Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Ho der Cathrine irriterer meg. Snakker om at Victoria er den mest falske personen ho har møtt. Tror ikke ho har møtt seg selv ennå, eller sett seg selv i speilet for den saks skyld. Håper Emil finner seg en annen partner så fort som mulig...

 

Enig, faen så glad jeg var hele veien i episoden til SM gikk til Petter, jævlig kjipt. Var så jævla glad at irriterende OG ekle Cathrine kom til å komme seg til helvete vekk, men faen, en 100x diggere dame (selv om hun er litt ekkel spillmessig) går ut og CATHRINE blir, fy faen. Hvis hun vinner eller kommer langt så blir bare serien verre og verre, fy faen hun er ekkel. Alt, måten hun snakker på osv også. Victoria var egentlig ikke like ille som jeg kanskje tenkte når jeg tenker over det, hun ville seriøst bare få ut Daniel fordi han irriterte henne utrolig mye, og ellers var hun jo ikke mye verre enn noen andre spillmessig osv. Dette intervjuet hjalp litt også, hun innrømmer også glatt at hun "dolket Daniel i ryggen" og forklarer situasjonen. Nei, det er utrolig ekkelt at Cathrine fortsatt er det og at Victoria heller må dra. Fucked.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

begynner å få sansen for stine-marie jeg.

 

SML.. hun er da ikke så ille? syns ho kanskje er penest der inne nå. (mari er ikke så ille hun heller :p)

Jo, Stine Marie er i mine øyne, den nest styggeste på hotellet, bare slått av Cathrine.

Jeg er faktisk enig med Smågal, Tine er ikke så stygg, men jeg tror henne hadde vært mye penere uten all sminken. Hun er ihvertfall den mest sympatiske personen der inne.

Lenke til kommentar

Leste det på seher.no i stad. Morsomt. Drøyt at vi må vente til etter påsken for å få med oss det.

 

For en digg jente btw! Blir interessant å se hvordan hun er, for stod vel at hun er halvt spansk i tillegg. Kudos til henne for å åpne seg, allerede i sin første uke også. Cathrine, gå og ta deg en bolle. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...