Gå til innhold

jeg har FX 5900 U nytt


Anbefalte innlegg

Endelig noen flere enn meg som skjønte hva han driver med? Er ikke akkurat vanlig praksis å gi bort 6000-kroners grafikkort til hvem som helst. Særlig ikke når det ikke er offisielt lansert i Europa ennå. Gå hjem og legg deg Thomas, jeg tviler også sterkt på at du er døv i det hele tatt. Uansett, hvis du er det, er det lov å oppføre seg som et vanlig menneske. Hadde vært interresant å opprette en ny profil her, sagt at jeg var døv, og sett hvor mye BS jeg kunne skrevet før noen fattet mistanke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det mange kanskje har oversett er vel at han har vært hos fabrikken til Nividia, noe som selvfølgelig er løgn, fordi Gainward, som er Nvidias hovedforhandler i europa, produserer sine kort i Taiwan, og hvis han var i en by som startet på "bu" så tar han også feil fordi hovedkontoret til Gainward ligger i Munchen:

 

 

Fra nettsiden deres:

 

Gainward Europe GmbH

Bussardstr.5, 82166 Gräfelfing, München, Germany

Managing Director: Hans-Wolfram Tismer

 

Og som ellers på internett, aldri tro på hva andre sier, det er mye lettere å juge på nettet når du bare skriver.

 

KOM MED BEVISER på dine restultater.

Lenke til kommentar
BTW, Snabben, du tror blindt på alle test sider på nettet og at aller har originale test resultater av FX5900 ??  :roll:

 

 

Nå tror jeg du skal rulle litt in her,

for og svare på det første du sa:

 

Trodde ikke det var så komplisert det jeg skrev..  

 

Det du skrev i den første treaden jeg svarte på var dårligere norsk enn til og med jeg skriver, og var veldig vanskelig og forstå,

 

 

 

Nå for og ta den siste delen din...

Har jeg noen gang sagt at jeg stoler på alle testene?

Nei, slutt og putt ord i munnen min.

Lenke til kommentar

jeg TROR tomas er en fjortis som er helt normal og sitter nå og ler raua av seg når han leser om folk som forsvarer og flamer han.

 

Hvis han er døv så skal han ha lov til det, har han problemer med og skrive skal han også få lov til det, men skal han lyge derrimot det får han ikke lov til.

 

Hvis jeg tar helt feil så er det bare å beklage men slik TROR jeg dette henger sammen.

Lenke til kommentar
uff, jeg har i 100 tråder faktisk prøvd fortelle folk hvor lame "thomas" er. bare bulshit all sammen. men nei. ingen tror meg, bare sier i mot. men når det kommer til sånne ting så er det helt ok med en gang. hvorfor er folk her så enkle?
Etter å ha fått så innmari mye pepper, trussler og annet dritt slengt mot meg for tidligere å ha kommentert at "Thomas :)" kanskje ikke er den han utgir seg for å være, var denne tråden deilig lesning :-) Makan til blodfeit løgn har jeg ikke sett på lenge.

 

BTW, Snabben, du tror blindt på alle test sider på nettet og at aller har originale test resultater av FX5900 ??
Har jeg noen gang sagt at jeg stoler på alle testene?

Nei, slutt og putt ord i munnen min.

Han stillte deg et spørsmål. Vil ikke kalle det å "putte ord i munnen din" akkurat.

 

Trodde ikke det var så komplisert det jeg skrev..
Det du skrev i den første treaden jeg svarte på var dårligere norsk enn til og med jeg skriver, og var veldig vanskelig og forstå,
Virker som at dere begge sliter litt med rettskrivinga ;) Men den værste av dere er deg Snabben. By far...
Lenke til kommentar

Takker PanzerFaust, er helt enig med deg i det du har sagt. Litt sprøtt å påstå noe slikt, går til fabrikken og får et skjermkort fordi.. nei vet ikke hvorfor. Snabben, fått kontakta nVidia ? Fikk samme svar som meg ?

 

Jeg skal til Bungie og Valve i morra og hente mine kopier av Halo 2 og Half-Life2, noen som blir med ? Å, må ikke glemme Doom 3 hos ID software, ta det på diktafonen på din Sony Ericsson Z1010 som du henta hos de i går.. Sorry sporte litt av, men dere forstår poenget mitt.

Lenke til kommentar

Hmm...kan ikke si at jeg har gjort meg noen mening enda...hva har vi alle lært om å trekke forhastede beslutninger? ;)

Blir gøy å se hvor mye dere driter dere ut hvis han faktisk er døv.

Samma for meg om han er det eller ikke, men jeg orker ikke å henge meg opp i "er Thomas:-)-døv"-delen.

På den andre siden så er jeg enig i at det er en SVÆRT tvilsom score han brifer med...

Lenke til kommentar
"]Hmm...kan ikke si at jeg har gjort meg noen mening enda...hva har vi alle lært om å trekke forhastede beslutninger? ;)

Blir gøy å se hvor mye dere driter dere ut hvis han faktisk er døv.

Samma for meg om han er det eller ikke, men jeg orker ikke å henge meg opp i "er Thomas:-)-døv"-delen.

På den andre siden så er jeg enig i at det er en SVÆRT tvilsom score han brifer med...

De fleste er ikke sure på Thomas pga at han er døv, men fordi han er full av f@en.

Lenke til kommentar
"]Hmm...kan ikke si at jeg har gjort meg noen mening enda...hva har vi alle lært om å trekke forhastede beslutninger? ;)

Blir gøy å se hvor mye dere driter dere ut hvis han faktisk er døv.

Samma for meg om han er det eller ikke, men jeg orker ikke å henge meg opp i "er Thomas:-)-døv"-delen.

På den andre siden så er jeg enig i at det er en SVÆRT tvilsom score han brifer med...

 

Når han bløffer om FX 5900 kortet og 3d mark scoren så har vi da ingen grunn til å tro på noe av det andre han sier.

Og vi driter oss ikke ut om han faktisk er døv. Vi har da ingen grunn til å ta en slik person seriøst.

Lenke til kommentar
"]Hmm...kan ikke si at jeg har gjort meg noen mening enda...hva har vi alle lært om å trekke forhastede beslutninger? ;)

Blir gøy å se hvor mye dere driter dere ut hvis han faktisk er døv.

Samma for meg om han er det eller ikke, men jeg orker ikke å henge meg opp i "er Thomas:-)-døv"-delen.

På den andre siden så er jeg enig i at det er en SVÆRT tvilsom score han brifer med...

 

Når han bløffer om FX 5900 kortet og 3d mark scoren så har vi da ingen grunn til å tro på noe av det andre han sier.

Og vi driter oss ikke ut om han faktisk er døv. Vi har da ingen grunn til å ta en slik person seriøst.

 

Jeg vil kalle det å drite seg ut hvis man sitter og slenger dritt om at "du er sikkert ikke døv" - "han har sikkert blitt blind også" - og han faktisk er døv, noe som mange - inkludert meg - tviler på.

Men jeg er enig i at han virker som han er full av f :)

Lenke til kommentar

jeg tror han er døv. men nå vet i alle fall faste lesere av forumet at

han lyver. da vet vi i alle fall hvor vi har ham neste gang en tomas:)post

dukker opp. om ikke tomas kan bevise at han har rett, så kan mod. like

gjerne stenge denne tråden. det kommer ikke noe mere ut av den

uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...