Gå til innhold

Apple-jippo i dag!


masb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, ikke til mitt bruksområde, og til halve prisen og bedre skjerm(til mitt bruksområde).

 

Eg innser at iPad har et litt større bruksområde enn mitt(lesebrett), men Kindle passer bedre inn for meg. Men iPad har nok et stort brukermarked utenom meg :)

 

Forferdelig rotete innlegg, men poenget mitt er at eg ble litt skuffet. Hadde forventet en mer lesevennlig skjerm og lengre batterilevetid. Men forventingene mine var kanskje litt feil.

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Det var jo bare en eneste stor ipod inkl. kindle, jeg ble litt skuffa. Hvis denne skal løfte seg i mine øyne, så må det kunne gå an å installere office / iwork( eller bare ilife). Nei jeg kjøper meg heller en MBP da, noe jeg kommer til å skaffe meg når jeg har litt mer penger.

Endret av TheDale
Lenke til kommentar
Det var jo bare en eneste stor ipod inkl. kindle, jeg ble litt skuffa. Hvis denne skal løfte seg i mine øyne, så må det kunne gå an å installere office / iwork( eller bare ilife). Nei jeg kjøper meg heller en MBP da, noe jeg kommer til å skaffe meg når jeg har litt mer penger.

 

Apple har utviklet en versjon av iWork til iPad, med tilpasset UI og god pris( $10 pr. program; $30 totalt).

 

Personlig skal jeg kjøpe meg en iPad. Det var aktuellt når de viste fram iBookstore og iBooks, men jeg ble solgt når de viste frem iWork og tastaturdocken.

 

Skulle ønske den hadde frontkamera for iChat/Skype og en HDMI utgang, men det kommer sikkert i fremtiden.

 

Skal til USA i sommer, så under 5000 for den største modellen med 3G. Absolutt verdt prisen for min del.

Lenke til kommentar
Nei jeg kjøper meg heller en MBP da, noe jeg kommer til å skaffe meg når jeg har litt mer penger.

 

MBP ?

 

MacBook Pro ;)

 

buitre, det som er avgjørende for min del er iWorks. Å ha mulighet for å ta den med på skolen. Og koster pakken bare 30 dollar er jo det en veldig hyggelig pris.

 

Men var det slik at det var mulighet for å sette i et sim kort? Eller var det kun for 3G-internett use?

Lenke til kommentar
buitre, det som er avgjørende for min del er iWorks. Å ha mulighet for å ta den med på skolen. Og koster pakken bare 30 dollar er jo det en veldig hyggelig pris.

 

Men var det slik at det var mulighet for å sette i et sim kort? Eller var det kun for 3G-internett use?

 

Den bruker micro SIM, så vanlige kort går ikke. Vet ikke om man kan ringe gjennom GSM nettet med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...