Gå til innhold

Mass Effect 2 til PS3 likevel? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle jeg satt penger på når det dukket opp, vil jeg tro det skjer etter del tre har kommet ut og serien har utspilt mesteparten av sitt potensiale som pengemaskin for Microsoft. Kanskje er det også klausuler som sier at inntjeningen må ligge over et visst nivå for at 360 skal beholde eksklusiviteten. Blir dette noe av, håper jeg noen lager et verktøy for å overføre saves fra PC ..

Lenke til kommentar
bla bla bla.. Nå har vel de fleste sluttet å mase om ekstraepisodene til Gta4, og nå skal man mase om dette? Kjøp heller en xbox 360 :)

Ja, for det koster jo ikke penger, er jo bare å kjøpe... Jeg har sverget etter at jeg ble dritirritert på min nye mini-PC og HTC Touch HD-en min at jeg aldri skulle ha noe med microsoftsoftware på igjen(privat). :p

Har litt lyst å holde det, ikke fordi alt suger, men mye pga prinsipp og for at mye suger.

Lenke til kommentar
Microsoft har kontraktfestet eksklusivitet på Mass Effect 1-3 så de blir nok aldri å se på en Sony konsoll eller Nintendo for den saks skyld, hva som skjer etter att Bioware har oppfylt kontrakten sin med MS kan man bare begynne å spekulere i men Mass Effect 1-3 blir kun å finne på 360/PC.

Kilde på dette? Kunne virkelig ha tenkt meg ME på ps3.

 

Edit: Fant en kilde som sier noe helt annet, nemlig at EA eier Mass Effect.

 

Kilde

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har begge på xboxen fordi jeg vil bruke min særdeles onde Save :devil: jeg blåser litt i konsekvensene at menneskene styrer alene er min vilje :) De alienene var jo så arrogante at det minte meg om briter.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...