Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Ut fra det vi har sett i dag kan vi konkludere med at vi definitivt er best av alle. De viser muskler og ligger litt foran oss på en avslappet dag. På søndag viser vi muskler... Ellers ligger vi jo et hestehode foran på ukestatistikken også.

 

Fatt mot, edle velgjørere! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom her og tittet første gang Lørdag kveld, og tenkte hvorfor ikke :-)

 

Godt formål og litt konkurranse samt litt ledig kapasitet. Satte nettopp inn min node nr. 3, og selv om ikke alle maskinene er like oppdaterte blir det jo noe resultater... Spørs om jeg ikke må få lagt Linux på AS/400'n og hente inn mine 2 ekstra servere + PC fra boden :-)

 

Hamstrer imidlertid ikke for å dumpe resultater... Kjører jevnt og trutt, men det er jo også det som teller...

 

Edit: Ser at NinjaMicros spår oss en 3'dje plass før nyttår, hvilket er en forbedring på 8 dager siden i går :-)

 

http://www.ninjamicros.com/vbulletin/dc_st...ng&statsid=2987

Lenke til kommentar
Dæææææææææææsken. Så at Junta lempet inn alt han hadde. :lol:

Vi tok de nesten igjen.

Lurer på hvem andre som bidro at føk opp i dag da.

 

5 plass har vi før uke er slutt. Det satser jeg all min ære på. :woot:

 

Flyndrefanten tømte ikke hele lagret. Resten kommer vel til en passende anledning. :)

 

Edit: Ser at NinjaMicros spår oss en 3'dje plass før nyttår, hvilket er en forbedring på 8 dager siden i går :-)

 

Det må være et mål for laget. Vi får stå på, så klarer vi det. :)

Lenke til kommentar

Selv har jeg mer en nok med UD, men dere kan jo prøve å få med dere en fyr her på forumet som kaller seg Heretic.

Se denne posten:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=479767#479767

 

Han driver å setter opp systemer slik som f. eks dette her(ikke hans men en annen fyr):

http://home.online.no/~minjanyg/filer/pc/s...ome/system1.jpg

Det er samme metode som en del av folka på Team Anandtech og DPC bruker.

 

Han er norsk, men bor i England.

Han har 17 maskiner som cruncher 24/7. Han er muligens litt opptatt med SETI og Mersenne Primes, men det kan jo være han er intressert.

 

 

Edit: Kom på at eg kanskje kan være litt med likevel, har en P2 266 liggende som eg kanskje kan sette opp.

Lenke til kommentar
Så atrax. Du får sikkert lukte litt på 16 plass. Men ikke lenger enn til søndag. :D

Jeg spiser jeg meg innpå deg, så ikke vær forundra om du ikke får igjen 16. plassen på søndag ;)

Orker ikke stresse så mye med å spare...dessuten må jo noen dytte oss jevnt og trutt forover slik at nederlenderne ikke går helt over til samme taktikk som dere, å fake 'nedetid'..

Lenke til kommentar
Jeg så på den siden du henviste til. Likte ikke helt det de skrev nederst på Weeks history.

At på den 15 Oktober gikk vi i -557,360.

Få stå det den som kan. :-?

 

Ser ut til at noe har skjedd med samtlige lag den 15'de, men alle ser også ut til å ha fått igjen de sifrene den 16'de som virker noe høy i forhold til gjennomsnittet. Virker som om Sengent har hatt noe problemer med tellingen sin...

 

Er jo ellers litt artig å se at lagene over oss begynner å bli nervøse, f.eks. TFY:

 

http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/p...=2260900145&p=5

 

Sitat: "Thanks VJS, we can use all the help we can get. We will be hitting third place by tomorrow but that will be lost soon enough by the Norge on thier powertrip to 1st place. Hell they got more power than the Dutch do."

 

:D

Lenke til kommentar
Har rekruttert 3 skole PCer nå... Ikke de hvasseste, men det er litt hjelp i det da.. Særlig hvis jeg får det inn på flere.. :D

 

Slike tiltak liker vi Medrakil. :) Det foregår en del aktivitet på de andre lagene for tiden, og flere av de store prøver å stoppe fremmarsjen vår. Derfor er det ekstra fint med nye noder og medlemmer. Ingen for stor, ingen for liten. Alle nye krefter er hjertelig velkommen. :)

Lenke til kommentar
Sitat: "Thanks VJS' date=' we can use all the help we can get. We will be hitting third place by tomorrow but that will be lost soon enough by the Norge on thier powertrip to 1st place. Hell they got more power than the Dutch do."

 

:D[/quote']

 

Hehehe :lol::D

Livet er herlig. Fikk med meg 2 stk til som kanskje hjelper litt av og til. :D

Og kanskje en til snart.

Lenke til kommentar

Tar noen ansvaret med å lage en norsk hjemmeside for det her snart? Jeg tror at vi kunne fått med en god del flere folk da...

 

Nå har vi skikkelig gangen på dette, og programmet virker ikke så Jalla som den versjonen som vi brukte i sommer. Alt ligger til rette for at færre vil falle av lasset så fort som de gjorde i juni / juli.

 

Bli med du også, vi kan aldri bli for mange. Konkurrer mot venner og kjendte.

Lenke til kommentar

Lag siden og jeg skal legge den ut på Lodott serveren her hos meg, om det er det som er problemet.

 

Jeg kan godt sette opp en enkel side, men det blir bare tekst slik som den første vi hadde.

 

Men det er best om noen andre kunne gjort det.

 

Silk som teamnorway.no-ip.no ol.

Lenke til kommentar
Aller helst skulle vi vel laget en "Distributed Computing"-community. Slik som DPC for eksempel er. Så kunne vi laget en hel haug med slike teams som støtter forskjellige ting. Og skapt interesse for det...

 

Her er det fritt frem for SETI-entusiaster også.

 

Enig med deg, for en gang skyld. :wink:

Lenke til kommentar
Lag siden og jeg skal legge den ut på Lodott serveren her hos meg, om det er det som er problemet.

 

Jeg kan godt sette opp en enkel side, men det blir bare tekst slik som den første vi hadde.

 

Men det er best om noen andre kunne gjort det.

 

Silk som teamnorway.no-ip.no ol.

 

Er det snakk om en engelsk (ut mot verden) eller en norsk (rekruttering) side?

Lenke til kommentar

Artig å sitte her på jobben å se at maskinparken hjemme jobber bra :-)

 

Hjalp tydelig med litt minneoppgradering og klokking i går. Over 10.000 confs siden Søndag morgen og et snitt på 2635 pr. dag er vel ikke så værst til å begynne med?!

 

Ikke lenge før BIOHazards kan glemme sladrespeilet sitt nå, vi er allerede forbi på conformers :-)

 

Ellers er helt klart en hjemme-side ønskelig. Hadde vi hatt en egen kunne vi sikkert ha fått litt publisitet om både dette og andre prosjekter også...

Lenke til kommentar

Noen som kan ta hovedansvaret med en slik tallknuser-community?? Jeg kan godt være med og skrive nyheter / lage diverse ting... men tid er noe jeg er fattig på, ellers skulle jeg gjerne gjordt det.

 

Noen som har forslag til navn?

 

Mitt: Norwegian Brute Force (NBF) skrives det kanskje brute-force???

 

 

Edit: L... "for en gangs skyld.." wtf? forklar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...