Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

spilte en morsom runde med arach. gå ghostmarchers- 2x soulscreamrings-riftshard knuser ganske hardt.

 

(endte 22-3-18)

 

Så også noe jeg ikke har tenkt over på flint. Med den ultien risikerer du å ikke få xp for killsa. spilte med en flint som var lvl 14 etter 17-6 i kills. jeg hadde 12 og var lvl 20. etter 42 min.

 

 

Edit;Nesnomis: Ja det kan så være, men det tenker jeg sjeldent på, er jo helt klar over det. Og de fleste som har litt erfaring med statestikk vil være enig med at denne win/lost faktoren ikke vil fungere før ALLE har spilt VElDIG mange games.

 

Hvis du vil være på den sikre siden, last ned TSR mod, og ha dine egene server og balance etter dem. De er ikke 100% riktige de heller, men den går ikke på kun antall seiere. TSR = faktorer (creep kills, creep denies, xp/minute, k/d/a, xp earned, apm, win/loss o.l.)

 

Dere kan forresten lese om iden om TSR her, men hovedpoenget har jeg skrevet over.

 

MEN denne har sine mangler, hvis du ser på faktorene er denne overfokusert på carries. creepkills og apm(?). hvertfall en supporthero vil jo falle utenfor og virke dårlig her.

 

Noen andre som har noen meninger/bruker TSR?

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyfaen så syk range Flint har.

Jeg var Witch Slayer og gikk lane med Panda. Vi hadde Flint, og en til mot oss, husker ikke hvem den andre var.. Uansett, Flint harraset konstant, og vi hadde ikke sjangse. Håper rangen hans blir nerfet..

 

(Det gikk bra når Devo kom med hooken sin, og jeg brukte ulti da, hehe)

Lenke til kommentar

Rangen er jo hele heroen. Kommer dere først innpå Flint så er det ikke mye han kan gjøre. Hvertfall ikke mot Panda og Witch Slayer som har en god del disables.

 

Husk, vi hadde enda en hero mot oss, han gikk jo ikke solo bot, husker faen ikke hvilken hero det var, men jeg tror det var Puppet.

 

Uansett, Flinten var jævlig god. Han deniet creeps som faen, harasset både meg, og spesielt Panda som faen. Var ikke før Devo kom fra mid vi klarte å ganke han. Bommet med stun 3 ganger før jeg ble level 6 :p

 

Men suger du i HoN, er nok ikke Flint en bra hero nei. Vanskelig å gjøre nytte av ham.

Lenke til kommentar

Men man lærer ikke bare ved å spille en hero selv, men å spille mot forskjellige heroes. Vet hvilke spells man må passe seg for, hvilke spells som er bra i forskjellige situasjoner osv..

 

Men, selvsagt, jeg har spilt altfor mange games med Witch Slayer.

Stun-> Drain Mana-> Minimize-> Ulti.

 

Liker det, fordi det er effektivt som faen, enkelt og morsomt. :)

 

Nå har jeg endelig begynt å randome heroes. Spilte Accursed i dag, skjønte ikke en dritt, men samtidig lærerikt. Har spilt kanskje 30 games HoN tilsammen nå, og man lærer i hvert game.

Lenke til kommentar

Ikke noe veldig stor fan av å randome, synes jeg er alt for uforberedt da om jeg får en ny hero. Når jeg skal lære meg nye bruker jeg som regel å lese meg opp på en 2-4 nye heroes(helst forskjellige roller) og velge en av de

 

Det er jo utrolig lurt å randome. Man lærer best av å spille en hero selv.

Jeg liker å randome en hero, for så å spille et game med den. Deretter leser jeg eller ser en guide om heroen, for å lære når spells er nyttig osv.

Lenke til kommentar

Det er jo utrolig lurt å randome. Man lærer best av å spille en hero selv.

Jeg liker å randome en hero, for så å spille et game med den. Deretter leser jeg eller ser en guide om heroen, for å lære når spells er nyttig osv.

 

Sa jo jeg spiller masse forskjellige heroer, selv om du ikke randomer er det ikke noe i veien for å spille alle sammen. Forskjellen er at jeg er forberedt når jeg faktisk spiller noen av de. Så fucker man ikke opp for hele resten av laget fordi man ikke kan en dritt om heroen. Og teamet ender som regel opp veldig merkelig om mange randomer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...