Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Vil bare si at nå er jeg med igjen.

Har ikke kjørt programmet på noen måneder men nå blir det full fart igjen. :woot:

Lenge siden sist Vyper. Du var jo av de aller første på laget. Flott å se deg i aksjon igjen. Jeg håper flere gamle travere på laget følger ditt eksempel. :-)

Lenke til kommentar
[quote name='shauge' date='29/10/2003 : 00:59'] Har nå prøvd å gjøre statistikksidene mer selvforklarende (bruk denne [url="http://home.broadpark.no/~shauge-2/"]linken[/url]). Har også lagt inn +-medlemmer.

Har gjort minimalt med testing så jeg krysser fingrene... :nice: [/quote]

Dette ser bra ut shauge. Flott å få en egen statistikkside for laget. Jeg har skaffet et supert domene for lagsiden vår. Den håper jeg skaffer nye medlemmer for laget vårt. Flott levert shauge. :yes:
Lenke til kommentar

Nå begynner "Team Norway (Norge) - D2OL statistikk siden" å ligne på noe.

Hvor ofte blir den oppdatert??

Og hva skal til for å lage en grafisk oversikt over hvor mye vi leverer inn over tid.

 

Slik at det går ann å se om det går opp eller ned for oss. :D

 

Kanskje en grafisk oversikt over topp 10 listen over de beste lagene. For å se hvem som stiger mest og hvem som står stille ol. :D

 

Bare et lite ønske fra min side.

 

Ellers kunne du hatt en annen bakgrunn. Ser så trist ut. :grine:

 

Nå må vi bare få byttet ut www.tangeraas.com/sars/ siden som ikke funker lenger.

Lenke til kommentar
Vi sikter jo tross alt mot toppen. :D

Selvsagt. Har alt begynnt å tenke på siste fase. Hadde en slu plan for et overaskelsesangrep, men fikk litt moralske skrupler (når jeg trodde jeg ville bli avslørt :grine: ). Kan jo være greit å hindre at de andre lagene får nye medlemmer fra "Unassigned laget". Det "laget" er jo tredje størst og har 1 mill. kandidater. Jaja, vi skal nok ta dem uansett :lol:

Lenke til kommentar
[quote name='Junta' date='29/10/2003 : 01:37']
Jeg skal snakke med Morten angående linken til lagsiden vår. Håper/regner med at dette går i orden. Macmoetry er en grei kar.  :-)[/quote]
Noen som vet hvorfor ikke Macmoetry er med lenger??? :shrug:
Litt teit at han som startet teamet ikke er med lenger.

Som om paven skulle stikke av til japan for å bli krigsmunk, mens kristendomen ble mer og mer populær. :lol:

Går det ikke ann at han gir det over til noen andre som er mer aktiv??
Lenke til kommentar

Jeg skal snakke med Morten angående linken til lagsiden vår. Håper/regner med at dette går i orden. Macmoetry er en grei kar.  :-)

Noen som vet hvorfor ikke Macmoetry er med lenger??? :shrug:

Litt teit at han som startet teamet ikke er med lenger.

 

Som om paven skulle stikke av til japan for å bli krigsmunk, mens kristendomen ble mer og mer populær. :lol:

 

Går det ikke ann at han gir det over til noen andre som er mer aktiv??

Jeg håper å få tak i Morten L.. . Sist jeg hadde kontakt med han, virket han som en grei fyr. Satser på at alt går i orden. :yes:

 

Gjett hvilket domene laget vårt har fått? :lol:

Lenke til kommentar
Har nå prøvd å gjøre statistikksidene mer selvforklarende (bruk denne linken). Har også lagt inn +-medlemmer.

 

Har gjort minimalt med testing så jeg krysser fingrene... :nice:

Er det jeg som ikke forstår den tabellen eller har den litt barnesykdommer ?

Det står "ny" på "endring siste måned" i min kolonne og "snitt forrige måned" er 0,0. Har det noe å gjøre med at jeg skiftet brukernavn kanskje ? :shrug:

Lenke til kommentar
Har nå prøvd å gjøre statistikksidene mer selvforklarende (bruk denne linken). Har også lagt inn +-medlemmer.

 

Har gjort minimalt med testing så jeg krysser fingrene... :nice:

Er det jeg som ikke forstår den tabellen eller har den litt barnesykdommer ?

Det står "ny" på "endring siste måned" i min kolonne og "snitt forrige måned" er 0,0. Har det noe å gjøre med at jeg skiftet brukernavn kanskje ? :shrug:

Jepp.

Samme problemet hos meg.

Og jeg har byttet navn også. :cool:

Lenke til kommentar
Nå begynner "Team Norway (Norge) - D2OL statistikk siden" å ligne på noe.

Hvor ofte blir den oppdatert??

Og hva skal til for å lage en grafisk oversikt over hvor mye vi leverer inn over tid.

 

Slik at det går ann å se om det går opp eller ned for oss. :D

 

Kanskje en grafisk oversikt over topp 10 listen over de beste lagene. For å se hvem som stiger mest og hvem som står stille ol. :D

 

Bare et lite ønske fra min side.

 

Ellers kunne du hatt en annen bakgrunn. Ser så trist ut. :grine:

 

Nå må vi bare få byttet ut www.tangeraas.com/sars/ siden som ikke funker lenger.

Kan ikke lage dynamisk grafikk enda.

 

Leser dataene hver dag kl. 0600 når D2OL statistikken nullstilles, slik at vi får se dagsproduksjonen. Kommer nok til å endre programmet slik at dataene leses oftere, men mister da denne offisielle dagsproduksjonen og får en beregnet dagsproduksjon.

 

Endrer gjerne bakgunnsfarger etc., men genererer sidene direkte i HTML fra et program og er derfor ikke særlig fleskibel når det gjelder å lage noe fancy layout.

 

Ellers så er det ingen måte å automatisk, med 100% sikkerhet, detektere at medlemmer bytter navn. Kan jo sende er forespørsel til D2OL om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...