Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

La tilfeldigvis merke til denne tråden da den dukket opp på fremsiden av HW.no her om dagen og tenkte jeg måtte bidra litt... Så nå er alle mine maskiner i gang. Har faktisk klatret helt opp på 100 plass i løpet av ca. 24hr...

 

Her er det helt tydelig bare å stå på.. 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tøffere tider i møte?

 

Fra en "kamptale" hos youghurtis:

 

Medlemmene i T. youghurtis har valgt å ta på seg "stridshanskene" i november. Flere deltagere på andre AT-lag har valgt å hjelpe laget vårt. Vi skal kjempe for å beholde tredjeplassen nå som nordmennene pusher kraftig på, og som jobber hardere enn kyra.

 

For å klare dette, må vi nesten doble laginnsatsen vår............ osv.

 

Det blir spennende å se hva de får til når de får samlet troppene. Vi har jo allerede begynt å merke kraftigere motstand fra den kanten, så det skal bli tøft å klare tredjeplassen før nyttår.

 

Morsomt med overraskende flushbomber, som vi fikk fra Ding og alfern. Det er selvfølgelig totalen som teller, men det blir litt liv i laget på den måten. :D

 

Velkommen på laget Pilgrim. :)

Lenke til kommentar
Det blir tøft, men med flere slike som Pilgrim på laget?!

 

Ikke det at jeg lurer, men hva slags maskinpark er det du har? 449/8980 på den tiden du har vært med er rått!?

 

Spørs om jeg ikke må ut å handle til helgen :)

 

Jeg kjører:

 

2x Intel P4 2.26

AMD Athlon XP2800+

AMD Athlon64 XP3200+

Intel Celeron 2,2

 

Planlegger å få opp noen flere maskiner i løpet av uka, men vi får se hvor mye jeg rekker... Du på toppen av lista.. Pass deg.. Snart er det kanskje meg..!! ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjører:

 

2x Intel P4 2.26

AMD Athlon XP2800+

AMD Athlon64 XP3200+

Intel Celeron 2,2

 

Planlegger å få opp noen flere maskiner i løpet av uka, men vi får se hvor mye jeg rekker... Du på toppen av lista.. Pass deg.. Snart er det kanskje meg..!! ;)

 

Personlig ligger jeg på 56. plass og jobber meg jevnt og trutt oppover med mine to XP1700+. Det er synd å se at jeg tar de fleste på kondisen...

Hadde alle brukernavnene vært aktive hadde vi vært lysår lenger :cry:

 

Vel, det gleder meg at vi får nye brukere. Velkommen skal du være Pilgrim og med den maskinparken har du vel passert meg mot slutten av uken? :-)

Lenke til kommentar
Lag siden og jeg skal legge den ut på Lodott serveren her hos meg, om det er det som er problemet.

 

Jeg kan godt sette opp en enkel side, men det blir bare tekst slik som den første vi hadde.

 

Men det er best om noen andre kunne gjort det.

 

Silk som teamnorway.no-ip.no ol.

 

Er det snakk om en engelsk (ut mot verden) eller en norsk (rekruttering) side?

 

En norsk side tenker jeg meg. Siden det er team norway det er snakk om. Kanskje ocshoot gjengen hadde greid å snekkre sammen noe.

Hos meg blir det bare en enkel info side tenkt jeg. Ikke noe annet hi-fi opplegg. Har ikke sååå bra bredbånd.

 

 

 

Noen som kan ta hovedansvaret med en slik tallknuser-community?? Jeg kan godt være med og skrive nyheter / lage diverse ting... men tid er noe jeg er fattig på, ellers skulle jeg gjerne gjordt det.

 

Noen som har forslag til navn?

 

Mitt: Norwegian Brute Force (NBF) skrives det kanskje brute-force???

 

 

Edit: L... "for en gangs skyld.." wtf? forklar!

 

Bærree kødda.

Du har jo greid å få mod'ene etter deg en gang i tiden.

:wink:

 

PS. Topp 5 plassen er like rundt hjørnet. Trenger bare 400 Cands. Så er vi der. :woot:

Så vi er der til søndag uansett.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har lagd et helt enkelt primitivt forslag til side. Den kan - hvis folk vil - bli den (midlertidige) offisielle hjemmesiden til Team Norway.

 

clicky

 

EDIT: ser at linkene øverst er grå - det er besøkt-link-fargen. De skal være hvite..

 

EDIT2: Og så kan vi skaffe oss et tagboard, det er så smooth... (sånn som psilocybe har på siden sin (og jeg på www.habkrew.tk ) )

Lenke til kommentar

Nå registrerte en venn av meg seg, kjuus. Han hadde 180 cands, og da tok vi 5. plassen da.. :woot:

 

*laste opp 87 results for å holde klaringa*

 

Når det gjelder siden så vet jeg at linkene ikke fungerer, (og at de lager ekstra navbar) det var bare at jeg måtte ha noe å linke til, for at det skulle være linker... :p

Lenke til kommentar

Mendrakil og alle andre interreserte:

 

Hvis dere lager en oversikt over sider og liknende kan jeg godt lage et design i helgen... men jeg vet ikke om jeg har hele roen på å skrive ned info osv. Lag en oversikt over hvilke sider vi trenger så er jeg i gang...

 

Jeg kan også lage et "TEAM NORWAY"-skin til d2ol (som jeg faktisk har laget allerede... men må finpusses). Det kan jo bli en kul ting å ha. Noen som har flere ideer til gadgets?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...