Gå til innhold

jeg har FX 5900 U nytt


Anbefalte innlegg

Thomas :-) : For at jeg skal tro deg vil jeg at du skal ta screenshots av resultatene i 3dmark der det blir vist hvor mye fps o.l. du har i hver test. Har du et digitalt kamera eller kan låne ett og ta bilde av kortet ville jeg ha gjort det(kan også bruke ett vanlig kamera og scanne inn bildene etterpå)! Jeg tror deg ikke før... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uff, jeg har i 100 tråder faktisk prøvd fortelle folk hvor lame "thomas" er. bare bulshit all sammen. men nei. ingen tror meg, bare sier i mot. men når det kommer til sånne ting så er det helt ok med en gang. hvorfor er folk her så enkle?

 

Prøv og være døv selv, og kansje du forstår litt mer,

greit denne scoren er litt overdrevet, men ikke si ikke,

om han kjører linux med WineX så er det mulig.

 

Når man lærer tegnespråk og bruker det daglig, og er døv

hører man ikke daglig tale(wow, se nå lært du noe nytt også..)

noe som gjør at man lærer grammatik MYE senere en andre mennesker,

og folk som går på døve kurs, lærer ikke grammatik som oss,

når vi satt i 6-7 klasse og lærte hva verb var, lærte disse og bruke tegne språk til og kommunisere med.

 

"Han ser jo hvordan ting skrives"

Ja, men daglig tale er det vi lærer mest av,

og lese skrift og huske det er ikke alltid like enkelt,

og dysleksi er ikke uvanlig blant døve folk, så skjerp deg.

Lenke til kommentar
uff, jeg har i 100 tråder faktisk prøvd fortelle folk hvor lame "thomas" er. bare bulshit all sammen. men nei. ingen tror meg, bare sier i mot. men når det kommer til sånne ting så er det helt ok med en gang. hvorfor er folk her så enkle?

 

Prøv og være døv selv, og kansje du forstår litt mer,

greit denne scoren er litt overdrevet, men ikke si ikke,

om han kjører linux med WineX så er det mulig.

 

Når man lærer tegnespråk og bruker det daglig, og er døv

hører man ikke daglig tale(wow, se nå lært du noe nytt også..)

noe som gjør at man lærer grammatik MYE senere en andre mennesker,

og folk som går på døve kurs, lærer ikke grammatik som oss,

når vi satt i 6-7 klasse og lærte hva verb var, lærte disse og bruke tegne språk til og kommunisere med.

 

"Han ser jo hvordan ting skrives"

Ja, men daglig tale er det vi lærer mest av,

og lese skrift og huske det er ikke alltid like enkelt,

og dysleksi er ikke uvanlig blant døve folk, så skjerp deg.

 

Tror ikke han refererte til språkbruk osv. De fleste av oss, inkludert Krishnell (tror jeg) skjønner dette og respekterer Thomas :-) for det... Men her er det snakk om en skikkleig blodfeit løgn, som dette forumet godt kunne klart seg uten... (btw: prøv å kjøre 3DMark i WineX --> og se hvor mange marks du går ned fra windows)

Lenke til kommentar
uff, jeg har i 100 tråder faktisk prøvd fortelle folk hvor lame "thomas" er. bare bulshit all sammen. men nei. ingen tror meg, bare sier i mot. men når det kommer til sånne ting så er det helt ok med en gang. hvorfor er folk her så enkle?

 

Prøv og være døv selv, og kansje du forstår litt mer,

greit denne scoren er litt overdrevet, men ikke si ikke,

om han kjører linux med WineX så er det mulig.

 

Når man lærer tegnespråk og bruker det daglig, og er døv

hører man ikke daglig tale(wow, se nå lært du noe nytt også..)

noe som gjør at man lærer grammatik MYE senere en andre mennesker,

og folk som går på døve kurs, lærer ikke grammatik som oss,

når vi satt i 6-7 klasse og lærte hva verb var, lærte disse og bruke tegne språk til og kommunisere med.

 

"Han ser jo hvordan ting skrives"

Ja, men daglig tale er det vi lærer mest av,

og lese skrift og huske det er ikke alltid like enkelt,

og dysleksi er ikke uvanlig blant døve folk, så skjerp deg.

Driter fullt beng i om han kan skrive eller ikke, men han er bare full av f@en med det han skriver!

