Gå til innhold

Ønsker du en invitasjon til Spotify?


hernil

Anbefalte innlegg

Ønsker du en invitasjon til Spotify? Da er dette tråden for deg.

 

Alle ønsker om, og utdeling av invitasjoner tas i denne tråden.

 

Prøv å holde det oversiktlig, det vil si at hvis dere bruker en invitasjon så send gjerne brukeren som postet den en PM og si ifra om at den er brukt. Eventuelt kan dere sende en til meg og jeg skal sørge for å ordne det. Har dere ytret ønske om en invitasjon og mottatt denne på PM vær vennlige og rediger deres innlegg så man ser at det ikke er noen vits å sende en ny til dere.

 

Avsnittet over er idealet, dessverre har jeg vanskelig for å se for meg at dette kommer til å fungere til punkt og prikke. Særlig siden dette er tråden hvor alle ønsker i andre tråder og kategorier vil bli flyttet og det kan bli litt uoversiktlig. Men det betyr ikke at man ikke skal prøve og oppdager man noe som skurrer så send meg en PM så skal jeg prøve å ta tak i det :)

 

Utover dette gjelder selvfølgelig forumets vanlige retningslinjer og minner spesielt om at pyramidespill er forbudt. Det vil si at linker med tilbud der man verver brukere for å få gratis premium-konto blir fjernet uten om og men.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare å søke på google Free Spotify Invite, det er en side, som man viser hvordan. Lagde der selv! -.-

 

Finnest mangen sider, men det er nokon brukere som meg sjølv som har spotify premium og får 2 invite i månden. Mangen av sidene må du oppgi epost adresse som blir spammet av reklame i ettertid.

 

Grunnen til denne tråden vart laget er at folk som ikkje har invites eller har ikkje muligheten og skaffe seg kan få av "snille" forums brukere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...