Gå til innhold

jeg har FX 5900 U nytt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg har spurde pappa min om det er bråker ? pappa min sa ja kan hører pc på det ca 60-80 db  :(

 

Det er da bare en antydning fra hans far, ikke målinger med instrumenter som er bakgrunnen for oppgitt støynivå. Det er ikke så lett å angi rett nivå uten å måle.

 

Edit: skrivefeil

Lenke til kommentar
eg har spurde pappa min om det er bråker ? pappa min sa ja kan hører pc på det ca 60-80 db  :(

 

Det er da bare en antydning fra hans far, ikke målinger med instrumenter som er bakgrunnen for oppgitt støynivå. Det er ikke så lett å angi rett nivå uten å måle.

 

Edit: skrivefeil

 

seff, den er visst "bare" 54db

Lenke til kommentar
"]Thomas, hvilken skjermoppløsning kjørte du i 3DMark?  

 

Jeg tror kanskje ikke at det er umulig å oppnå veldig høy score i 640x480x16... :shrug:

 

Tenkte på det samme. Kan jo være han har satt ned oppløsningen.

men FX dårling med resolution 848x480 under  

bra med 1280x1024 over hvorfor jo fordi menn sa på 848x480 sent FX rast jobb kan ikke sent

 

Kanskje han kjørte testene på den oppløsningen...?

Lenke til kommentar

Altså, det er lov til å være en smule seriøs da Thomas.

I signaturen din sier du at du SKRIVER PÅ TEGNSPRÅK? Er kanskje ikke så rart at du ikke blir tatt seriøst når du har den signaturen+at du kommer trekkende med 28000 poeng i 3dmark 01? Og det har ikke noe med at du er døv å gjøre. Sorry, men jeg oppfatter deg som tullete.

Lenke til kommentar

jepp, du er best. fant denne listen på futuremark sin side:

Users Top 10 3D Mark 2001

 

1. 25676 **OPPAINTER** Xtremesystems.org 3DTeam

 

2. 25191 macci [www.akiba.fi] - VR-Zone.com 3DTeam - 2.4C power

 

3. 24725 OoO-DigitalJesus-oOo Crappy ati & Mad Skillz;)

 

4. 24579 Tom Holck **Xtreme Systems.org 3D team**

 

5. 24543 --------->>> Hiwayman <<<----------

 

6. 24527 **toofast** Improving... :)

 

7. 24162 Raptor - Techzone Portugal

 

8. 24023 <<< JCviggen >>> XtremeSystems.org 3D Team

 

9. 23921 HoboCrow

 

10. 23908 ***MrIcee*** XtremeSystems 3DMark Team

 

 

da må jeg jo bare grattulere med seieren:)

 

 

 

her er forresten "andreplassen" sine spesifikkasjoner:

 

3.0 P4 @ 280x15=4205 Mhz,, with 1.80V,,,, Kingston HyperX 3500x2,, Dual Channel DDR,,5-2-2Cas2,, 2.9V,,, Radeon 9800 567/418, cooled with VapoChill,,,Prometeia Cooling provided by ** www.xtwerkz.com **

Lenke til kommentar

Sorry gutter, men jeg må bare si det!

Jeg tror jeg har lest nesten alle postene til Thomas og har aldri sagt noe som skulle rake ned på han, men dette tar kaka! Det kan hende at han er døv og at han har skrivevansker, men det er ikke en god nok grunn til å overdrive (3Dmark score) og lyve (ja! jeg tror ikke stort på at han har FX5900). Jeg oppfatter Thomas som en veldig useriøs fyr uansett om han er døv eller ikke.

 

Kommer sikkert til å få mange mot meg etter denne uttalelsen, men jeg måtte bare få det ut! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...