Lenke til kommentar

Ikke klitte om du har fått 12000 i 3Dmark03 eller 28000 i 3Dmark01. Sendte mail til nVidia og fortalte alt du har sagt. De sa klart og tydelig ifra (fikk ikke lov å paste mailen) at de ALDRI I LIVET kunne ut et skjermkort til noen før releasen eller eventuelle test sider, men det skjer ikke før om noen måneder. Jeg fikk også info om å reportere hvem som hadde kortet :o Jeg har ikke skrevet mail tilbake til de enda, men gjør jeg det og sier at det er deg tror jeg du ligger tynt ann Thomas, selv om du er døv. Hvordan hørte du hva mannen sa til deg i Tyskland ? Er veldig skeptisk til deg, tror faktisk ikke engang du er døv etter å ha lest postene dine.

 

Beklager å måtte si det men tror du er en fjortiss som sitter med kompisene og ler seg ihjel over dette, men jeg (vi) tar dette faktisk veldig seriøst :grumpy:

 

Nå får du si om du har et FX5900 kort, så skal jeg få nVidia til å kontakte deg.

 

Til dere andre, dere kan seff. maile nVidia selv og spør om å få et kort, da får dere et fint svar...... :lol::yes:

Lenke til kommentar
Ikke klitte om du har fått 12000 i 3Dmark03 eller 28000 i 3Dmark01. Sendte mail til nVidia og fortalte alt du har sagt. De sa klart og tydelig ifra (fikk ikke lov å paste mailen) at de ALDRI I LIVET kunne ut et skjermkort til noen før releasen eller eventuelle test sider, men det skjer ikke før om noen måneder. Jeg fikk også info om å reportere hvem som hadde kortet  :o Jeg har ikke skrevet mail tilbake til de enda, men gjør jeg det og sier at det er deg tror jeg du ligger tynt ann Thomas, selv om du er døv. Hvordan hørte du hva mannen sa til deg i Tyskland ? Er veldig skeptisk til deg, tror faktisk ikke engang du er døv etter å ha lest postene dine.  

 

Beklager å måtte si det men tror du er en fjortiss som sitter med kompisene og ler seg ihjel over dette, men jeg (vi) tar dette faktisk veldig seriøst  :grumpy:  

 

Nå får du si om du har et FX5900 kort, så skal jeg få nVidia til å kontakte deg.

 

Til dere andre, dere kan seff. maile nVidia selv og spør om å få et kort, da får dere et fint svar......  :lol:  :yes:

 

:lol: kanskje jeg får lov, siden jeg er forkjøla...

Lenke til kommentar

Arrggghh, for en økonomisk ignorant jeg har vært gjennom disse årene. Jeg har kastet bort flerfoldige tusenlapper på gfxkort!!!! :grumpy:

 

Lite visste jeg om at det bare var å ta turen ned til Tyskland til en eller annen fabrikk hvor man kan få splitter nye gfx-kort allerede før de har kommet på markedet. Helt gratis!!.

Godt å vite at jeg ikke trenger å bruke penger på gfxkort heretter :D

 

Vel vel, tror jeg stikker innom Intel istedet ved neste anledning. De kjører forhåpentligvis samme kundestrategi som nvidia. Tror ikke jeg kommer til å nøye meg med et gratis eksemplar av Prescott da nei. Jeg går ikke derifra før jeg får med meg en Tejas 7.2GHz.

:woot:

 

Hvorfor har ingen andre tenkt på dette før???? :shrug:

Lenke til kommentar
uff, jeg har i 100 tråder faktisk prøvd fortelle folk hvor lame "thomas" er. bare bulshit all sammen. men nei. ingen tror meg, bare sier i mot. men når det kommer til sånne ting så er det helt ok med en gang. hvorfor er folk her så enkle?

 

Prøv og være døv selv, og kansje du forstår litt mer,

greit denne scoren er litt overdrevet, men ikke si ikke,

om han kjører linux med WineX så er det mulig.

 

Når man lærer tegnespråk og bruker det daglig, og er døv

hører man ikke daglig tale(wow, se nå lært du noe nytt også..)

noe som gjør at man lærer grammatik MYE senere en andre mennesker,

og folk som går på døve kurs, lærer ikke grammatik som oss,

når vi satt i 6-7 klasse og lærte hva verb var, lærte disse og bruke tegne språk til og kommunisere med.

 

"Han ser jo hvordan ting skrives"

Ja, men daglig tale er det vi lærer mest av,

og lese skrift og huske det er ikke alltid like enkelt,

og dysleksi er ikke uvanlig blant døve folk, så skjerp deg.

