Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Kanskje vi burde opprette en egen tråd for Bada apps? Det er jo (minst) en for Android apps.

 

Communityen blir jo ikke bedre enn vi gjør det til selv, mener jeg. Vi er jo Bada community. Forhåpentligvis vokser tilhengerskaren og tilgjengelige apps fort. Pluss at jeg personlig ønsker meg apps som er litt bedre designet, både i fargevalg, utseende og funksjon.

lag en sånn tråd du :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GSM Arena - News:

 

Samsung Wave sales reach 1M

13 July, 2010

 

"Today Samsung announced an important milestone for the first handset to run their very own Bada OS. The SuperAMOLED-packing Samsung S8500 Wave sales have exceeded 1 million units worldwide, just under four short weeks after its release.

 

It might not sound quite impressive if you compare it to the iPhone 4 sales, that reached 1.7 million in only three days, but remember that the first iPhone needed more than two months (74 days to be specific) to reach the 1 million milestone."

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp bestilt min samsung wave og den er på vei i posten. Gleder meg! :new_woot:

 

Noen som har tips til kule widgets/apps til telefonen? Vet at Bada er et nytt OS og da utvalget er ganske labert, men det finnes da sikkert noen kule og bra der ute :cool:

 

 

Det er ganske smålig med utvalg sammenlignet med Android, men utvikling er veldig bra etter min mening. Jeg har et par tips ja,

 

Need for Speed- SHIFT, beste gratis app'en for øyeblikket, trenger jeg å si mer?

NFS-SHIFT

 

Hit my Boss, et greit tidsfordriv hvor du tar et bilde av personen du vil banke opp. F.eks sjefen din, som du deretter møljer ned med fingrene.

Hit my boss

 

Al Jazeera, trolig den beste nyhetsappen(i hvert fall på et språk vi forstår)

Al Jazeera

 

Dette er noen jeg kom på i farta, har dårlig tid, vil lage en mer omfattende liste etterhvert. Har også fått tak i info om kommende apps, mange fantastiske på vei! Gled dere

 

En god widget, er Accuweater Clock.

 

Finnes også VG og DB widgets som jeg synes er bedre enn Al Jazeera

Endret av classic81
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gule sider er jo på telefonen...

 

Ikke på min...? Eller hvilken app tenker du på da?

Når jeg trykker på "widget", på hovedskjermen,ligger Gule sider nede på skjermen, klar til å trekkes opp på hovedskjermen. Der ligger også VG, Dagbladet, Aftenposten og mange andre Widgets.

Lenke til kommentar

Når jeg trykker på "widget", på hovedskjermen,ligger Gule sider nede på skjermen, klar til å trekkes opp på hovedskjermen. Der ligger også VG, Dagbladet, Aftenposten og mange andre Widgets.

 

Har du en telefon som er operatørlåst eller kjøpt med abonnement? Hvilken firmvare har du? Den finner du med kies, eller du kan taste *#1234#

Lenke til kommentar

Når jeg trykker på "widget", på hovedskjermen,ligger Gule sider nede på skjermen, klar til å trekkes opp på hovedskjermen. Der ligger også VG, Dagbladet, Aftenposten og mange andre Widgets.

 

Har du en telefon som er operatørlåst eller kjøpt med abonnement? Hvilken firmvare har du? Den finner du med kies, eller du kan taste *#1234#

S8500CVJE3/S8500TENJE3

Har kjøpt den hos Telenor m/abb

Lenke til kommentar

Når jeg trykker på "widget", på hovedskjermen,ligger Gule sider nede på skjermen, klar til å trekkes opp på hovedskjermen. Der ligger også VG, Dagbladet, Aftenposten og mange andre Widgets.

 

Har du en telefon som er operatørlåst eller kjøpt med abonnement? Hvilken firmvare har du? Den finner du med kies, eller du kan taste *#1234#

S8500CVJE3/S8500TENJE3

Har kjøpt den hos Telenor m/abb

 

Ok. Da finnes det apps, så det er bare å vente på at de kommer på samsungapps slik at vi som har en åpen telefon får lastet de ned. Ellers får vi lage noen selv. Det er jo ganske enkelt faktisk. Problemet er vel om man bryter noen rettigheter enten med navnet eller funksjonene.

Lenke til kommentar

Samme her. Får jo opp thumbnails til videoene, men når jeg klikker for å spille av en video får jeg opp "This page requires Adobe Flash 9 or better".

 

Går jeg så til Flash Player downloadsiden til Adobe, står det "Sorry, Adobe Flash Player is not available from Adobe.com for your device's operating system or browser".

 

Har forøvrig aktivert Flash i browser-innstillingene.

 

Merkelige greier, men én av grunnene til at jeg tenkte det var greit å gå for denne telefonen etter at Desiren min ble stjålet, var at ved direkte sammenligningstester på YouTube så Wave-browseren mye raskere ut enn Desire sin. Men når jeg nå har telefonen er browseren så treig at den nesten er ubrukelig. Men vi får se etterhvert, når det kommer en stabil og ordentlig firmware.

 

Apropos YouTube, så funker det bare så som så akkurat nå på min telefon. Nå prøvde jeg riktignok bare mobil-versjonen akkurat nå da, men thumbnailene var borte og når jeg trykker på en video så kommer det opp en helt egen spiller som jeg vil tro ligger på selve telefonen, og altså ikke den vanlige YouTube spilleren. Skal prøve å komme meg inn via 'vanlig' YouTube og se hvordan det går; kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Nei... dette var jo litt skuffende, kan man si... :thumbdown:

 

Kommer meg ikke inn på 'vanlig' YouTube (og dermed ingen andre sider heller, dersom de har mobilversjon). Veldig vanskelig å navigere den elendige mobilversjonen også synes jeg.

 

Dette var nedtur gitt. :(

 

Finner ingen innstillinger som gjør at telefonen dropper å gå til mobilversjonen heller, som jeg hadde på Desire.

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...