Gå til innhold

jeg har FX 5900 U nytt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har kjøpte nytt FX 5900 U :D  men bedre jeg kjøpte vannkjøling med FX 5900U?  

jeg spiller mange timer skjermkorten bli varm jeg tenke best at jeg kjøpte vannkjøling mot i FX 5900U skjermkort min?  

:-?    

noen som lrure på spør det  :-?

Jeg tror nok viften(e) er tilpasset kortet, så jeg tviler på

at du bør kjøpe ekstra kjøling. Men et annet spørsmål,

hvor fikk du tak i kortet? Visste ikke at noen i Norge

hadde det på lager. Og ikke når Nvidia sier at de blir

litt forsinket med å sende ut korta...

Lenke til kommentar

Det er ganske morro og se på dere "diskuterer" synes nå jeg da.

 

Spesielt fUsiOn

 

 

er faktisk ikke alle som gidder å lese utallige signaturer..

 

 

 

Kanskje du skulle skrive "jeg er blind" i signatur?

 

Og Trezt sin

 

og jeg vil tro at det trenger du ikke pga det er en veldig stor kjøler

som bråker noe jevli som thomas ikke kan høre.

Lenke til kommentar
jeg har kjøpte nytt FX 5900 U :D men bedre jeg kjøpte vannkjøling med FX 5900U?

jeg spiller mange timer skjermkorten bli varm jeg tenke best at jeg kjøpte vannkjøling mot i FX 5900U skjermkort min?

:-?

noen som lrure på spør det :-?

Jeg tror nok viften(e) er tilpasset kortet, så jeg tviler på

at du bør kjøpe ekstra kjøling. Men et annet spørsmål,

hvor fikk du tak i kortet? Visste ikke at noen i Norge

hadde det på lager. Og ikke når Nvidia sier at de blir

litt forsinket med å sende ut korta...

 

jeg få fra tyskland 8) i fabikke nVidia

Lenke til kommentar

nei de er ikke ankommet i butikkene i norge, derfor lurer flere her på hvordan du hadde fått tak i et.

 

og det produseres ikke skjermkort i norge (ihvertfall ingen kjente) hvis det var det du mente. de produseres nok for "et slikk og ingenting" i taiwan i forhold til hva prisene i norge ville blitt.

 

bestilte du geforce fx5900 ultra 256 fra en butikk i tyskland sier du?

Lenke til kommentar
han er døv, ikke blind. Døve folk hører ikke(og har kansje trøbbel med å snakke), men de ser, dermed kan de også skrive og lese.

Dette er tatt opp så mange ganger før, du kan lese her

og her og her. Det er en del sider, ikke kom her å whine før det er lest ferdig. Du vil der finne ditt argument og motargumentasjonen.

:lol:

Jeg ser overhodet ikke noe morsomt i din post, bortsett fra en arroganse og frekkhet jeg heldigvis har til overs å se til daglig. Navnet på innlegget ditt var tåpelig og unødvendig.

Velkommen til forumet, synd dette var første intrykket jeg fikk av deg. Du er sikkert en hyggelig fyr ellers.

Og alle andre som føler for å svare, la være. La disse 2 postene være de eneste flame postene her, vi trenger ikke mer dritt. Da lykkes de, og trådens egentlige poeng oversvømmes.

 

Thommas:-) fikk du et kort, og ikke tokk med til meg? :cry:

Lenke til kommentar
Ja men jeg tror Radeon er ett lite skritt foran nVidia forde da..  Mye mindre, bedre bildekvalitet..  AA og alt er bedre men men..   8)

 

men FX dårling med resolution 848x480 under

bra med 1280x1024 over hvorfor jo fordi menn sa på 848x480 sent FX rast jobb kan ikke sent

 

på 1280x1024 over meget bra FX

 

samme MX på 1280x1024 MX stoppe vider stopper vider må 848x480 bra men FX dårling med 848x480 god x2 x4 x6.

Lenke til kommentar
han er døv, ikke blind. Døve folk hører ikke(og har kansje trøbbel med å snakke), men de ser, dermed kan de også skrive og lese. :lol:

I mange andre forum så blir back seat drivers utestengt på lik linje med troll.

Eksempel fra www.phpBB.com forumenes regler:

 

Forum rules.

Members are asked to not act as "back seat moderators". If members note an issue which contravenes something in this policy document they are welcome to bring it to the attention of a member of the Moderators Team ( http://www.phpbb.com/phpBB/groupcp.php?g=993 ). Only do this if a moderator team member has not replied within 6 hours. Members who consistenly "act" as moderators may be warned.  

 

Jeg synes noe tilsvarende burde vært implementert her også. Du har ikke en dritt med å rette på andres skrivefeil om de er døve eller ikke.

Lenke til kommentar

bestilte du geforce fx5900 ultra 256 fra en butikk i tyskland sier du?

 

hehe nei jeg reis til tyskland og se fabikke dele data og spør mann om kan få en mann sa ja og sa ikke sadre men jeg blaffen sadre alle

 

:o høres ut som en ganske artig historie. mener... eheh ikke hver dag man FÅR et kort som ikke er kommet på markedet av en "mann" man møter ved å besøke fabrikken :smile:

 

blir jo nesten fristet til å ta en tur sjøl, med pengene man sparer får man en ferie på kjøpet :o :yes:

Lenke til kommentar

Prøvde ikke å være arrogant. Syns bare ikke det er logisk at en som er døv ikke kan skrive(Døve lærer å skrive som alle andre), og derfor synes jeg det er litt morsomt når det ser ut som om treat og shaetano tar det som en selvfølge at døve ikke kan skrive.

 

(Var altså ikke retting til han som startet tråden)

Lenke til kommentar
Prøvde ikke å være arrogant. Syns bare ikke det er logisk at en som er døv ikke kan skrive(Døve lærer å skrive som alle andre), og derfor synes jeg det er litt morsomt når det ser ut som om treat og shaetano tar det som en selvfølge at døve ikke kan skrive.

Kutt ut, enkle lille BSD...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...