Gå til innhold

jeg har FX 5900 U nytt


Anbefalte innlegg

Og SmileThomas, skal ikke du komme med en kommentar angående dette ? Fordi om du er døv er du nødvendigvis ikke dum. Når du ble medlem her i dette forumet så var det vel noen retningslinjer som gjaldt også eller ?

 

Hvis ditt tilfelle er slikt at du må kødde fordi du er deg selv, eller fordi du føler at pga. du er døv så må du være som du er, så burde jo du vært brukt som et eksempel for at folk IKKE skal registrere seg på et forum.

 

Håper en moderator ser denne brukerens tidligere tråder også og vurderer saken nøye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med så mange andre her: at Thomas drar til Tyskland, besøker fabrikken av en eller annen grunn, treffer tilfeldigvis på en snill mann -som kan tegnspråk - som bare gir ham et kort til 6000kr elns, og dette kortet gjør at han slår alt av rekorder i verden. Uten å dokumentere det skryter han uhemmet av det.

 

Ikke troverdig før det motsatte er bevist sier jeg...

 

(som så mange andre)

Lenke til kommentar
Og kjører 3DMark under Linux..

 

Les posten. (Ref. WineX).

 

Poenget er: Det gåt ann å kjøre 3DMark under Linux: JA... noen her som tror man får like høy eller HØYERE score under WineX-kjøring av 3DMark enn Windowskjøring? Noen her som tror det å emulere windows gir BEDRE benchmark resultat? Trokke det nei...

Lenke til kommentar
Og SmileThomas, skal ikke du komme med en kommentar angående dette ? Fordi om du er døv er du nødvendigvis ikke dum. Når du ble medlem her i dette forumet så var det vel noen retningslinjer som gjaldt også eller ?

 

Hvis ditt tilfelle er slikt at du må kødde fordi du er deg selv, eller fordi du føler at pga. du er døv så må du være som du er, så burde jo du vært brukt som et eksempel for at folk IKKE skal registrere seg på et forum.

 

Håper en moderator ser denne brukerens tidligere tråder også og vurderer saken nøye.

 

Rettninglinje §1

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan sensurerest eller endrest av moderatorer.

 

 

I say no more.

Lenke til kommentar
BAN Thomas :-) og steng tråden. Døve leser og skriver like bra, om ikke bedre en folk med syn.

Tror kansje du har misforstått litt her. Døv betyr at du ikke kan høre. Det er blind som gjør at du ikke kan se.

Og i tilleg tar du feil da. Det er tatt opp før, les alle innleggene til thomas. Det er vell en rundt 40 sider (?), så kan du gjerne komme og kommentere etterpå.

Men prøv å hold sykdommene/hemmelsene fra hverandre for ordens skyld.

Lenke til kommentar

Vell, jeg synes det hele er meget merkelig.

 

1. Han har et kort som ikke er kommet ut enda.

2. Han har FÅTT en slikt kort.

3. Han Husker ikke hvor han fikk det? (Man husker vell slikt?)

4. Han blir plutselig "borte"

5. Han har en score om ikke ligner grisen en gang.

6. ICQ numret han er et faket nr.

 

Ergo.. jeg tror ikke det finnes noen døv Thomas jeg.

Tror det er mange med litt sunn fornuft som kalrer å oppfatte akkurat det samme. Mene, om det hele skulle være sant, og Thomas fikk et slikt kort på en plass som korta ikke produseres på engang. Han fikk beskjed om å ikke si det til noen, men han bare "må" poste det på HW.no.

Jeg synes personlig da att Thomas ikke hadde fortjent å få et slikt.

Blind eller ikke, latterlig uansett det Thomas gjør.

 

Jepp, da vet dere min mening om saken.

Lenke til kommentar
For en forferdelig tråd...

masse tekst, og masse dritt om en eller annen Corky...

 

Om du ser etter så er karen på avataren til Corky han der fyren i Final Fantasy spillene! Tviler på at han er seksuelt misshandlet!

 

Tror du lot deg rive litt for mye med i denne posten her!

 

Og Thomas:-), greit du er døv og alt det der, sikkert ikke så lett å lære seg å skrive, det kan jeg se for meg, men jeg håper du forstår at enkelte har også problemer med å lese, og da hjelper det ikke at det er uhorvelig mangen skrivefeil i tillegg. Så vist vi alle skjerper oss litt her, så blir det ikke noen gult.gif kort å dele ut! biggrin.gif

 

Moderator: synes BTW at gule kort idéen er grei i og for seg, men som noen sier, fotballregler i et forum blir litt for dumt, men jeg forstår jo hva som er hensikten, og den er god! Altfor mye junk som blir postet, og for mye som har blitt diskutert om og om igjen, som blir fyrt opp under på nytt. Tror det har noe med dette postreset som enkelte kjører. Personlig så forstår ikke jeg at enkelte ikke har bedre ting å ta seg til i løpet av dagen enn å poste utallige meningsløse poster for å komme øverst på listen.

 

Jeg har for vane å skrive lange innlegg og grunnleggende besvarelser i stede for å skrive ting som:

 

MY ASS

 

Uff...

 

... Får meg til å lure litt, disse folka som skriver, MY ASS, bruker de Caps Lock og LFT metoden? (Let Finn Trykk). Hmm... dry.gif bare en tanke.

 

Så til deg over som skrev så fingrene knekker, liker at du skriver langt iallfall! Da har du iallfall tenkt litt før du skrev. Lar meg ofte rive med jeg også, men prøver å holde meg for god til å sensurer deler av mine egne setninger med *.

 

Tror jeg bør legge meg etter hvert. Det er hardt å være nyutdannet og uten arbeid! Døgnet blir jo snudd på hue. Er jo ingen på forumet så sent på natta! Noen som trenger en dyktig nettverksfyr? Kan det meste av nettverk (drift, designe, vedlikehold, feilsøking, support...). Bare å skrive en PM til meg så kan jeg skrive litt mer tilbake.

 

-Chief- wink.gif

Lenke til kommentar
BAN Thomas :-) og steng tråden. Døve leser og skriver like bra, om ikke bedre en folk med syn.

Tror kansje du har misforstått litt her. Døv betyr at du ikke kan høre. Det er blind som gjør at du ikke kan se.

Og i tilleg tar du feil da. Det er tatt opp før, les alle innleggene til thomas. Det er vell en rundt 40 sider (?), så kan du gjerne komme og kommentere etterpå.

Men prøv å hold sykdommene/hemmelsene fra hverandre for ordens skyld.

 

Ja, ja litt trøtt der....

Mener du seriøst at en normal person vil utsette seg for 40 sider med svada? :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har besluttet at jeg heller tar turen til Taiwan fremfor ett eller annet sted i Tyskland. Har tenkt meg splitter ny komplett PC, så derfor tror jeg sjansene større på de traktene. Skal også be om å få noen tusen minnebrikker som jeg kan selge billig til forumbrukerne.

Kommer tilbake til forum med 3Dmark resultat når jeg har fått ferdig PC'n. Og jeg lover dere ett 50 000++ resultat. (i 3Dmark03 under OS/2).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...