Gå til innhold

Ett sinnsykt fett bilspill til Linux.


Anbefalte innlegg

Noe av det bedre gratis bilspill jeg har sett. Antagelig det beste...

 

http://www.racer.nl/gallery.htm

 

Det er bare rått. For de med Gentoo linux finner du noe hjelp her:

 

http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=28656

 

Litt fett i neste versjon er at man får en komplett analog clutch og helt analog håndbrekk. Dette kan ikke bli stort bedre tror jeg. Massevis av addons med nye bilder, baner osv. Til og med en norsk bane som dere kan se i screenshots. Skiltene ser helt autentiske ut til og med =)

 

Lykke til =)

 

Ko_deZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjenner en fyr som har drevet på med å lage "norske" brett til Racer... Han er sykt flink.

 

Sånne spill som det der har potensiale... Og det er litt kult. Ikke alt trenger å komme fra EA Games, liksom.

Jeg er enig i at alt ikke trenger å komme fra EA-games, men det spillet her var litt rart syns jeg... Det ser jo dritbra ut - ingen tvil om det, men bilen har en tendens til å hoppe opp i lufta og snurre rundt og rundt og rundt osv hvis du kjører fort på en hump/vegg e.l.... noen av bilene vil ikke kjøre engang(må man starte dem? hvordan?), og lyden blir hakkete/skurrete innimellom... Håper det blir fiksa en "meny" hvor man kan stille inn forskjellige options....lyd, grafikk, controller m.m...

(dette gjaldt Racer..)

Lenke til kommentar

Det er riktig at du må starte noen av bilene, prøv "s" (tror det var det det var). Det er også slik at det er personen som lager bilen som bestemmer hvordan bilen oppfører seg på veien, derfor kan en Enzo oppføre seg værre enn en 'røten' golf. Det er også derfor det er et ratingsystem på nedlastningsida dems der modellens kvalitet oppførsel osv får hver sin karakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...