Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Her er min homescreen :-)

Launcher: Nova Launcher

Apps: Bob Clock, Pure music widget

Mulig å sende bakgrunnen?

For den så jævlig rå ut sammen med klokka (stor Portal fan).

Men må jeg ha Nova Launcher for bakgrunnen, eller kan den legges inn på f.eks Stock Android?

Og sist: vil bildet følge skjermen for hver gang du blar (står stille på den ene skjermen, og når du blar vil du se bildet bevege seg med skjermen), eller er det samme bilde på alle skjermene?

 

Du trenger ikke Nova Launcher nei. Stock går helt fint, ville bare bli kvitt iconene telefon, kontakt etc. Wallpaperen bla når jeg blar på skjermen. Jeg har tre homescreen tilsammen, men valgte å ikke å legge det ut siden de er litt private ;-)

post-191388-0-43743400-1337709398_thumb.png

Endret av nKyb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er min homescreen :-)

Launcher: Nova Launcher

Apps: Bob Clock, Pure music widget

Mulig å sende bakgrunnen?

For den så jævlig rå ut sammen med klokka (stor Portal fan).

Men må jeg ha Nova Launcher for bakgrunnen, eller kan den legges inn på f.eks Stock Android?

Og sist: vil bildet følge skjermen for hver gang du blar (står stille på den ene skjermen, og når du blar vil du se bildet bevege seg med skjermen), eller er det samme bilde på alle skjermene?

 

Du trenger ikke Nova Launcher nei. Stock går helt fint, ville bare bli kvitt iconene telefon, kontakt etc. Wallpaperen bla når jeg blar på skjermen. Jeg har tre homescreen tilsammen, men valgte å ikke å legge det ut siden de er litt private ;-)

 

Takk :D

Og det går bra om du ikke legger ut de private, var mer opptatt av Portal bakgrunnen ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ny rom, ny layout

 

2012-06-11%2009.40.38.png

 

HTC Desire med AOKP (ICS-basert)

 

Apex Launcher med aktiverte gestures.

 

Dock fra venstre: ExDialer, Gmail, Appskuffe, SMS og Dolphin Browser HD (Alle ikoner utenom appskuffe er gjennomsiktige). Dock'en scroller for tilgang til mapper med mest brukte applikasjoner (5*9).

 

Bruker Desktop Visualizer med blanke ikoner for hurtigtilgang til Apollo og kamera. Googlelogoen starter Spotify Preview

 

Til venstre, høyre og over logoen bruker jeg gjennomsiktige ikoner til Media Buttons for å veie opp for den manglende Spotify widgeten.

 

Skulle gjerne ønske at jeg hadde kommet på oppsettet på egenhånd, men det er en klone av oppsettet til BlackBearBlanc

 

Lockscreen er stock med pattern screen lock.

 

Til høyre og venstre for hovedskjerm er det Android Pro Widgets og Android Agenda Widget som opptar hele skjermen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telefon: Huawei U8800

ROM: Aurora ICS (4.0.4)

Launcher: Go Launcher EX

 

Har ingenting super spesielt fordi RAM'en på telefonen lar meg ikke få lov.

Etter jeg fikk ICS på denne telefonen, så begynte Go Launcher å bruke fra 40-70MB RAM. :/

post-222768-0-90976500-1339855272_thumb.png

 

Lockscreen:

post-222768-0-53552600-1339855294_thumb.png

 

Homescreen:

post-222768-0-15085900-1339855316_thumb.png

Lenke til kommentar

Her er min hjemmeskjerm.

 

Samsung Galaxy Note

Android 2.3.6

Go Launcher EX med Steel theme

 

Batteri widget heter Battery Circle Widget hvor man kan bestemme størrelse, farge +++. Som klokke bruker jeg minimalistic text. Her er det også masse man kan tweake og endre på. Ellers har jeg sortert apps etter hvor mye de blir brukt. Widgets samlet på ene sida. Og det viktigste: Dama må ALLTID være synlig :D (wallpaper fra markedet)

post-224527-0-57390000-1340026362_thumb.png

post-224527-0-13425100-1340026374_thumb.png

post-224527-0-01307200-1340026393_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ikke noe fancy greier :)

 

Presterer Dolphin browseren? Hakke testa den, siden jeg synes nyeste Opera er litt nice!

 

Dolphin må være den nettleseren som har blitt lastet ned flest ganger, ikke uten grunn. Med unntak av at den lukkes av og til så er jeg veldig fornøyd. Men det er vel noe som skjer med alle nettlesere fra tid til annen.

 

TouchWiz på S II. Ikke veldig flink til å notere ting i kalenderen foreløpig. I det åpne feltet på to av skjermene har jeg et transparent ikon på 4x1 som leder til alarmene.

 

Prøvd flere andre launchere, men synes egentlig at TouchWiz funker helt utmerket.

post-259379-0-13181100-1340320834_thumb.png

post-259379-0-97916900-1340320846_thumb.png

post-259379-0-59615500-1340320866_thumb.png

post-259379-0-29442700-1340320883_thumb.png

Lenke til kommentar

Fikk dette sprøsmålet i en annen tråd:

 

Litt off topic men hvilken kalender widget bruker du? den så ikke så aller verst ut

 

Poster min startskjerm her, som svar:

 

post-274294-0-92511200-1340632974_thumb.png

 

Først og fremst, har S III. Byttet ut touch wiz launcheren, da det var alt for lite rutenett (4x4) for den store og fine skjermen (4.8"), og mye bortkastet plass. Benytter GO Launcher EX, med rutenett 6x5 og uten posisjonsindikator.

 

Det jeg MÅ ha på hovedstartskjermen er vær-widget fra yr samt kalender-widget (agenda). Da har jeg full oversikt over de neste 24 timene. I tillegg liker jeg å ha kategoriserte mapper, med linker til de viktigste appene mine.

 

Været er fra Aix Weather. Veldig lekkert med semitransparent bakgrunn på widgeten...

 

Kalenderen er fra pakken Android Pro Widgets. Har senere betalt for denne, for å kunne vise lokasjon i agendaen. Trykker jeg på tittelfeltet kommer jeg inn i standard månedskalenderen, noe som er veldig oversiktlig. Bruker ikke kalenderdelen av widgeten. Forøvrig, veldig lekkert med semitransparent bakgrunn... :)

Lenke til kommentar

 

Presterer Dolphin browseren? Hakke testa den, siden jeg synes nyeste Opera er litt nice!

 

Jeg har testa Opera, og den er bra men for en eller annen grunn liker jeg Dolphin bedre :) Har testet Opera, Boat, Skyfire og et par andre browsere, men likte Dolphin best :)

 

Hvilken klokke er det?

 

Den er stock Sony klokke-widget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...