Gå til innhold

Hva er din Gearscore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg så en gang en fyr som ba om minst 5k gearscore for weekly raid quest, den uka var det Patchwerk i Naxxramas..

 

Jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller grine.

Lenke til kommentar

Bryr meg egentlig ikke så mye om gearscore, men sjekket alikevel på wtfismygearscore. 5668 GS der, men den sier ingenting om hvor god jeg er.

 

Hvis jeg får spørsmål om å bli med i raid, så sier jeg at jeg kan, men at jeg har et lite L2P problem som jeg jobber med og at min dps er litt lav.

 

Jeg er i hvertfall ærlig.

Lenke til kommentar
5899 Tror jeg, dog burde den vært lavere da noen items er langt fra optimale :p

 

Edit: 5,2k på priesten nå, gjør så jeg kommer inn i ICC-pugs, men ingen som legger merke til at 50% eller mer er pvp-gear :/

Det er jo akkurat der problemet oppstår. Folk tar for gitt at en person er super så lenge han har høy gearscore. Resten spiller tydeligvis ingen trille. :p

Lenke til kommentar
5899 Tror jeg, dog burde den vært lavere da noen items er langt fra optimale :p

 

Edit: 5,2k på priesten nå, gjør så jeg kommer inn i ICC-pugs, men ingen som legger merke til at 50% eller mer er pvp-gear :/

Det er jo akkurat der problemet oppstår. Folk tar for gitt at en person er super så lenge han har høy gearscore. Resten spiller tydeligvis ingen trille. :p

 

Saken er at folk følger like mye med på dps done/healing done. Så leverer du under det som kan forventes så venter det kjapt et raidkick...og er man først kicka...så får man kjapt et lite rykte på seg..

Lenke til kommentar
5899 Tror jeg, dog burde den vært lavere da noen items er langt fra optimale :p

 

Edit: 5,2k på priesten nå, gjør så jeg kommer inn i ICC-pugs, men ingen som legger merke til at 50% eller mer er pvp-gear :/

Det er jo akkurat der problemet oppstår. Folk tar for gitt at en person er super så lenge han har høy gearscore. Resten spiller tydeligvis ingen trille. :p

 

Saken er at folk følger like mye med på dps done/healing done. Så leverer du under det som kan forventes så venter det kjapt et raidkick...og er man først kicka...så får man kjapt et lite rykte på seg..

Aldri opplevd og jeg kan si deg en ting, i tillegg til mye pvp-gear suger jeg balle som healer, men enda ikke blitt kicka :p

Lenke til kommentar

Dette blir kun personlig erfaring, men healers får endel ganger oftere frikort enn f.eks dps i raids. Også når det gjelder GS (For dei som faktisk bruker det som en inngangsbillett til raidet).

 

Pga at en trenger healers, og på serveren min florerer det ikkje. Er det sånn typisk whipe på første boss i en 25man, og du kan tydelig sjå at 2 healers underpresterer vilt, så begynner søket etter nye.

 

Har sjøl fått pes fordi eg "kun" hadde 3.4k hps i ICC25 som discpriest.

Lenke til kommentar
5899 Tror jeg, dog burde den vært lavere da noen items er langt fra optimale :p

 

Edit: 5,2k på priesten nå, gjør så jeg kommer inn i ICC-pugs, men ingen som legger merke til at 50% eller mer er pvp-gear :/

Det er jo akkurat der problemet oppstår. Folk tar for gitt at en person er super så lenge han har høy gearscore. Resten spiller tydeligvis ingen trille. :p

 

Saken er at folk følger like mye med på dps done/healing done. Så leverer du under det som kan forventes så venter det kjapt et raidkick...og er man først kicka...så får man kjapt et lite rykte på seg..

Aldri opplevd og jeg kan si deg en ting, i tillegg til mye pvp-gear suger jeg balle som healer, men enda ikke blitt kicka :p

 

Vel saken er vel at som det har blitt sagt. Healer har gjerne "frikort" mange steder...

 

Og så er vel saken at du ikke suger som wow-spiller generelt. Du forstår game mech etc..Og at du ikke har opplevd det sier mest om din skill. Jeg har sett en del både tanker og healers som har blitt kicka (og selvsagt en drøss med dps slackers). Dette er mest i HC 5-mans da selvsagt, hvor GS IKKE blir spurt om (Fordi random dungeon finder ikke spør ;) )

Lenke til kommentar

Du drar ikke dme gjennom, dere går gjennom det samtidig.

 

Dessuten hater jeg duster som deg, tror du/dere eier random heroic når dere drar inn, skal du rushe gjennom, skippe noen boss så gå med jævla guilden din, slutt å syte på andre.. "du booster dem" in my ass... synes faktisk synd på deg.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Må si meg enig med dere begge der.

 

Har vært i groups der folk har klart 1000 dps på en eller annen underlig måte, så hadde ikke jeg vært der hadde de ikke klart instancen, dermed boost.

 

Nå får jeg med guild mates når jeg gjør daily av den enkle grunn; instant queue og man slipper randoms så kan du bare kjøre igjennom kjapt for dine daglige emblems.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...