Driter fullt beng i om han kan skrive eller ikke, men han er bare full av f@en med det han skriver!

 

Det er sant at det ikke har noe med denne løgnen, men du bør lære deg og lese selv tror jeg.

 

Som du ser så sa vedkommende

uff, jeg har i 100 tråder faktisk prøvd fortelle folk hvor lame "thomas" er.

og det var dette jeg svarte på, og du burde lese posten min nøye også, og sier at denne posten var på kanten. (vel, uten for kanten for den sags skyld)..

 

 

 

Og til deg "VeXx"

Så tror jeg at du skal slutte og lyve litt,

 

De sa klart og tydelig ifra (fikk ikke lov å paste mailen) at de ALDRI I LIVET kunne ut et skjermkort til noen før releasen eller eventuelle test sider, men det skjer ikke før om noen måneder.

 

Det er allerede mange test sider med GF FX5900 Ultra kortet, så jeg tror ikke et øre på deg.

 

Og antar du mener "...ALDRI I LIVET kunne "gi ut" eller "ut gi" et skjermkort..."

Lenke til kommentar

Kan ikke forstaa at det skal vaere saa utrolig vanskelig for thomas aa legge ut linker til poengsummen sin i 3dmark (01 & 03 ), han har da vaert utrolig flink til aa legge ut linker fra masse andre plasser.

 

Maa bare henge meg paa lasset og beklage ham for ren loegn, kan han ikke bevise med en link til scoren sin eller et bildet tatt av ham dataen og kortet saa gidder jeg ikke aa tro paa Thomas.

 

Hvorfor i all verden skulle fabrikken gi ut et grafikkort til en gjest? Gratis? Tviler sterkt paa det, og selv mot betaling er det nok umulig, desuten produserer ikke nvidia grafikkort (referansekort er noe annet) men Chipper. Har enda ikke sett et grafikkort hvor det staar BUILT BY NVIDIA, men gjerne rett paa meg om fabrikken i Dresden faktisk lager kort som er til salgs til publikum...

 

Siden Thomas lyger om dette saa er det jo heller ikke umulig at vi har blitt lurt om mye annet ogsaa da!!!

Lenke til kommentar

Jeg kjørte for moro skyld 3dmark01 i 640*480*16 nå nettopp.. og som vi alle vet så spiller det FINT liten rolle hva slags skjermkort man har da.

 

Jeg klokket også ned til 2.1Ghz for å matche systemet til Thomas litt bedre. Jeg har også samme hovedkort.(om han virkelig har det da).

 

Scoren ble: 18253 .. så om han har kjørt testen i 640*480 noe som er juks, og i tillegg lagt på 10000 poeng for å være kul så OK. Men ikke F om det lar seg gjøre å få 28.000 i 3dmark01 med en AMD XP eller en Intel P4 med default settings i 3dmark.

Skal man klare å oppnå 28.000 3dmark så kan jeg tenke meg du trenger en AMD XP som kjører 3.5 Ghz eller en P4 som kjører ca 5Ghz. Og man skal selvfølgelig ha et skjermkort som klarer å holde følge.. det må bli et gull eksemplar av 5900Ultra som kjører 6-700 på core med hjelp av en Prommy.

 

Vi trengte jo ikke akkurat dette for å skjønne at Thomas er full av god gammeldags 14is skryte BS.. men jeg ville bare teste.

Lenke til kommentar
Og til deg "VeXx"  

Så tror jeg at du skal slutte og lyve litt,  

 

 

Sitat:

De sa klart og tydelig ifra (fikk ikke lov å paste mailen) at de ALDRI I LIVET kunne ut et skjermkort til noen før releasen eller eventuelle test sider, men det skjer ikke før om noen måneder.  

 

 

Det er allerede mange test sider med GF FX5900 Ultra kortet, så jeg tror ikke et øre på deg.  

 

Og antar du mener "...ALDRI I LIVET kunne "gi ut" eller "ut gi" et skjermkort..."

 

Du tror ikke jeg kontaktet nVidia ? www.nvidia.com (ask a question) du også da... De mente at de ikke kunne gitt vekk et skjermkort til alle og enhver og ihvertfall ikke før releasen, og de kunne kun gi de ut til seriøse test sider. Trodde ikke det var så komplisert det jeg skrev..

Kanskje du også er døv eller ?? :shrug: Neida, jeg tulla bare

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...