Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Alle monner drar" er det visst noe som heter... Betyr omtrent det samme som "Mange bekker små" osv. :-)

 

(Sier ikke det BARE fordi bl.a. Pilgrim har passert meg i rekordfart :-) Godt jobbet!)

 

Ser ut til at ting er tilbake til 'normalen' igjen i dag etter gårsdagens fødselsdag, dvs. Team Norway er tilbake der de hører hjemme igjen, på topp både i dags- og ukes-produksjon :-)

 

Fristet til å se det som en "dagen derpå" opplevelse og at "The Party Is Over" for enkelte andre. Tipper det var mange reserver som gikk med i gårsdagens selskap ;-)

 

Imidlertid, som det har vært nevnt før, mobiliseres det nå i flere andre leire blant annet i et forsøk på og stoppe Team Norway's fremgang. Team Canada har samlet seg og kommer sterkt selv om de foreløpig er langt nede på listen... AnandTech, de Hollandske kuene, Youghurt gutta og ikke minst Free_DC har nok fremdeles en del å gå på, men bruker også ressurser andre steder for tiden.

 

I den forbindelse er det jo artig at det norske laget gjør det så bra i konkurranse med langt større nasjoner... Hørte nettopp at f.eks. USA har nådd 150 millioner internettbrukere, og i Holland bor det vel 14 millioner mennesker mot våre 4?

 

Vi er nok i ferd med å bli en alvorlig flue i andres suppe, men vi kommer til å trenge alt vi kan skramle sammen i fortsettelsen...

 

Så stå på! Her er intet bidrag for lite og alle like viktige :-)

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt før... dere gjør noe til en god sak (eller pc`ne deres). Legg sammen tiden dere alle har hold på med å installere programmet... blir fort en del timer.. en unge i Afrika trenger 300kr så har han/hun mat nok for et helt år. Men gidder ikke å starte en MEGA diskusjon... dette er tross alt HW.no hvor DATA står i midten ;)

 

Håper dere får et resultat av det dere gjør (Selv om jeg syns det er absurd, og ser ikke hvor nyttig det er.)

 

Forstår jo hva du mener, men det at noen holder på med dette betyr vel ikke nødvendigvis at det er det eneste de bidrar med??? Selv har jeg fjernadoptert 3 barn så langt, fra både Asia, Afrika og Sør-Amerika, og det blir nok flere etterhvert...

 

Hvorfor er det absurd å bidra med noe mer? Mine maskiner står jo her hjemme hele dagen uansett, og om de kan bidra også ser jeg absolutt ingen problemer med det?

 

Jeg gir også alltid penger til innsamlingsaksjoner ved siden av at jeg betaler en solid skatt som blant annet brukes til U-hjelp?

 

Beklager å måtte si det, men i forhold til hva du her sier virker du på en måte litt 'nyfrelst' i forhold til de som har vært med på dette i mange år allerede...?

 

Blir nesten som om jeg skulle be deg om å selge datamaskinen for å redde 10 barn til? Hadde du gjort det hadde du ikke vært her, eller hva?

 

Skjønner selvsagt hva du mener, men her kaster du de berømte steinene i glasshuset og oppfører deg som elefanten i porselensbutikken...

 

Det er jo tross alt snakk om en del mennesker som faktisk gjør noe "Ekstra"... Ingen her som har fått betalt for å innstallere programmet, er det?

 

Har ikke engang bil jeg :-)

Lenke til kommentar
Hvis man ser på GeoffS statistikk på TA's forum, så er det kun ett lag som tar inn på ledelsen deres. Gjett hvilket? :D

 

Jeg er skikkelig imponert av de nye på laget. Noen av dem er på god vei mot toppen, så flere av oss får nok godta å bli passert etter hvert. :)

 

Mer enn 10 nye medlemmer siden sist Søndag... Er imponert jeg også :-)

Lenke til kommentar
Ny dag og nytt forum.
Det er flere på TA som feirer D²OL fødselsdag for tiden, så det kan nok komme flere flushbomber fra den kanten. Likevel er det stort sett svært jevnt mellom 3 lag. TA, DPC og oss. Ukestatistikken viser at vi har gjort det best totalt.
Det blir spennende å se hvordan stillingen blir i løpet av helgen. Vi har jo en tendens til å gjøre det bra ved ukeslutt. ;)
Lenke til kommentar
En liten ting: Er det noen som vet om det er mulig å få en klient til å kjøre selv når ingen brukere er logget inn? Gjerne som en service. Har Win XP.

En kvasi-løsning kan vel være å logge seg inn og så ikke logge seg av, men heller bruke "switch user". Vil ikke da klienten på din bruker fortsette å jobbe ?

Lenke til kommentar
[quote name='Pilgrim' date='26/10/2003 : 00:38'] Til mandagen skal jeg se om ikke jeg kan få satt opp noen flere maskiner til å knuse noen tall.. :)
Kan se ut til att jeg får opp en dual Xeon maskin i løpet av uken som kommer...
Da skal det nok bli fart i sakene *grin* [/quote]
Synes du har bra fart nå også jeg Pilgrim, men flott hvis du kan få til mer. Det er mange av oss som bør frykte for plasseringene våre skjønner jeg. :p:
Laget har en fin flyt for tiden, og det blir liv i flere gamle noder ser det ut som. Fortsetter vi på denne måten så tror jeg vi tar tredjeplassen før nyttår.
Happy Crunching folkens. *grin*
Lenke til kommentar
Hvor i huleste er begynnelsen av tråden? Den skulle vært her, men dét er ikke begynnelsen..

 

Er det jeg som tuller eller har det skjedd noe ved overgangen til nytt forum?

Joda, hvis du tar en titt på statestikken for forumet så ser du at vi mangler ca 1 000 000 innlegg *grin*

 

De støtte på problemer under database konverteringen, så de tar det sikkert igjen senere...

Lenke til kommentar
Hvor i huleste er begynnelsen av tråden? Den skulle vært her, men dét er ikke begynnelsen..

 

Er det jeg som tuller eller har det skjedd noe ved overgangen til nytt forum?

 

Det kommer. De driver å bygger om forumet og ting tar tid.

 

Dessuten så SVOOOOOOOOOOOOOOP så var jeg på 14 plass på Team norway.

Sees Atrax.

Kanskje du tar meg igjen seinere. ;)

 

Og junta. Hvor mange avatarer skal du bytte til hele tiden??

Mener jeg har sett 2-3 stk etter hvert. :lol:

 

Og hvorfor står det ikke oschoot eller HW på nicket ditt på D2OL??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...