firberblad Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Finner ikke ut av disse to... 1. The Breakfast Cult : Tier 2/4 Anema Manipulator. Fikk ikke til å plukke opp denne.. Tror den er bugget, ikke i inventory.. Er det noen måte å avslutte en quest, nå blir den bare pauset. 2. Dawning of an Endless Night : Tier 12/18. Jeg skal nå til Blue Mountain, men kommer ikke dit verken gjennom tunnel til Blue Ridge eller via Agartha..? sjekk asembly (cafting vindu) for Anema manipulator. Når de gjelder BM så gikk jeg ditt fra Savage coast. Agartha er vel mulig etter at du har funnet "portalen" i BM først. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Finner at det er verre enn som så, men kanskje bare pga jeg ikke spiller på så høyt nivå. Folk måler jo Attack Rating og Healing Rating stats før man slipper til osv. Da blir det litt for alvorlig, såpass at jeg mister interessen. Støtter deg der. Ser at det i Chat stilles krav til både det ene og andre. således har jo mange spillere et stort fokus på lvl/ql, og det for mange kan bli styrende. Jeg for min del er totalt noob når det gjelder dungeons (prøvd en gang, faila og da stakk alle av) Må jo være rom for at ikke alle i en gruppe er ekspert. Dersom noen ønsker å prøve seg på dungeons så er jeg gjerne med. Har bare QL 4-5 for tiden, men kan bidra med noe heals og dps. Legg til Dimo og send gjerne en tell. For min del er det helt greit at at det av og til går til helv...og alle dauer. Det er da bare et spill 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Ja, ærlig talt. Repairs er ikke akkurat dyrt heller. Jeg har QL6 og det koster meg ikke mer enn noen tusen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Støtter deg der. Ser at det i Chat stilles krav til både det ene og andre. således har jo mange spillere et stort fokus på lvl/ql, og det for mange kan bli styrende. Å stille krav til QL er nødvendig for å fullføre. Går du i f.eks Inferno med QL 1-2 gear så er det dømt til å mislyktes. Slik er det bare. Når det er sagt tar jeg gjerne med "noobs" i dungeons, så lenge gearet tilsier at de skal klare å fullføre dungeon så er det å hjelpe til med taktikker og slikt ikke noe problem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Hvilken QL bør man ha for Inferno uansett? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Hvilken QL bør man ha for Inferno uansett? QL3 polaris gear eller QL 4-5 grønt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Ah. Vel, da burde jeg kunne ta Inferno også. Dog, jeg tror builden min suger, for jeg klarer ikke soloe 3 mobs med 6k HP hver, og i Blue Mountain er det lettere sagt enn gjort å la være å aggroe ting. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 3 mobs med 6k hp hver er ganske drøyt. Blue Mountains er noe vanskelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Tell me about it, men det frister lite å gå tilbake til Savage Coast og Kingsmouth å gjøre quester for AP og tokens for å specce om også. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Det du kan gjøre er å spørre cabalen din om å få være med til egypt. Lett AP og QL 9 items dropper. Så kan du dra tilbake til BM senere for å fullføre quests der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Godt poeng. e: Så ... Om jeg skal skifte build (igjen), hva fungerer greit med Blade? Endret 15. juli 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Disco Stu Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Med fire/water/dust? og consumable toolkit? Korrekt! Energy Drinks: Healing - 8 Dust HoT - 8 Water Leech - 8 Fire Barrier - 8 Metal Animas: Defense Rating - 8 Wedjat Rune Pen Rating - 8 Trinity Rune Magical Protection Rating - 8 Pentagram Rune Evade Rating - 8 Yggdrasil Rune Hit rating - 8 Wheel Rune Crit Rating - 8 Lu Rune Physical Protection Rating - 8 Koru Rune Block Rating - 8 Earth Rune Crit damage Rating - 8 Denkyem Rune Finnes det en side som tar for seg dette? Jeg sliter litt med å skjønne crafting i dette spillet 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Finner ikke ut av disse to... 1. The Breakfast Cult : Tier 2/4 Anema Manipulator. Fikk ikke til å plukke opp denne.. Tror den er bugget, ikke i inventory.. Er det noen måte å avslutte en quest, nå blir den bare pauset. 2. Dawning of an Endless Night : Tier 12/18. Jeg skal nå til Blue Mountain, men kommer ikke dit verken gjennom tunnel til Blue Ridge eller via Agartha..? Du må gå igjennom Savage Coast, forbi Red's bait and tackle øverst til venstre på kartet. Du får ikke brukt Agartha for å komme deg dit før du har funnet Agartha portalen der og du får ikke brukt tunnelen før du har gått inn via Savage Coast. Tror det var litt for mange som kom seg dit med dårlig gear... Her er en veldig god side med omtrent alt av info man trenger for TSW: http://yokaiblog.wikidot.com/ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Godt poeng. e: Så ... Om jeg skal skifte build (igjen), hva fungerer greit med Blade? Bruker Blade + AR selv. Fungerer ganske OK. Men med passive egenskaper fra diverse trær. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Anbefaler denne mod'en til de som har problemer med craftingen : http://www.curse.com/tsw-mods/tsw/autocrafter Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Godt poeng. e: Så ... Om jeg skal skifte build (igjen), hva fungerer greit med Blade? Du kan se litt her: http://yokaiblog.wikidot.com/guides:weapon-choices Blade deler penetrating synergy med Shotgun og Blood Magic Blade deler Focus subtypen med Pistol og Blood Magic Blade deler Frenzy subtypen med Assault Rifle og chaos magic Lenke til kommentar
