt totalt håpløst.

Vist det blir noe bestilling på meg så blir det gjennom tv-kabelen.

Prøvde Sumo for en stund tilbake da jeg ikke hadde TV, og det fungerte ihvertfall knirkefritt for meg da.

Lenke til kommentar

Er veldig skeptisk til TV2s dekning av PL samtidig som jeg kommer til å savne La Liga og Serie A. Blir for mye å betale TV2, Canal+ og Viasat for å se det man vil se.

 

Viasat Sport må jeg ha (Formel 1, Nascar, CL, NFL)

Canal+ tror ikke jeg gidder betale 250,- for La Liga og Serie A. Filmkanalene ser jeg aldri på.

TV2 Sport kommer an på pris for kombinasjonen Tippeliga og PL.

Lenke til kommentar

Positivt:

- Alsaker er en god kommentator som har blitt bedre på å skjule sin partiskhet (hardcore Liverpool-fan)

- Fjørtoft og Solér jobber ikke i TV2.

- Web-tilbudet via Sumo ser spennende ut.

 

Negativt:

- Davy

- Håpløst tabloide vinklinger og sensasjonsfokus.

- Finn Gnatt

- Trolig dårligere studiosendinger i pausene.

- Høy sannsynlighet for at de finner et kvinnelig alibi/eye candy som er håpløst inkompetent.

Syns det er rart at folk er så opptatt av Davy når de har helvette selv i en arrogant og stygg trønder. Ikke Northug mtp at han er deilig, men MINI. Det er det jeg liker aller mest med TV2 Sporten. Håper og virkelig ikke at de finner seg en kjerring i studio. Var fantastisk mye bedre og få Karsten i studio i stede for hun kjerringen i dag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg hater når det tv 2 MÅ bruke kvinner som programledere.(Da snakker jeg om fotball)

 

Menn kommenterer og analyser med lidenskap, mens hu fra tv 2 nærmest pugger det hu sier og hu vet egentlig ikke en dritt om fotball.

Lenke til kommentar

Syns det er rart at folk er så opptatt av Davy når de har helvette selv i en arrogant og stygg trønder. Ikke Northug mtp at han er deilig, men MINI. Det er det jeg liker aller mest med TV2 Sporten. Håper og virkelig ikke at de finner seg en kjerring i studio. Var fantastisk mye bedre og få Karsten i studio i stede for hun kjerringen i dag.

Glemte Mini. Han er ikke mye å skryte av, men liker han likevel bedre enn Davy. Davy er så sutrete. Mini har ihvertfall litt humør og (riktignok mest dårlig) humor.

Lenke til kommentar

Nå var det først NRK som hadde engelsk topp fotball.

Så kom Tv2 og gjorde tilbudet bedre når de fikk Premier Leauge.

 

Senere tok Canal+ over med ELENDIG tilbud, bare kamp og høydepunkter. Ikke noe studio eller lignende. Etterhvert forbedret Canal+ seg og i det siste årene har de hatt et bra tilbud. Lite reklame (2-3 i hver pause) samt gode eksperter.

 

Men folk klager på at Tv2 har et dårlig tilbud i pausene før de har vist sitt opplegg.

 

Men hva med Canal+ da?

Ganske mye amatørmessige ting der også vil jeg si.

- Ronny Johnson og Vidar Riseth som gjester har vært ganske svakt.

- Engelske gjester som kun sier "politisk riktige" ting og ikke har klare meninger.

- Denne fotball Quizen har jo vært ekstremt dårlig kvalitet på. Minner mer om lokal TV.

- Fotball fans som til tider har vært veldig tamme.

 

+ Dag Solstad

++ Lars Tjærnås

 

Tror dere burde vente med å slakte TV2 før dere faktisk ser sendingene. Er det en ting Tv2 er gode på så er det jo diskusjonene de har rundt fotball. I canal + studio er det gjerne Tjærnås som kommer med sin mening som blir oppfattet som "fasit" av de andre hver gang. For Tv2 så krangler de jo som bare det over en del avgjørelser.

 

Sier ikke at Tv2 er perfekte, men ikke svartmal alt enda.

 

ANG Reklame: På Tv2 Sport er det IKKE reklame bortsett fra egne produksjoner. Regel i Norge om at betalingskanaler IKKE kan ha reklame på lik linje som reklamebaserte kanaler.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...