Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Tenkte å lage noen ikoner i Photoshop som jeg skulle bruke, men er helt ny på dette, så trenger litt hjelp. Planen er å bruke Desktop Visualizer og UCCW til å lage ikonene, men som bakgrunn i disse hadde jeg tenkt å lage til bilder..

 

Disse vil jo tilpasses i 1x1, 2x1, 2x2, 2x4, osv, men hvor STORE (i pixel) er disse rutene? Noen som vet? Prøvde å google, men ble ikke helt klok..

 

OG, hvis jeg utnytter disse størrelsene helt ut, vil ikonene ligge HELT inntil hverandre, eller vil det være et "naturlig pusterom" mellom ikonene (både over og under), og er det mulig å eventuelt tette disse ved hjelp av noen innstillinger?

 

 

Takker så meget! :)

 

EDIT: Skjønner jo nå at dette avhenger jo av telefon, hehe.. har en Note 2, så 1280x800 er vel oppløsningen i sin helhet.. :blush:

Endret av Bone
Lenke til kommentar

post-27942-0-03805400-1358022427_thumb.png

 

Så langt har jeg kommet nå.. Det er selvfølgelig ikke ferdig, og planen var/er å ha noe sammenhengende i dock-en..

 

Lurte på om noen hadde noen tilbakemeldinger, før jeg fortsetter..? Vurderer også å begynne helt på nytt, kutte ut "tegneserieplanen" min, og finne ordentlige og flotte bilder..

 

EDIT: Jeg var egentlig veldig fornøyd etter første bildet, av Bone til høyre (SMS), men fant ut at jeg ikke ville finne alle slags "motiver" i Bone-serien, så tenkte at jeg også måtte bruke andre serier.. Men, lurer på om det hvite i Tommy og Tigern ødela, så må finne fargemotiver der.. hvis jeg fortsetter.. Er også skeptisk til hvordan jeg skal få til kalender-delen som jeg bruker ofte, klokke og sånne ting, i denne tegneserie-planen her..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...