Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg har testa Opera, og den er bra men for en eller annen grunn liker jeg Dolphin bedre :) Har testet Opera, Boat, Skyfire og et par andre browsere, men likte Dolphin best :)

 

Har du prøvd Chrome? Den er eksklusiv til ICS og funker meget bra.

Personlig syns jeg den danker ut standard nettleser, Opera, Dolphin og alle andre du kan finne på Google Play.

Men så er det jo opp til deg å bestemme hva du syns funker best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik ser det ut hos meg etter mye om og men.

 

Galaxy SII, ikke root, Go launcher med coffee(?) theme, og droidicons til å fikse på ikonene. Begynner å bli fornøyd etterhvert:)

 

Hovedskjermen er den med klokke, og lockscreen ser dere selv..

 

Noen tips for å få det enda bedre? Kunne kanskje tenkt meg tekst-klokke istedenfor tall.

post-214675-0-76448000-1340700802_thumb.png

post-214675-0-64384800-1340700812_thumb.png

post-214675-0-51483300-1340700820_thumb.png

post-214675-0-79977200-1340700830_thumb.png

post-214675-0-86693400-1340700878_thumb.png

post-214675-0-34018900-1340700889_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Har du prøvd Chrome? Den er eksklusiv til ICS og funker meget bra.

Personlig syns jeg den danker ut standard nettleser, Opera, Dolphin og alle andre du kan finne på Google Play.

Men så er det jo opp til deg å bestemme hva du syns funker best.

 

Jeg tenker å laste ned Chrome, men glemmer det hele tiden azz :p fikk jo ICS for noen dager siden :)

Jeg bruker Chrome på PC'en, og syns det er på tide å teste Chrome på mobilen nå :p Takk for å minne meg om det :)

Lenke til kommentar

Har du prøvd Chrome? Den er eksklusiv til ICS og funker meget bra.

Personlig syns jeg den danker ut standard nettleser, Opera, Dolphin og alle andre du kan finne på Google Play.

Men så er det jo opp til deg å bestemme hva du syns funker best.

 

Jeg tenker å laste ned Chrome, men glemmer det hele tiden azz :p fikk jo ICS for noen dager siden :)

Jeg bruker Chrome på PC'en, og syns det er på tide å teste Chrome på mobilen nå :p Takk for å minne meg om det :)

 

Bare hyggelig :)

Er en ting du må huske på da. Og det er at hastigheten på Chrome varierer på hvor kraftig nett det er på stedet du er. For hjemme så har jeg Get Superbredbånd Large 70gbps (tror jeg, husker ikke helt), og her går det fort for å si det mildt. Men med 3G så går det tregt, og det gjør det noen andre steder også.

Så ikke bli frustrert eller skuffet over hastigheten på Chrome ;)

Lenke til kommentar

 

Bare hyggelig :)

Er en ting du må huske på da. Og det er at hastigheten på Chrome varierer på hvor kraftig nett det er på stedet du er. For hjemme så har jeg Get Superbredbånd Large 70gbps (tror jeg, husker ikke helt), og her går det fort for å si det mildt. Men med 3G så går det tregt, og det gjør det noen andre steder også.

Så ikke bli frustrert eller skuffet over hastigheten på Chrome ;)

 

Hehe takk skal du ha. Har lastet ned Chrome og "Chrome to phone".. Så fornøyd :D Chrome mangler noen nyttige funksjoner som Dolphin har, men alikvel liker jeg Chrome også :p Men har ikke testet den med 3G ennå :p

 

Jeg må laste ned Apex Launcher også :o

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...