Gå til innhold

Hva er din Gearscore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil si det skal veldig mye til for å suge om man har 5.5 i GS. Du skaffer ikke gear til 5.5 Gs med å være komplett idiot. Vel i teorien går det sikkert ann i et scenario hvor; Ehh folkens..i ukene fremover skal vi raide med min retarderte kamerat. Han gir oss ingenting tilbake, men vi skal bare gi han en god GS....hmm fail;)

Folk kan fortsatt kjøpe accounts, man kan være en retard selv om man klarer å kjøre ett par Heroics.

Lenke til kommentar
Jeg vil si det skal veldig mye til for å suge om man har 5.5 i GS. Du skaffer ikke gear til 5.5 Gs med å være komplett idiot. Vel i teorien går det sikkert ann i et scenario hvor; Ehh folkens..i ukene fremover skal vi raide med min retarderte kamerat. Han gir oss ingenting tilbake, men vi skal bare gi han en god GS....hmm fail;)

Folk kan fortsatt kjøpe accounts, man kan være en retard selv om man klarer å kjøre ett par Heroics.

 

Det skal ganske masse HC's og egeninnsats til for å få 5.5 da. Kjøpe accounts selvsagt ja. Men du snakker om en ganske liten % av wow's befolkning. Det finnes alltid noen som klarer å "lure" systemet litt, men det gjør ikke en bra addon til noe dumt av den grunn.

Lenke til kommentar

5.5GS sier egentlig bare at personen er flink til å farme gear med høy gearscore, ingenting om enchants eller gems.

For alt en vet så kan det vært snakk om en warrior med endgame (pvp) cloth stacka med spell penetration gems og enchants.

 

for øvrig er min GS 0

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar
5.5GS sier egentlig bare at personen er flink til å farme gear med høy gearscore, ingenting om enchants eller gems.

For alt en vet så kan det vært snakk om en warrior med endgame (pvp) cloth stacka med spell penetration gems og enchants.

 

for øvrig er min GS 0

 

Joda, men hvilket motiv har en person for å gjøre slikt? Svært få mennesker gjør ting helt på random...

Lenke til kommentar

Om folk lager raids der GS er krav for invite, så ikkje join. Er jo ikkje verre. Det lukter jo fail lang vei uansett.

 

Men GS kan brukast av RL til å luke ut komplett idioter. Eg tar ikkje med en nydinga pala i greenies, samme kor mykje han kan tactics, og samme kor mykje han sin main klarer å banke ut av dps. Det er godt mulig det funker i 25mans guildruns, der en eller anna skal rerolle o.l., men nerdrage'n ligger tjukk om du starter et lignande run med en guildie i greenies, og må pugge 10-12 stk.

 

Vi snakker sunn fornuft her. GS brukt feil er idioti, men GS brukt riktig, kan hjelpe. Eg inspecter alle uavhengig av GS, så sant det ikkje er totalt håpløst lavt.

 

Det går fint an å lage god pugs uten GS. Poenget mitt er at det går berre litt fortare å få den sammen med GS, då du slepper å inspecte nydinga folk. Forsøk gjerne å lage et 25mans raid sjøl, uten å kjenne noken av dei du tar med. Over halvparten av dei du har med vil love å lyge om kor mykje dps dei greier å banke ut. Trur eg aldri har vore i en pug enda der ikkje eine healeren er totalt i koma og hjelper fint lite til.

Lenke til kommentar
Om folk lager raids der GS er krav for invite, så ikkje join. Er jo ikkje verre. Det lukter jo fail lang vei uansett.

 

Men GS kan brukast av RL til å luke ut komplett idioter. Eg tar ikkje med en nydinga pala i greenies, samme kor mykje han kan tactics, og samme kor mykje han sin main klarer å banke ut av dps. Det er godt mulig det funker i 25mans guildruns, der en eller anna skal rerolle o.l., men nerdrage'n ligger tjukk om du starter et lignande run med en guildie i greenies, og må pugge 10-12 stk.

