Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å fy faen, ja... Forbanna irriterende.

Rart de ikke har gjort noe med det problemet asså...

Kan jo ikke være særlig bra for butikke liksom :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fy faen, ja... Forbanna irriterende.

Rart de ikke har gjort noe med det problemet asså...

Kan jo ikke være særlig bra for butikke liksom :roll:

De venter sikkert som alle oss andre på iOS 4. Da lagres app storen bare i minnet og du kommer tilbake nøyaktig samme plass på brøkdelen av et sekund. Hadde aldri kjøpt iPad uten å vite at iOS 4 er rett rundt hjørnet for å si det sånn. På iPhonen er det som natt og dag.

Skrevet
De venter sikkert som alle oss andre på iOS 4. [...] Hadde aldri kjøpt iPad uten å vite at iOS 4 er rett rundt hjørnet for å si det sånn.

Kjempeflott da.. Ble litt gladere nå egentlig :D

Skrevet

Ringte eieren av den iPaden jeg fant, og han ga faen sa han. Han hadde kjøpt seg en ny. Hehe, virker som det er lette forhold i statene blant 10 åringer :p

Skrevet

Lurer på det samme. Ser det varierer endel på finn.no, men det ser også ut som de ligger der lenge. Har en formye av toppmodellen:/

Skrevet

Jeg ble filmet av en fyr paa ferga her om dagen.. Jaevlig diskret naar han vinkler hele laptoppen mot meg Og peker paa ipadden

Det gjelder å holde ut noen måneder til. Helt til iPads kommer i salg i Norge og folk flest finner ut hva det dreier seg om.

Når apparatet har mistet nyhetens interesse kommer nok "nysjerrigheten" til å dabbe av betraktelig. Som med det meste annet. (Og enkelte kan sikkert være lei seg over det.)

Skrevet

Har muligheten til å kjøpe en iPad 64 gb wifi til 350 dollar... skal jeg gjøre det?

Det er ikke noe å lure på! Om du ikke har bruk for selv, så kan du selge den videre med bra fortjeneste!

Skrevet

Privat person eller er det noe ebay/finn-aktig? :p En venn skulle ha, derfor jeg spør.

En som har en jobb som gjør at han kan få tak i produkter som er til overs og selger dem billig.

Fikk siste iPaden tror jeg han sa.

Skrevet

64gb iPad til halvparten av nypris i USA? Noen er veldig glad i deg eller har elendig forretningssans.. :p

Les over så ser du hvorfor den er så billig.

Skrevet

Jeg ser det men har vanskelig for å se for meg i hvilken situasjon en 64gb iPad skulle være "til overs". Men for all del, det er jo knall for din del. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...