Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann...

 

Noen som vet om det er mulig å kjøre 2 -4 klienter på en maskin??? Jeg har tenkt til å sette opp en "node" til i dag, men den idler nesten (25% load) med bare en klient.. 8)

 

Noen gode tips?

 

Er det en flerprosessor maskin ? Eller HT ? Den skal belaste 100% hvis det er en ordinær amd/intel....

 

Hvis det er HT kan du kjøre en node i to kopier, bare kopier hele mappa og legg til f.eks. et totall på det nye mappenavnet og exe-filen. Du får da 100% load og ett node-nummer. Det er slik jeg har satt det opp, og det fungerer helt fint :yes:

Lenke til kommentar
Heisann...

 

Noen som vet om det er mulig å kjøre 2 -4 klienter på en maskin??? Jeg har tenkt til å sette opp en "node" til i dag, men den idler nesten (25% load) med bare en klient.. 8)

 

Noen gode tips?

 

Er det en flerprosessor maskin ? Eller HT ? Den skal belaste 100% hvis det er en ordinær amd/intel....

 

Hvis det er HT kan du kjøre en node i to kopier, bare kopier hele mappa og legg til f.eks. et totall på det nye mappenavnet og exe-filen. Du får da 100% load og ett node-nummer. Det er slik jeg har satt det opp, og det fungerer helt fint :yes:

 

Takker for tips...

 

Jau, det er en dual opteron.. :)

Lenke til kommentar
Hehe ok, sånn ca da? er bare hjemme i helgene, er det nok da? Går det ikke an å lagre resultatene dine for å så uploade dem?

 

Du kan laste ned 2000 "pakker" som maskinen skal jobbe med. Når pakkene er ferdig så kan du sende dem tilbake, samtidig som du laster ned nye. Det skulle passe fint å laste opp/ned en gang i uka. :yes:

Lenke til kommentar

Ok bare litt reel info:

 

Sars: dreper noen 1000 personer og truer VESTEN!

 

Hungersnød i Afrika: dreper sult flere 100tusner -> flere millioner.

Er ikke dette litt surrealistisk? "bekjemp" sars med din pc, kvalmt!

Dette er slikt fordi VI i VESTEN er redde for å bli utsatt.... mens de stakkars folkene i Afrika må sulte ihjel mens dere prøver å bekjempe sars... GL :shrug:

Lenke til kommentar

Finn ett program som bekjemper hungersnød i afrika i afrika så er jeg med jeg også!

 

Du kan like godt gå til angrep på curlingspillere.

Curling spillere er jo de verste! Curling spillerne synes ikke det er morro å spille curling en gang, de bare leker seg med stein for å gjøre narr av de stakkars ungene i u-land som må hugge stein!

 

:p

Lenke til kommentar
:lol::lol: Patetisk!

 

Finn en måte å bekjempe hungersnød i afrika med datamaskiner på, så er jeg med! Konkurranseperspektivet må også trekkes inn. Du kan like godt gå til angrep på curlingspillere.

 

Tenk deg alle pengene som har gått med på å bekjempe sars? og si meg... hvordan bekjemper du sars med din pc? regner ut noen pakker? vet du hva disse pakkene inneholder? har de noen nytte tror du? sars bekjempes på laben, trokke pcn din går å dreper virus rundt om i verden :lol:

Lenke til kommentar

Og det samme gjelder forresten modellflygerne. Jeg blir så kvalm når de bare tenker på seg selv når barna i afrika sulter. Eier de ikke følelser? Er du klar over hvor mange penger som blir brukt på modellfly hvert år? Hva om disse pengene hadde gått til mat?

 

U see? Ikke alt går ann å sammenlignes. Sammenligningene mine var NESTEN så dårlige som sammenligningene dine var. Dessuten er det ikke bare SARS dette handler om.

Lenke til kommentar
Ja!

 

Og det samme gjelder forresten modellflygerne. Jeg blir så kvalm når de bare tenker på seg selv når barna i afrika sulter. Eier de ikke følelser?

 

det er 2 forskjellige ting Sars og modellfly (dorlig eksempel)

 

Hvor mye har du hørt om Sult i afrika i forhold til sars? det er meeeget lite det... og jeg skal si deg, sars er for det meste oppskrytt av media.

Dere kan heller bruke tiden til noe nyttigere :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...