Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg ikke helt trygg på hva DPC finner på. De fikk jo en skikkelig smell forrige søndag, så kanskje de har et motangrep på lur. Etter å ha fulgt med på noen sentrale DPC-medlemmer, så kan det virke som vi har noe i vente.

Denne uka har jeg levert pakker etter behov. Hvis laget har ligget litt under DPC, så har jeg aktivert den grønne knappen og sendt over en del pakker. Nå ser det bra ut, så resten av pakkene får vente til "Det Store Slaget" på søndag. Her skal ingenting overlates til tilfeldighetene, så nodene er godt forberedt. Søndag kveld braker det løs. :D

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å vente til søndag? Pakkene som er gjort denne uken blir vel regnet med i totalen uansett om vi venter med de til søndag eller ikke?

 

Sikkert like stor vits som å tro at denne gutten skal bli den heldige vinner av "finn kuren til sars"-konkurransen ;)

 

Er vel bare for moro regner jeg med. Jeg for min del gidder ikke da jeg har plenty å tenke på om dagene om jeg ikke skal springe rundt og fundere på om pakkene mine er sendt :-?

 

Men men......så lenge alle støtter en god sak så er det samma åssen dem gjør det :D

Lenke til kommentar

La oss vinne over nederland før landet synker under vann!

Og... dette var en bra måte til å gjøre D2OL litt morro ja...

 

Har sett på DC-sidene til både Arstechnica og Anandtech at de har egne beredskapsteam. Det er sikkert dette som har begynt for DPC. Tipper vi skal slite med å slå Anandtech, men på Ars sine forum står det at D2OL ikke er prioritert.

 

Bli med i kampen, det er å vinne som er morro!

Lenke til kommentar

DAMN! PurpleBear på DPC forstod når jeg sa grønn knapp. Jeg har lest igjennom hitparade for 16. oktoper på www.dutchpowercows.com. Noen som gidder å gjøre slik at denne tråden er usynlig for nederlendere? Spraye den med antinederlender-lakk?

 

Jeg vet ikke om han kan norsk eller har brukt freetranslation, men dette var virkelig godt at vi oppdagte. Noen som har et sjakktrekk til å smekke DPC med? Det er visst ikke bare jeg som leser konkurrentenes forum...

Lenke til kommentar

:lol::lol:

Dette utvikler seg snart til en spion krig. Rene "KALDE KRIGEN II".

Bare at usa og russerene bryr seg ikke om dette.

Neste er vel at noen driver med litt hacking på hverandre, eller på uskyldige pc'er for å få de pc'ene til å skaffe mer poeng til hackeren.

Nei la nå dette bli forsking og ikke krig føring da.

 

Angående hacking. Kunne tenk meg å lure med noen av universitetene sine supercomputere. :bgrin:

Lenke til kommentar

"Inderdaad, wat doen de rare Noren op 1? Kom op mensen!!!"

 

På norsk: Hva er det de merkelige nordboerne pønsker på. :lol:

 

Etter et sitat av GolfBag:

 

"Ik heb trouwens nog iets van 300 aan reserves, die ga ik waarschijnlijk gebruiken zondag als antwoord op die flush van die malle Noren.

 

Misschien een idee om dit met meerdere mensen te gaan doen?"

 

På norsk: Jeg har faktisk fortsatt ca. 300 i reserve, som jeg antageligvis vil bruke på søndag som et svar på de rare nordboerne.

 

Litt senere:

 

Damn,

Ze hebben nu ook ontdekt dat ik hun forum lees

 

-- ik gebruik een machine vertaling -- zit dus vol met fouten --

Damn, PurpleBear bij DPC verstond wat ik zei over de groene knoop. Ik had dit gelezen bij de hitparade van 16. oktober op www.dutchpowercows.com. Enig idee te maken zo dat de bedreiging is onzichtbare voor de nederlanders? De spray die met antinederlander - lak? Ik weet niet of hij Noors kan of hij freetranslation gebruikt, maar het is werkelijk goed dat wij ontdekken.

 

Enige als heeft een sjakktrek te klapt DPC met? Dat is geweest niet alleen dat ik als leest de konkurrentie het forum.

 

Kort fortalt: Det er en nederlandsk versjon av GolfBag 2 poster opp.

 

Så: " hoeveel verwachten jullie dan dat die Noren gaan flushen"

 

På svensk: Hur mycke tror ni at nordbaggarna kommer at flusha. :lol:

 

Til nederlenderne som leser denne tråden må jeg si:

 

Nice om u te ontmoeten Nederlandse vrienden :)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg bare skrev noe inn på freetranslation.com. Der kan du kanskje prøve å se hva det betyr. Ikke tro at jeg kan nederlandsk.

 

Skal me skriva nynorsk så dei ikkje forstår? hehe.

 

God ide... hehe. Men den oversetteren virker jo "bra". Bare se på denne testen :

 

"This is originally written in english, and then translated to dutch. After that I translated it back to english, and the result? Look below!"

 

Resultatet?

 

This is in the angels and than translated too Dutch originally written. After that I the translated to angels support and the result? Look below!

 

Veldig off topic :

 

Foresten... prøv å lese hw.no via "www.odalizer.com". Ustyrtelig morsomt

 

Eksempel på posten til Neon King som på odalsk heter :

 

Skær ha nir pc ,mæn hvet itte hå je skær kjøpe

 

Hvor han skriver blant annet :

 

Burde væra nokk tell å få kopekasse au

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...