 

Vi snakker sunn fornuft her. GS brukt feil er idioti, men GS brukt riktig, kan hjelpe. Eg inspecter alle uavhengig av GS, så sant det ikkje er totalt håpløst lavt.

 

Det går fint an å lage god pugs uten GS. Poenget mitt er at det går berre litt fortare å få den sammen med GS, då du slepper å inspecte nydinga folk. Forsøk gjerne å lage et 25mans raid sjøl, uten å kjenne noken av dei du tar med. Over halvparten av dei du har med vil love å lyge om kor mykje dps dei greier å banke ut. Trur eg aldri har vore i en pug enda der ikkje eine healeren er totalt i koma og hjelper fint lite til.

GS blir som oftest brukt feil på serveren min.

Lenke til kommentar
5.2k fra HC er teknisk umulig men...

 

Synes de som lagde GS addon skal fjerne PVP items, nå kjøper jo alle 264 item med honor = fucked enda mere.

Med emblem of frost også da.

 

4700 er vel det som man får via heroics, og du nevner frost emblems her.. ok, 2 per dag x 30 dager= 60 da har han nok til Waist, ok men det gir ikke han 5200GS.

Vis bare armory hans, tier på at han har vært i ICC eller ToC25...

Lenke til kommentar

Mest idotiske addon eller feature jeg har hørt om.

 

Lurte litt på hva all "GS" spammingen var for noe når det var snakk om pugs til den nye voa bossen.

 

Fikk høre av en kar at jeg har 5605 og kunne bli med på pug. Flott...men

 

Spiller A har 5300 og gjør mest dps med sine skills og det gearet han\hun har. Kan med andre ord sin class.

 

Spiller B har 5500 og får spot i en pug men gjør mindre dps fordi han\hun ikke kan spille sin class.

 

Er det en addon som burde vært forbudt så er det gerscore addon.

Lenke til kommentar

Igjen, lag gjerne en pug sjøl, der du slepper igjennom alt og alle som har dårlig GS, men skryter på seg fantastisk dps (Merk: denne personen kjenner du ikkje).

 

Kom tilbake og fortell kor ofte du var skuffa.

 

Skjønner at folk blir irriterte på GS brukt feil, men så _la vær_ å bli med i slike raids? Evt lag raids sjøl om absolutt alle på din server bruker GS som krav for raidinv.

 

Sjølsagt vil det vere forskjeller i dps og GS. Samme kor godt min char er geara (doomkin), makter eg aldri å slå roguen i guilden (sjøl om han har hakket bedre gear). Betyr det at vi skal med kun rogue dps?

Lenke til kommentar

For min egen del gjør GS det mye lettere å f.eks få et lite overblikk av hva gear folk har i random Hc's. Dette har noe å si for meg fordi da vet jeg om jeg kan kjøre full "uten å tenke" dps, eller ta det rolig mht aggro.

 

Og for det første, jeg har ikke inngående kjennskap til noe annet gear enn dps warrior, på tross av at jeg har spilt siden release. Fordi det ikke har vært nødvendig for meg å vite det (=relativt casual).

 

For det andre så er det mer stress å måtte inspecte folk og muse over hvert item å finne ut hva dem har...med andre ord..jeg gidder ikke rett og slett.

 

ET klikk på charren til healer eller tank forteller meg "ball park" hvor "god" dem er.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Mest idotiske addon eller feature jeg har hørt om.

 

Lurte litt på hva all "GS" spammingen var for noe når det var snakk om pugs til den nye voa bossen.

 

Fikk høre av en kar at jeg har 5605 og kunne bli med på pug. Flott...men

 

Spiller A har 5300 og gjør mest dps med sine skills og det gearet han\hun har. Kan med andre ord sin class.

 

Spiller B har 5500 og får spot i en pug men gjør mindre dps fordi han\hun ikke kan spille sin class.

 

Er det en addon som burde vært forbudt så er det gerscore addon.

 

Ja, er addon som forteller om geared hans, ikke spilleren... /knock knock

 

Skjønner ikke at du er så sur på denne addon når du ikke har hørt om det engang og tilfeldigvis noen whisper deg ditt GS....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...