Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. :cool: Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! :love:

post-24283-0-74568600-1325016363_thumb.jpg

post-24283-0-63178800-1325016376_thumb.jpg

post-24283-0-59035000-1325016393_thumb.jpg

post-24283-0-92971400-1325016402_thumb.jpg

post-24283-0-88310800-1325016754_thumb.jpg

Endret av vhguru
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. :cool: Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! :love:

 

Wow, noen mulighet for å få iconene på det siste bildet ? De blå/gjennomsiktige :)

Stilig setup

Lenke til kommentar

Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. :cool: Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! :love:

 

 

Hvordan får du til bilder istedet for stygge farger? På de ikonene, Telefon, facebook osv?

Lenke til kommentar

Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. :cool: Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! :love:

 

Wow, noen mulighet for å få iconene på det siste bildet ? De blå/gjennomsiktige :)

Stilig setup

 

Bruker Go locker med tema. Metro UI :thumbup:

Lenke til kommentar

Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. :cool: Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! :love:

 

 

Hvordan får du til bilder istedet for stygge farger? På de ikonene, Telefon, facebook osv?

 

Hei. Du må trykke på ikonet til du får muligheten til å redigere det (holde - velge blyant oppe i venstre hjørne på ikonet). Da får du opp mange valg for ikonet - blant annet bruke egne bilder i stedet for standard ikoner). Ellers så har jeg lastet ned en pakke med ikoner fra Android marked (icon 7)

Lenke til kommentar

Hvordan gjør jeg det?

I innstillinger for applikasjonen (Go Launcher)kan en selv bestemme stilarter, bakgrunner, gjennomsiktighet, ikoner, etc. på de forskjellige elementene på hjemskjerm og applikasjonskuff. Sjekk innstillinger for programmet etter du har lastet det ned i Market.

 

Du kan endre det ja, men tviler på at det er enkelt å få det likt som ICS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...