Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

How do you manage to sell a 16GB 3G iPad for £300 cheaper than it is in this country? (UK)

Reseller

Her er det 3 alternativer:

1. Klassisk svindel

2. Det er tyvegods

3. Selger selger den med et gedigent tap

 

Det er 100% umulig at denne iPad er ekte, lovlig anskaffet til den prisen.

 

 

iPad interesserer visst folk, - har opplevd gjentatte ganger at fremmede stopper opp og ser på/spør nærmere når jeg så vidt har tatt den opp av vesken.

Joda, folk er nysgjerrige på hva det er, men når de tester iPad-en min og ser at det faktisk kun er en stor iPhone, og jeg har problemer med å forklare hva jeg bruker den til som jeg ikke kan gjøre med iPhonen, blir imponeringsfaktoren mange hakk mindre. Tror ikke noen av de som har prøvd iPad-en min har hatt noe særlig interesse av å kjøpe en slik selv.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan i alle dager man kan se på eller lagre bilder man har motatt på e-epost.

 

Jeg ser jo filvedlegget der da, men får liksom ikke gjort noe med det...

Hold en finger på bildet, velg «save image». Eventuelt kopier det og lim det inn der du skal ha det.

Lenke til kommentar

Hmm. iPad. Interessant. [insert noob-smiley]

 

Et par spørsmål: (Jeg vet jeg kan google dette, men jeg er lat)

 

Multitasking? Kan jeg for eksempel høre på musikk mens jeg surfer? Spotify?

Batteritid? Blir den varm? Ruller den film osv greit?

 

Funker den sammen med iPhone, i forhold til oppdatering og synkronisering? Og hvordan er det med lagring på minnekort/usb?

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Hmm. iPad. Interessant. [insert noob-smiley]

 

Et par spørsmål: (Jeg vet jeg kan google dette, men jeg er lat)

 

Multitasking? Kan jeg for eksempel høre på musikk mens jeg surfer? Spotify?

Batteritid? Blir den varm? Ruller den film osv greit?

 

Funker den sammen med iPhone, i forhold til oppdatering og synkronisering? Og hvordan er det med lagring på minnekort/usb?

 

Takker :)

Multitasking snart (iOS 4), foreløbig ikke med 3. partsapplikasjoner. Syk batteritid; 10t+. Ikke varm. HD-film går fint. Sømløs sync, ingen overraskelser.

 

Men, minnekort på en Apple-enhet? Dream on. :)

Lenke til kommentar

Jeg skal definitivt ha en slik!

Noen som vet om den kommer til Norge snart?

 

Det blir faktisk det første Apple produktet jeg kjøper :)

 

-- Crav3r

 

Kanskje den blir lansert i Norge på onsdag, siden de sender ut iPaden innen 24 timer i USA :)

 

Håper virkelig den kommer på onsdag! Da har jeg fri fra jobben og skal handle!

Jeg har vurdert å kjøpe iPhone 4, men det er ingen tvil om at jeg vil foretrekke denne :)

 

Men er det fare for at den blir utsolgt slik iPhone 3G ble? Har hørt Apple er skikkelig proffe når det kommer til slik markedsføring.

 

Da blir den liksom mer "eksklusiv"

 

-- Crav3r

Lenke til kommentar

What? Jeg kan altså ikke høre på musikk mens jeg surfer? Det er jo hjernedødt.

 

Ingen nødvendighet sånn sett - men jeg trodde vi var i 2010?

 

USB da?

Du kan høre på musikk i bakgrunnen, men bare fra iPod-appen. Spotify-mulighet kommer som sagt med iOS 4. Vi lever i 2010, og Nokia har hatt formell støtte og ubrukelige systemer i flere år. Apple er annerledes.

 

Du kan koble til kamera, tastatur og mikrofon vha camera connection kit, men ikkke disker etc; en har jo ikke tilgang til filsystemet, og iPad er knapt enheten man har som hovedmaskin.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Jeg skal definitivt ha en slik!

Noen som vet om den kommer til Norge snart?

 

Det blir faktisk det første Apple produktet jeg kjøper :)

 

-- Crav3r

 

Kanskje den blir lansert i Norge på onsdag, siden de sender ut iPaden innen 24 timer i USA :)

 

Håper virkelig den kommer på onsdag! Da har jeg fri fra jobben og skal handle!

Jeg har vurdert å kjøpe iPhone 4, men det er ingen tvil om at jeg vil foretrekke denne :)

 

Men er det fare for at den blir utsolgt slik iPhone 3G ble? Har hørt Apple er skikkelig proffe når det kommer til slik markedsføring.

 

Da blir den liksom mer "eksklusiv"

 

-- Crav3r

 

Har en følelse som sier at den bare blir lansert på onsdag. Men hva vet jeg, kan godt hende den kommer eller verst av allt, ikke blir lansert i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg skal definitivt ha en slik!

Noen som vet om den kommer til Norge snart?

 

Det blir faktisk det første Apple produktet jeg kjøper :)

 

-- Crav3r

 

Kanskje den blir lansert i Norge på onsdag, siden de sender ut iPaden innen 24 timer i USA :)

 

Håper virkelig den kommer på onsdag! Da har jeg fri fra jobben og skal handle!

Jeg har vurdert å kjøpe iPhone 4, men det er ingen tvil om at jeg vil foretrekke denne :)

 

Men er det fare for at den blir utsolgt slik iPhone 3G ble? Har hørt Apple er skikkelig proffe når det kommer til slik markedsføring.

 

Da blir den liksom mer "eksklusiv"

 

-- Crav3r

 

Har en følelse som sier at den bare blir lansert på onsdag. Men hva vet jeg, kan godt hende den kommer eller verst av allt, ikke blir lansert i det hele tatt.

 

Har hørt rykter om at den blir lansert en gang denne uken!

Så onsdag høres ikke ille ut!

 

Vi krysser fingrene ;)

 

-- Crav3r

Lenke til kommentar

Du kan høre på musikk i bakgrunnen, men bare fra iPod-appen. Spotify-mulighet kommer som sagt med iOS 4. Vi lever i 2010, og Nokia har hatt formell støtte og ubrukelige systemer i flere år. Apple er annerledes.

 

Du kan koble til kamera, tastatur og mikrofon vha camera connection kit, men ikkke disker etc; en har jo ikke tilgang til filsystemet, og iPad er knapt enheten man har som hovedmaskin.

 

Okai, takker. Må si det er en sinnykt interessant enhet - med enorm underholdningsverdi. Bruksverdi derimot.. :p

 

Får se om ikke det blir en etterhvert :)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Du kan høre på musikk i bakgrunnen, men bare fra iPod-appen. Spotify-mulighet kommer som sagt med iOS 4. Vi lever i 2010, og Nokia har hatt formell støtte og ubrukelige systemer i flere år. Apple er annerledes.

 

Du kan koble til kamera, tastatur og mikrofon vha camera connection kit, men ikkke disker etc; en har jo ikke tilgang til filsystemet, og iPad er knapt enheten man har som hovedmaskin.

 

Okai, takker. Må si det er en sinnykt interessant enhet - med enorm underholdningsverdi. Bruksverdi derimot.. :p

 

Får se om ikke det blir en etterhvert :)

 

Som 'underholdningsdings' er den helt sjef. Bruksverdi er det vel aldri noen tablet som har hatt eller vil ha (i noen stor grad - kan jo lage dokumenter og alt mulig på iPad men det er langt mer produktivt å bruke en laptop).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...