Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for det. MartinF. Du er en kjernekar. Nå blir det virkelig spennende.

 

Vet ikke helt hva du prøver å få frem her. Men her i tråden diskuterer vi Paradise Hotel som sendes på TV3 Mandag - Torsdag 21.30.

 

Alt som er vist på TV3 diskuteres i tråden. Tv3 viste at Niklas klinte med Mari i Torsdagens sending.

 

Har du et problem med at vi diskuterer ting vi ser i serien? Hvis så råder vi deg til å holde deg unna tråden.

Lenke til kommentar

Helt klart den uka med mest underholdning, men det skjedde bare kjipe ting.

 

1. Torbjørn, Mr. Paradise, sikkert en av de mest populære guttene, blir sendt hjem.

2. En blanding av MJ og en gullfisk (som Petter påpekte ganske fint) kom inn. Kjip kar. Husker nesten ikke navnet hans...

3. SM, den kjipe trønderen får en fredning. Er jo en grunn til at hun var den minst likte jenta på hotellet, kjipt at hun fortsatt er med.

4. Den kjipe hestedama, som whinet om taktikken til Victoria og hvor mye hun har blitt utsatt, bruker nettopp taktikk da hun smisket med SM. Så dobbeltmoralsk og falsk burde det nesten ikke gå an å bli.

5. Den deiligste jenta, Victoria, blir sendt hjem pga. en idiotisk fredning. PH blir ikke den samme uten.

6. Petter måtte gjennom et helvete for å overbevise resten at han var den mest usympatiske. Jobbet som faen for å få tilbake Victoria, hva blir han belønnet med? Jo, SM sender henne hjem.

7. Mari går rundt i en kjip Arsenal-drakt hver dag. Går meg på nervene (bare drakta altså, ikke jenta :p).

 

Okay da, det skjedde vel et par gode ting også da.

 

1. Karoline og Stian har endelig funnet tonen. Stian ble manipulert så det holdt av Daniel, men nå viser han seg fra sin fine side. Kan dog legge fra seg Alex Rosén-latteren, den er irriterende. Karro blir bare bedre og bedre. Likte ikke henne noe særlig etter den første uken, men det var bare et dårlig førsteinntrykk jeg fikk. Hun er vel den pdd. som ligger sterkest ann av jentene.

2. Emil! Har vært stille de siste ukene, men nå skal han virkelig slå på stortromma! Ingenting hadde gledet meg mer enn å se Cathrine bli sendt hjem. :evil:

3. Den spanske jenta som kommer inn, fy faen hun er digg! Trekker opp at hun skal ha sex i sin første uke på hotellet!

4. Petter skal ødelegge for SM. Aldri om de to holder ut sammen, de greide så vidt å overleve det ene døgnet tidligere denne uken.

Lenke til kommentar

Deg om det, Smågal. Ingen er i nærheten av Victoria utseendemessig der inne.

 

I et tidligere intervju har han avslørt at han hadde sex med to jenter under innspillingen av «Paradise Hotel»: En «one night stand», og ei jente han ble oppriktig glad i.

 

- Maria havner i kategorien «fylla har skylda». Hun er ikke den personen jeg brydde meg om. Hvem det er, får du vente og se, sier Emil, og avslører så mye som at det handler om en deltaker som per i dag ikke er blant hotellgjestene.

 

Fyren er grov. Tar og kjører to nye gjester jo. :dribble:

Lenke til kommentar

Deg om det, Smågal. Ingen er i nærheten av Victoria utseendemessig der inne.

 

I et tidligere intervju har han avslørt at han hadde sex med to jenter under innspillingen av «Paradise Hotel»: En «one night stand», og ei jente han ble oppriktig glad i.

 

- Maria havner i kategorien «fylla har skylda». Hun er ikke den personen jeg brydde meg om. Hvem det er, får du vente og se, sier Emil, og avslører så mye som at det handler om en deltaker som per i dag ikke er blant hotellgjestene.

 

Fyren er grov. Tar og kjører to nye gjester jo. :dribble:

Ehh? Det vet vel du ingenting om, eneste jeg kan tenke meg er at han mulinges kjører SM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...