deac Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Har laget en kjapp Crafting guide til TSW Materialer Du får materialer fra å disassemble potions, glyphs, weapons og talismans. Disse kommer i forskjellige kvalitetsgrader. Kvalitetsgraden på materialene fra disassembly vil alltid være lavere enn det som trengtes for å lage itemet. Fire - Offensive Talismans / Leech Potions Dust - Healing Talismans / Healing Potions Water - Tanking Talismans / HOT Potions Metal - Weapons / Barrier Potions Runes - Glyphs / Potions For all crafting trengs et toolkit. Det finnes toolkits for weapons, talismans, gadget og glyph. Kvalitetsgraden på toolkits må stemme med kvaliteten på materialene du bruker. Rune Crafting Offensive Runes: Denkyem - Critical Power Rating Wheel - Hit Rating Lu - Critical Rating Trinity - Penetration Rating Defensive Runes: Wedjat - Defense Rating Pentagram - Magical Protection Rating Earth - Block Rating Yggdrasil - Evade Rating Koru - Physical Protection Rating Offensive: 4x Crit Power(Denkyem) = Ferocious 4x Crit(Lu) = Brutal 4x Penetration(Trinity) = Piercing 4x Hit(Wheel) = Accurate 2x Crit(Lu) + 2x Crit Power(Denkyem) = Focused 2x Crit(Lu) + 2x Penetration(Trinity) = Fierce 2x Crit(Lu) + 2x Hit(Wheel)= Ruthless 2x Crit Power(Denkyem) + 2x Crit(Lu) = Focused 2x Crit Power(Denkyem) + 2x Penetration(Trinity) = Savage 2x Crit Power(Denkyem) + 2x Hit(Wheel) = Devastating 2x Penetration(Trinity) + 2x Hit(Wheel) = Ravaging Defensive: 4x Magical Protection(Pentagram) = Warding 4x Physical Protection(Koru) = Steadfast 4x Defense(Wedjat) = Stalwart 4x Block(Earth) = Solid 4x Evade(Yggdrasil) = Fleeting 2x Block(Earth) + 2x Evade(Yggdrasil) = Ardent 2x Block(Earth) + 2x Defense(Wedjat) = Valorous 2x Block(Earth) + 2x Magical Protection(Pentagram) = Pure 2x Block(Earth) + 2x Physical Protection(Koru) = Vigorous 2x Physical Protection(Koru) + 2x Defense(Wedjat) = Rugged 2x Physical Protection(Koru) + Magical Protection(Pentagram) = Attuned 2x Physical Protection(Koru) + 2x Evade(Yggdrasil) = Fearless 2x Magical Protection(Pentagram) + 2x Defense(Wedjat) = Enchanted 2x Magical Protection(Pentagram) + 2x Evade(Yggdrasil) = Elusive 2x Defense(Wedjat) + 2x Evade(Yggdrasil) = Resilient Potion Crafting Water = Energy Drink HOT Fire = Energy Drink Leech Dust = Energy Drink Healing Metal = Energy Drink Barrier Yggdrasil Rune = Anima Evade Rating Wheel Rune = Anima Hit Rating Trinity Rune = Anima Pen Rating Denkyem Rune = Anima Crit Dmg Rating Pentagram Rune = Anima Magical Protection Wedjat Rune = Anima Def. Rating Lu Rune = Critical Hit Chance Denne posten vil oppdateres etterhvert som jeg henter inn mer info. Informasjonen er hentet fra rundt omkring, noe er laget selv. 5 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Trodde jeg hadde lagt mmo karrieren bak meg etter 1,5 år med AoC, men neida, nå har siste dagene gått med på å lese TSW og se videoer. Har solgt den stasjonære pcn, så nå sitter jeg spent å installerer windows på min macbook pro for å teste TSW med en prøvekode. Håper nesten at det ikke går, for om det er spillbart, ja da må jeg nok si farvell til frøkna og alt som heter for sosialt liv off... Hvorfor måtte jeg være så nysgjerrig!? 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Godt poeng. e: Så ... Om jeg skal skifte build (igjen), hva fungerer greit med Blade? Bruker Blade + AR selv. Fungerer ganske OK. Men med passive egenskaper fra diverse trær. Godt poeng. e: Så ... Om jeg skal skifte build (igjen), hva fungerer greit med Blade? Du kan se litt her: http://yokaiblog.wik...:weapon-choices Blade deler penetrating synergy med Shotgun og Blood Magic Blade deler Focus subtypen med Pistol og Blood Magic Blade deler Frenzy subtypen med Assault Rifle og chaos magic Ah, vel, jeg driver nå og bygger opp Blood etter å ha sett på denne oversikten: Vil bare ta litt tid, må jo samle opp 65 nye tokens for å kjøpe en blood focus og glyph, og så 55 SP for å makse ut blood damage, og sannsynligvis en del AP for skills også. Er jo ikke engang ferdig med å få 10 på Blades, har bare 8. Og så blir det å fylle ut talismans. Ja ja, satser på å være ferdig med det før jeg er ferdig med Egypt i alle fall. Det anbefales så vidt jeg vet å ha maksa ut våpen og talismans når man skal inn i Transylvania. Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Har ikke lyst å gi ut URL på bildet du posta da Datasmurf? Får ikke til å forstørre det, litt vanskelig å lese så smått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå